Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn boze poppenogen
Ik zie je zachtjes staan Het is janken als een wolf Of huilen naar de maan Keuzes maar niet kiezen Ik zie je wimpers spreken De wereld te verliezen Eén blik zal mij breken En toch Waarom De droom realiseren Of althans trachten Mijzelf verifiëren Wij delen dezelfde kroon De jurken zijn gescheurd Is de schijn zo schoon? Mijn maagdelijk wit verkleurt Zwervend door dit paleis Ik voel dat ik verdwijn Meegevlucht op verbeeldingsreis Geen enkel recht van zijn. Copy yourself. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Omdat..het een soort Copyright is, omdat het MIJNMIJN woorden zijn.. en omdat het mooi klinkt. En je het op meerdere manieren kan opvatten (en ik heb het gejat van de reclame waarin eenn meisje op een kopierapparaat zit..die ken je wel denk ik_) & er komt wel meer, maar dat mag nu niet van de forumbaas..mag maar 2 per dag eh. O, ik kan t natuurlijk wel in dezelfde topic doen.. hmm. Ok, more to come. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Forever?
i'm awake but wondering when i will wake up. face it. and die. in my mind i put you on a pedestal. i crumble at your feet i cover you with flowers love is all you need i take you to a palace i'll never let you down give you all my kisses all that beauty, silver crown in reality you put me aside so i will cry she's your new obsession i let myself lie i laugh at your concerned guess i'm fine, i'm perfect -yeah- such a perfect mess.. |
![]() |
|
Fishes.
Every confess a babydress Every lie a reason to smile All that i ever see Are dead strangled babies pointing at me I killed my baby – i killed my lady I killed - i feel – i’m slipping away now Make the blue go away Make the bees want to stay It’s all blood on the floor It’s all pain to the whore Every fish dies eventually. Copy yourself... again. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Psychologie |
Muziek. Quiana | 499 | 07-10-2004 11:34 | |
De Kantine |
Gezellig a_augurkje | 67 | 16-02-2004 16:54 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |