Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2003, 11:34
EspumaX
EspumaX is offline
Ik ken een jongen,D. , en daar heb ik wel verleden mee..
Ik had jaar geleden met hem gekust, en toen 2 weken daarna koos ik een andere jongen,R, boven hem. Met Oud&nieuw probeerde D me nog te kussen, maar ik zei dat ik R. had gekoze.

Toen die verkering uitging met die andere jonge, R. , sprak ik D. weinig. OP msn soms, maar we deden altijd erg irritant tegen elkaar.
Wanneer het koninginnedag werd, en hij mij een maand daarvoor had verwijdert uit msn, en ik hem daardoor helemaal niet meer sprak, zag ik hem weer eens in het kroegje waar ik toen was. [met koninginnedag]
We waren allebei aangeschoten, en gingen met elkaar kussen.
In die kroeg waren we onafscheidelijk.. godse klef aan het doen.

Toen 's avonds zag ik hem weer, en begon het gedoe opnieuw. Maar we stonden nu niet de hele avond, dus ik vierde nog gewoon met vriendinne feest daarna.. en pakte een andere jongen. We hadden gezegd dat we niet meer zouden dollen bij elkaar, maar dat was ik alweer vergeten.
Die jongen die ik pakte was een vriend v D. en al snel genoeg wist hij het, en vond ie me een kutwijf.

Die week daarna zag ik hem, en ik was helemaal verliefd op D. , maar hij hoefde me niet meer. Hij ging nu achter een vriendin van mij aan.

Na wat liefdesverdriet, [een weekje], ging ik gwoon weer met iedereen kloten en snel vond ik weer mn ex.. R. Ik heb daar toen in juni mee gehad, en daardoor heb ik D. ook soms gesproke. Ik voelde nix meer voorhem [kwas compleet verliefd op R] , en hij deed ook gewoon aardig tegen mij en we konden gewoon met elkaar praten.

In oktober zag ik hem, weer, na 3 maande niet te hebbe gezien ofzo. Ik was ongelooflijk dronken [kwam van een verjaardag af] en we zaten gewoon te praten. Ik zei tegen hem dat ik het jammer vond dat we elkaar niet meer spraken, en ik zou niet weten wat hij zei.. Ik nam jammer gnoeg nog wat drinken aan van iemand [2x] en daardoor was ik compleet van de wereld. Ik heb met iemand gkust [ik weet er nix meer van] en heb D. achter na gelopen.
D. kon dat natuurlijk niet hebben, en toen ik wegging vond hij me dan ook irritant en kutwijf..terwijl het begin zo goed ging.

Afgelopen zat. zag ik hem weer, we hadden wat gepraat en het leek wel leuk te zijn, we haten elkaar niet, zegt hij. hij gaf me een lolly, we lachten samen..het leek allemaal gewoon gezellig.

Nu ik eergister een nieuw mailadres heb genomen, en vanaf mijn oude adresseboek al mn emails heb geimporteerd, bleek dat ik ook die v D. had toegevoegd.
Gelijk vanaf het eerst moment doet hij lullig, hij zei dat ik lelijk was en we hadden g1 gesprek.. totaal 4 zinnen misschien.
vandaag zegt hij plots 'je bent lelijk en ik ga je nu verwijderen'.

Ik begrijp dat niet, hij vond me afgelope zaterdag toch wel weer aardig, hij haat me niet, ik heb nix doms gedaan, en hij vind me niet lelyk. [dit is niet eigendunkerig bedoelt, maar hij heeft 3x met me gekust en tege vriende gezegt dat ik een leuk/knap meisje was, want dat zeide ze toen ik zei dat ik ... was]

waarom doet ie steeds in het echt gwoon aardig en zegt hij me nie te haten, maar op msn gaat ie ineens kut doen. ik ben niet verliefd op hem, maar ik kon altijd goed met hem praten op msn ook enzo, en nu ineens niet meer. hij begon irritant te doen na koninginnedag, maar weet iemand uitleg hiervoor?
Advertentie
Oud 26-12-2003, 11:54
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
EspumaX schreef op 26-12-2003 @ 12:34:
dus ik vierde nog gewoon met vriendinne feest daarna.. en pakte een andere jongen.
vanaf daar ben ik maar gestopt met lezen en besloten je aan je zielig lot over te laten
Oud 26-12-2003, 12:16
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-12-2003 @ 12:54:
vanaf daar ben ik maar gestopt met lezen en besloten je aan je zielig lot over te laten
ik snap je punt.., en ben het er eigelijk wel mee eens. Dit geeft al aan hoe jij tegen dingen aankijkt, en je er duidelijk nog geen ene reet van snapt.
Oud 26-12-2003, 12:25
Verwijderd
Citaat:
weet iemand uitleg hiervoor?
je bent een slet , en dat vindt hij niet ok?
Oud 26-12-2003, 12:46
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Misschien moet je eens wat minder gaan drinken en niet zomaar met iedereen gaan zoenen. Je gedraagt je werkelijk waar als een slet. Dan zoen je met die en dan weer met die pfffff ik snap niet waarom ik heel het verhaal heb gelezen.
Maar goed, hij is dus niet zozeer het gare gozertje, maar jij bent de slet. Hij is waarschijnlijk erg lang verliefd op je geweest en elke keer dat hij denkt weer toenadering krijgt (wat jij een gezellige avond noemt) ga jij weer met andere jongens lopen klooien. Maybe it is time to change your attitude.
Ik vind het niet raar dat hij nu zo tegen je doet, hij heeft gewoon genoeg van je elke keer dat hij probeert jou een leuke avond te geven heb jij hem beledigd doordat je helemaal bezopen met een ander jongen gaat zoenen. Ik vind het zelfs heel erg goed dat hij je probeert te negeren, want je bent nou niet bepaald positief voor hem geweest.

Misschien kom ik niet zo heel erg aardig over, maar hij is niet het gare gozertje, maar jij bent zelf gaar. Probeer jezelf te veranderen, want op deze manier maak je nooit vrienden.
Oud 26-12-2003, 12:55
Verwijderd
Gebruiken en gebruikt worden, daar draait t toch allemaal om tegenwoordig als je nog niet volwassen bent? Dus wat klaag je dan.
Oud 26-12-2003, 13:08
Verwijderd
Meid, neem het nou maar van mij aan.. Jongens zijn grillige wezens. Waarschijnlijk durft hij je op MSN uit te schelden, maar in het echt valt hem dat wel heel erg zwaar tegen. Hij vindt denk ik jou n prima meid, maar ja, als je zoveel drinkt, kan ik me voorstellen dat hij ook zoiets heeft van: meid, pleur een end op. Stop eens met drinken en ga eens in het echt n gesprek met hem aan. Zeg hoe je je voelt en vraag vooral hoe hij zich voelt.

(afgezien van het feit dat je ook nog andere gasten op hun bek pakt en je gedraagt als een slet, waar je echt eens mee moet stoppen, want dat brengt alleen maar verwarring en het is niet echt goed voor je reputatie, voor zover je er een hebt)

Met ander woorden: praat erover.
Oud 26-12-2003, 13:10
Verwijderd
Citaat:
waarom doet ie steeds in het echt gwoon aardig en zegt hij me nie te haten, maar op msn gaat ie ineens kut doen.
Omdat hij goed in de gaten heeft dat hij alleen maar een beetje drank in je hoeft te gieten om alles van je gedaan te krijgen.
Oud 26-12-2003, 13:18
xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-12-2003 @ 14:10:
Omdat hij goed in de gaten heeft dat hij alleen maar een beetje drank in je hoeft te gieten om alles van je gedaan te krijgen.
autsjj...
Oud 26-12-2003, 13:21
hi
hi is offline
Weet je wat jij moet doen je verhaal zelf nog is lezen! Kijk dan is hoe vaak je jongens (misschien) hebt teleurgesteld. Je maakt het leven voor jezelf moeilijk. Slet lijkt mijn ook wel een goede betiteling. Het lijkt wel of drank sterker is dan jou
Oud 26-12-2003, 14:03
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-12-2003 @ 14:10:

waarom aardig doen op internet als het irl na 2 breezers weer vergeten is
Oud 26-12-2003, 14:45
juno
juno is offline
Ik begrijp hem wel, je hebt een keer te vaak op zijn hart getrapt. Steeds weer laat je hem denken dat je hem leuk vindt, en steeds weer kies je toch weer voor een hele rits anderen, notabene min of meer pal onder zijn neus.

Ik begrijp jou ook we, je weet gewoon niet wat je wilt, je doet wel een toenaderingspoging, maar als hij niet snel genoeg toehapt ga jij het alweer met een ander proberen. Je wilt meteen succes, lijkt het wel.

Goed, streep eronder en voortaan niet meer zo dom doen.

In relatieland is het niet de bedoeling dat je zo snel en zo vaak heen en weer schiet tussen een aantal jongens. Ze hoeven ook niet meteen ja te zeggen tegen jou. Je mag het best eens rustig opbuwen. Ja, dat betekent dat je een tijdje zonder vriendje zal zitten. De een is dan achter de rug, en de volgende nog niet begonnen. Is dat erg? Is dat een schande?

Wees een beetje eerlijk, speel geen spelletje aantrekken en afstoten. Je vind D. leuk? Mooi, dan ga je voor D. En niet na een week, als het niet lukt, nog even A. proberen. A. vind je namelijk na en week helemaal niet leuk meer., omdat je eigenlijk liever D. hebt. Maar dan ben je D. wel kwijt. Die blijft niet zitten wachten.

Maarre, vind je D. nou wel zo leuk? Waarom zou je anders steeds een ander op zijn bek pakken? ( hou daar ook eens mee op)

Wordt het niet eens tijd om op Mr. X te wachten?

En voortaan maar gewoon cola te drinken?
Oud 26-12-2003, 14:49
Verwijderd
Het probleem is dat jij een enorme bitch bent die nergens iets van snapt
Oud 26-12-2003, 15:36
Verwijderd
bovenstaande gecompresseerd...
Oud 26-12-2003, 16:59
EspumaX
EspumaX is offline
Ja jullie hebben idd gelijk dat ik een slet WAS..

ik heb vorig jaar tot deze zomer me heel erg sletterig gedragen. Ik pakte vanalles wat los en vast zat enzovoorts.

Maar wat ik niet vertelde was dat met koninginnedag hij ook iemand anders had gepakt. Ik hoorde dat pas veel later, en hij maar tegen mij doen alsof ik het kutwijf was, terwijl hij het zelf ook deed.

Het lijkt nu alsof ik heel veel drink, maar de keren dat ik hem zie, was wanneer ik een verjaardag had gehad, koninginnedag.. dat zijn dingen wanneer je wel iets meer drinkt ja.

Vanaf deze zomer ben ik me ook heel anders gaan gedragen, want ik wist zelf ook dat ik sletterig bezig was. Ik drink meer redbull dan drank, en ik heb 2 weken geleden met iemand gekust, en daarvoor 2,5 maand ofzo met niemand.
Oud 26-12-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
EspumaX schreef op 26-12-2003 @ 17:59:
Ja jullie hebben idd gelijk dat ik een slet WAS..

ik heb vorig jaar tot deze zomer me heel erg sletterig gedragen. Ik pakte vanalles wat los en vast zat enzovoorts.

Maar wat ik niet vertelde was dat met koninginnedag hij ook iemand anders had gepakt. Ik hoorde dat pas veel later, en hij maar tegen mij doen alsof ik het kutwijf was, terwijl hij het zelf ook deed.

Het lijkt nu alsof ik heel veel drink, maar de keren dat ik hem zie, was wanneer ik een verjaardag had gehad, koninginnedag.. dat zijn dingen wanneer je wel iets meer drinkt ja.

Vanaf deze zomer ben ik me ook heel anders gaan gedragen, want ik wist zelf ook dat ik sletterig bezig was. Ik drink meer redbull dan drank, en ik heb 2 weken geleden met iemand gekust, en daarvoor 2,5 maand ofzo met niemand.
Geweldig, jij doet niets verkeerd, jij bent perfect
Zie nou maar gewoon in dat jij fout bezich bent, en dat jij echt niet veranderd bent, dat is de eerste stap.
Oud 26-12-2003, 18:08
EspumaX
EspumaX is offline
jeeemig denk je dat...

tuurlijk ben ik niet geheel veranderd. Ik kan een enorme bitch wezen, en ik wil altijd gelijk hebben.. ik beken dat.

Maar ik ben niet meer de slet dat ik was. Tuurlijk ben ik vaak op iemand gek, maar dat ligt gewoon aan mn leeftijd. Maar dat maakt me nog geen slet.

Ik weet dat ik heel veel dingen verkeerd bij hem heb gedaan, ik koos voor iemand anders omdat ik dacht dat D. me nit wilde, terwijl ik geeneens met hem had gepraat.
Ik ging met me dronke kop weer achter hem aan lope.
Ik ging met iemand anders kussen nadat ik tege hem had gezegd dat ik eg gek op hem was en alles.

Das idd fout, maar dat neemt nog niet weg wat hij voor vaags doet.. lief doen in het echt [en ik ben nu de afgelope x niet dronke/aangeschote geweest en toen eerder ook niet, alleen toen met koninginnedag en verjaardag].. en dat ie op msn zo sneu doet.
Oud 26-12-2003, 18:11
EspumaX
EspumaX is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 26-12-2003 @ 19:01:
Geweldig, jij doet niets verkeerd, jij bent perfect
Zie nou maar gewoon in dat jij fout bezich bent, en dat jij echt niet veranderd bent, dat is de eerste stap.

btw.. noem jij 'elke week met iemand gaan' naar 'met alleen iemand kussen die je eg leuk vind' niet veranderd?

ik zeg toch niet dat ik perfect ben [misschien vind jij dat zo klinken, nou beter dan..], ik zeg alleen dat ik niet meer sletterig gedrag vertoon.
Oud 26-12-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
EspumaX schreef op 26-12-2003 @ 19:08:
jeeemig denk je dat...

tuurlijk ben ik niet geheel veranderd. Ik kan een enorme bitch wezen, en ik wil altijd gelijk hebben.. ik beken dat.

Maar ik ben niet meer de slet dat ik was. Tuurlijk ben ik vaak op iemand gek, maar dat ligt gewoon aan mn leeftijd. Maar dat maakt me nog geen slet.

Ik weet dat ik heel veel dingen verkeerd bij hem heb gedaan, ik koos voor iemand anders omdat ik dacht dat D. me nit wilde, terwijl ik geeneens met hem had gepraat.
Ik ging met me dronke kop weer achter hem aan lope.
Ik ging met iemand anders kussen nadat ik tege hem had gezegd dat ik eg gek op hem was en alles.

Das idd fout, maar dat neemt nog niet weg wat hij voor vaags doet.. lief doen in het echt [en ik ben nu de afgelope x niet dronke/aangeschote geweest en toen eerder ook niet, alleen toen met koninginnedag en verjaardag].. en dat ie op msn zo sneu doet.
Meis, een reputatie is n reputatie, en daar kom je niet heel snel vanaf! (neem het maar van mij aan ). Zoals ik al eerder zei, maar wat jij totaal negeert, moet je D. er eerst van overtuigen dat je écht verandert bent. Je kan nou eenmaal niet verwachten dat hij net zo geïntresseerd is in jou, als jij in hem. Zoals ik al eerder zei: GA MET HEM PRATEN EN ZEG DAT JE VERANDERT BENT. Dat is echt de beste manier. Laat hem zien dat jij die leuke, aardige, vlotte meid bent, die je al was voordat je je zo ging bezatten en waar hij al eeuwen naar op zoek is. (ofzoiets..). Verder zeg je nog dat je pas met n ander bent gegaan NADAT je tegen D. zei dat je hem leuk, lief, etc vond. Vindt je het gek dat hij verward is.. Eerst tegen hem zeggen, dat hij Mister Right is, maar vervolgens met n ander gaan.. Dan weet hij waar hij aan toe is hoor.
Oud 26-12-2003, 18:25
EspumaX
EspumaX is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 26-12-2003 @ 19:18:
Meis, een reputatie is n reputatie, en daar kom je niet heel snel vanaf! (neem het maar van mij aan ). Zoals ik al eerder zei, maar wat jij totaal negeert, moet je D. er eerst van overtuigen dat je écht verandert bent. Je kan nou eenmaal niet verwachten dat hij net zo geïntresseerd is in jou, als jij in hem. Zoals ik al eerder zei: GA MET HEM PRATEN EN ZEG DAT JE VERANDERT BENT. Dat is echt de beste manier. Laat hem zien dat jij die leuke, aardige, vlotte meid bent, die je al was voordat je je zo ging bezatten en waar hij al eeuwen naar op zoek is. (ofzoiets..). Verder zeg je nog dat je pas met n ander bent gegaan NADAT je tegen D. zei dat je hem leuk, lief, etc vond. Vindt je het gek dat hij verward is.. Eerst tegen hem zeggen, dat hij Mister Right is, maar vervolgens met n ander gaan.. Dan weet hij waar hij aan toe is hoor.

met jou kan ik nog praten.. iedereen maakt zo'n waanzinnig druk over wat ik wel niet moet zijn, terwijl ze van allemaal dingen conclusies trekken die niet kloppen [sommige wel hoor].

Ja weetje, hij is zo iemand die niet luistert als je praat. k heb dat namelijk al een x gezegd, een week na koninginnedag.
Hij zei toen eerst 'ja maja we hadden gezegd dat we elkaar niet meer bedonderden' ofzoiets.. magoed, hij had het eigenlijks óók gedaan, wat ik toen nog niet wist.

een reputatie is idd een reputatie, dat vind ik soms nogwel irritant, ik kus hartstikke weinig, en dan nog doen ze alsof ik een slet ben die met iedereen kust.
2 weken trug had ik dan na een lange tijd weer met iemand gekust, en dat was heel toevallig een vriend van D.. ik wist niet dat hun vrienden waren [en het boeide me ook niet, want ik zag dirkjan niet meer en ik was over hem heen].

maja deze zaterdag zag ik D. met die vriend.. en toen ik D. zag was k opslag weer gek op hem.. smart thinking
Oud 26-12-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
EspumaX schreef op 26-12-2003 @ 19:25:
met jou kan ik nog praten.. iedereen maakt zo'n waanzinnig druk over wat ik wel niet moet zijn, terwijl ze van allemaal dingen conclusies trekken die niet kloppen [sommige wel hoor].

Ja weetje, hij is zo iemand die niet luistert als je praat. k heb dat namelijk al een x gezegd, een week na koninginnedag.
Hij zei toen eerst 'ja maja we hadden gezegd dat we elkaar niet meer bedonderden' ofzoiets.. magoed, hij had het eigenlijks óók gedaan, wat ik toen nog niet wist.

een reputatie is idd een reputatie, dat vind ik soms nogwel irritant, ik kus hartstikke weinig, en dan nog doen ze alsof ik een slet ben die met iedereen kust.
2 weken trug had ik dan na een lange tijd weer met iemand gekust, en dat was heel toevallig een vriend van D.. ik wist niet dat hun vrienden waren [en het boeide me ook niet, want ik zag dirkjan niet meer en ik was over hem heen].

maja deze zaterdag zag ik D. met die vriend.. en toen ik D. zag was k opslag weer gek op hem.. smart thinking
Hmmz, ik heb net ook zo'n situatie achter de rug. Ik had iemand ingeruilt voor de volgende. Maarja, dan wordt je weer gedumpt en is de eerste toch nog wel heel leuk. Nu heeft hij mij vertelt dat hij niets meer wil dan vrienden *autsj*. Maar, ik ga door.. hoop ik.

Hij wil niet met je praten, hè? Schrijf hem dan n brief of stuur hem n emailtje waarin jij zegt hoe jij over hem denkt. En wel versturen, want voor jezelf houden schiet je niets op. Schrijf hem dat je stopt met de drank en dat je hem erg leuk vind en dat je graag een keer met hem wil praten, als hij dat wil en hij wil luisteren. Nou, dat is denk ik het enige goede advies dat ik vanaf hier kan geven.

Ik voel me net Dr. Phil...
Oud 26-12-2003, 18:42
EspumaX
EspumaX is offline
owhh das ook lekker klote joh .. asie zeg dat ie verder nix wil

das idd een goede optie, maar hij kan zn emails nooit openen, dus heeft dat weinig zin..
en om een echte brief te sturen..
ik zal hem waarschijnlijk met oud & nieuw zien, misschien dat ik dan eventjes kan late zien dak wel lief kan zijn [natuurlijk nie ihele gesprekke want daar heeft ie waarschijnlijk geen zin in]
Oud 26-12-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
EspumaX schreef op 26-12-2003 @ 19:42:
owhh das ook lekker klote joh .. asie zeg dat ie verder nix wil

das idd een goede optie, maar hij kan zn emails nooit openen, dus heeft dat weinig zin..
en om een echte brief te sturen..
ik zal hem waarschijnlijk met oud & nieuw zien, misschien dat ik dan eventjes kan late zien dak wel lief kan zijn [natuurlijk nie ihele gesprekke want daar heeft ie waarschijnlijk geen zin in]
Dat was ook aardig klote ja. Maar ik ben er alweer bijna overheen. Ik moet hem alleen niet te vaak tegen komen.

Als hij geen zin heeft in hele gesprekken, moet je vantevoren bedenken wat je wil zeggen. Maak het niet langer dan n minuut of 2 en ga niet eeuwen door over hoe leuk hij wel niet is, maar vertel vooral wat je aan jezelf wil veranderen voor hem. Zelf had ik Oud&Nieuw niet als datum gekozen, maar ja, dat moet ieder voor zich weten. In ieder geval succes ermee!

Mag ik wel n PM-etje om te weten hoe het is afgelopen, kben wel heel nieuwsgierig

En als je nog wat advies ofzo wil, PM me maar . Ik vind het altijd wel leuk om mensen te helpen met problemen.
Oud 26-12-2003, 19:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 26-12-2003 @ 19:18:
Meis, een reputatie is n reputatie, en daar kom je niet heel snel vanaf! (neem het maar van mij aan ).
Groot gelijk van iedefreen die ervoor zorgt dat die reputatie bekend blijft, het moet niet softer worden ffs.

Thy shall be treated like thy act.
Oud 26-12-2003, 22:15
Verwijderd
Heeft toch zo z'n voordelen single zijn (ben het mn hele leven al, ben niet anders gewend )
Advertentie
Oud 26-12-2003, 23:28
Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-12-2003 @ 20:52:
Thy shall be treated like thy act.
Oud 26-12-2003, 23:51
juno
juno is offline
Thou, niet thy. Thy is bezittelijk. Thou is persoonlijk.

Thou shalt be treated according to thy actions. Those actions are thine.
Oud 27-12-2003, 08:46
EspumaX
EspumaX is offline
Yadayada.. & jullie zijn heilige maria's...

Dr zijn hier dan kei veel sletjes op dit forum.. als ik zo het 'met hoeveel heb jij er gezoend' [ofzoiets] topic heb gezien.
Xou nie durven te vragen door hoeveel deze peepz zijn genomen..
Oud 27-12-2003, 10:15
Verwijderd
Citaat:
EspumaX schreef op 27-12-2003 @ 09:46:
Yadayada.. & jullie zijn heilige maria's...

Dr zijn hier dan kei veel sletjes op dit forum.. als ik zo het 'met hoeveel heb jij er gezoend' [ofzoiets] topic heb gezien.
Xou nie durven te vragen door hoeveel deze peepz zijn genomen..
Kom ik hier even zwaar clean weg
Oud 27-12-2003, 10:39
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
juno schreef op 27-12-2003 @ 00:51:
Thou, niet thy. Thy is bezittelijk. Thou is persoonlijk.

Thou shalt be treated according to thy actions. Those actions are thine.
mmkay, heb niet zoveel klassiek engels gehad
Oud 27-12-2003, 10:45
-=Error323=-
-=Error323=- is offline
ik heb deze discussie even gevolgd,
er zit voor mij iets herkenbaars in, het steeds gedumped worden door hetzelfde meisje.

hoewel ik helemaal niet akkoord ga met die manier van handelen, vind ik het ook niet nodig om haar te beginnen uitschelden voor slet enzo...

k zou zeggen, leer uit je fouten...
iedereen maakt fouten, en da's normaal, probeer er gewoon uit te leren.
Oud 27-12-2003, 20:03
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Idem.
Oud 28-12-2003, 09:12
Verwijderd
Citaat:
drinks@myplace schreef op 27-12-2003 @ 21:03:
Idem.
gek eigenlijk...

je bent halverwege de tekst van de topicstarter gestopt met lezen, maar je komt wel deze reply tegen, die je dan ook quote...

xxx
Oud 28-12-2003, 10:23
boer
boer is offline
als je zo doorgaat heb je straks het hele alfabet gehad en is er al helemaal niks meer van je verhaal te begrijpen
Oud 28-12-2003, 13:42
DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline

stelletje moraalridders...

ik was ook zo op mn 16e, lekker rondsletten. je groeit er vanzelf wel overheen. het mooie ervan is dat je nog jong bent. je kan het beter nu verkloten zodat je het later beter kan doen, je hebt nog alle tijd.

dus meisje, maak je niet druk, een gebroken hart heelt wel weer (ook het zijne).
Oud 28-12-2003, 13:56
Verwijderd
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef op 28-12-2003 @ 14:42:

stelletje moraalridders...

ik was ook zo op mn 16e, lekker rondsletten. je groeit er vanzelf wel overheen. het mooie ervan is dat je nog jong bent. je kan het beter nu verkloten zodat je het later beter kan doen, je hebt nog alle tijd.

dus meisje, maak je niet druk, een gebroken hart heelt wel weer (ook het zijne).
Niet iedereen is een (man)slet op die leeftijd. Ik ben 16 en heb dus nog nooit met iemand gezoend... Dat maakt me misschien preuts maar zeker geen heilig boontje inclusief een roloog.
Dat jij zo op je 16 was, fijn voor jou. Wij houden liever ons zelf respect.
En je hoeft het niet altijd te verkloten, je mag ook je eigen keuzes maken.

Pfff.. op deze manier wordt het ook niet makkelijk: "Ga maar lekker rondsletten hoor."
Oud 28-12-2003, 13:56
Sangria
Sangria is offline
ja, nou, ik kan me wel voorstellen dat hij zo doet als jij hem zo behandeld hebt.. Blijkbaar heeft hij een zwak voor je en komt dat zwak irl bovendrijven.. Ik had ook een soort zwak voor een ex die me op een vrij lullige manier heeft behandeld. Irl vind ik het toch moeilijker om super bot tegen iemand te doen, maar op MSN leef ik me lekker uit tegenover hem hoor (lekker zwak ).. Ik zou maar niet teveel van jullie vriendschap verwachten...
Oud 28-12-2003, 16:08
DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Citaat:
Niet iedereen is een (man)slet op die leeftijd. Ik ben 16 en heb dus nog nooit met iemand gezoend... Dat maakt me misschien preuts maar zeker geen heilig boontje inclusief een roloog.
Dat jij zo op je 16 was, fijn voor jou. Wij houden liever ons zelf respect.
En je hoeft het niet altijd te verkloten, je mag ook je eigen keuzes maken.

Pfff.. op deze manier wordt het ook niet makkelijk: "Ga maar lekker rondsletten hoor."
volgens mij begrijp jij het niet helemaal. nergens roep ik dat iedereen stiekem een slet was of wilde zijn op die leeftijd. alleen dat ik wel een beetje zo was en haar dus wel begrijp. hoe dom haar verhaal ook mag zijn.

daarbij is dat meisje pas 16. ALS je graag wilt sletten is dat de ideale leeftijd om dingen uit te proberen. het is gewoon een fase, pubergeilheid, aandacht van jongens om jezelf te bewijzen, experimenten met je seksualiteit, whatever. gaat wel weer over.

ik vind trouwens niet dat mensen die dit niet doen maar een stelletje sufkutten zijn. waar ik me WEL aan irriteer is de reactie van sommige mensen. judgemental much?? snap best dat je dat meisje een slet vind, is ze ook, was ik ook. nou en? hou je dogma lekker voor je of kom met een reactie waar ze iets aan heeft zoals juno of pientjeuh. daar vraagt dat meisje namelijk om.
Oud 28-12-2003, 17:19
EspumaX
EspumaX is offline
Toen ik deze topic opende vroeg ik er niet om dat ik mezelf moest verdedigen. Ik wist nou eenmaal niet dat menig forummers hier zo 'anders' leven dan mij.

Ik weet even zijn naam niet, maar degene die in haast elke topic ronduit verteld dat 'ie nog nooit heeft gekust, vind ik ronduit irriterend. Als ik zo zie wat hij hier schrijft en in andere topics, krijg ik het gevoel dat je je toch 'beter' voelt dan degene die al wél zijn ontgroend qua kussen. Dat jij alleen nog maar een kusje op de mond heb gehad en nog niks anders, waarbij als je diegene eg leuk vind, het godse geil kan zijn, dan respecteer ik jou nu toch ook?

Zou iemand mij ook de definitie van slet kunnen geven? Want zelf had ik een heel ander beeld van slet dan wat jullie hebben.

DeasyDeadPetals heeft gelijk.. het ligt ook aan de leeftijd. Tuurlijk geil ik op aandacht, duh lijkt me logisch, zal iedereen wel hebben die rond mijn leeftijd zitten.
Oud 28-12-2003, 17:26
AngelLena
AngelLena is offline
Ja, je moet wel beseffen dat het voor een groot gedeelte je eigen schuld is. Als jij constant anderen achterna zit terwijl hij juist van plan is het weer bij te leggen... Wat zou je zelf doen? Dan zou jij het toch ook voor gezien houden? Je komt op zo'n moment niet bepaald betrouwbaar over. Iig niet genoeg voor een relatie.
Oud 29-12-2003, 12:32
Verwijderd
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef op 28-12-2003 @ 17:08:
volgens mij begrijp jij het niet helemaal. nergens roep ik dat iedereen stiekem een slet was of wilde zijn op die leeftijd. alleen dat ik wel een beetje zo was en haar dus wel begrijp. hoe dom haar verhaal ook mag zijn.

daarbij is dat meisje pas 16. ALS je graag wilt sletten is dat de ideale leeftijd om dingen uit te proberen. het is gewoon een fase, pubergeilheid, aandacht van jongens om jezelf te bewijzen, experimenten met je seksualiteit, whatever. gaat wel weer over.

ik vind trouwens niet dat mensen die dit niet doen maar een stelletje sufkutten zijn. waar ik me WEL aan irriteer is de reactie van sommige mensen. judgemental much?? snap best dat je dat meisje een slet vind, is ze ook, was ik ook. nou en? hou je dogma lekker voor je of kom met een reactie waar ze iets aan heeft zoals juno of pientjeuh. daar vraagt dat meisje namelijk om.
En jij voegt wel wat toe?
En ik zeg ook niet dat iedereen een slet wil zijn.
Ik kan zo doorgaan en laten zien dat die post van jou totaal waardeloos is maar daar heeft niemand wat aan.
Jij vindt het normaal, ik niet. Laten we het daar op houden.

En.... dogma? 0_o
Oud 29-12-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 29-12-2003 @ 13:32:
En jij voegt wel wat toe?
En ik zeg ook niet dat iedereen een slet wil zijn.
Ik kan zo doorgaan en laten zien dat die post van jou totaal waardeloos is maar daar heeft niemand wat aan.
Jij vindt het normaal, ik niet. Laten we het daar op houden.

En.... dogma? 0_o
een dogma is een opgelegd feit, iets wat je zo wordt aangegeven en waar je geen invloed op (mag) hebben.
Soort van axioma (maar dan buiten de wiskundige context)
Oud 29-12-2003, 15:12
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef op 28-12-2003 @ 17:08:
rondsletten, prima.. maar dan ook niet zeiken als een jongen je terecht niet meer wil.
als je losbandig feest en doet, dan weet je wat voor klootzak je in potentie bent voor mensen die je gebruikt.

Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 15:15.
Oud 29-12-2003, 16:13
Verwijderd
Na alle reactie te hebben gelezen: waarom ben ik de enige die het kind advies geeft?
Oud 29-12-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Pientjeuh schreef op 29-12-2003 @ 17:13:
Na alle reactie te hebben gelezen: waarom ben ik de enige die het kind advies geeft?
Wij geven ook advies.. slet...
Dan weet ze dat ze fout bezig en dat ze het niet meer moet doen.. kan het nog duidelijker?
Oud 30-12-2003, 14:01
Sade
Sade is offline
Citaat:
My thought exactly...
Oud 01-01-2004, 20:20
Verwijderd
EN HOE WAS HET??? Ow, ik wil het zograag weten!!!!!!!!!
Oud 01-01-2004, 20:58
Luna
Luna is offline
Citaat:
EspumaX schreef op 28-12-2003 @ 18:19:
Tuurlijk geil ik op aandacht, duh lijkt me logisch, zal iedereen wel hebben die rond mijn leeftijd zitten.
Je moet niet al je leeftijdsgenoten over een kam scheren
Oud 02-01-2004, 00:03
janet84
janet84 is offline
Citaat:
Wes schreef op 26-12-2003 @ 13:55:
Gebruiken en gebruikt worden, daar draait t toch allemaal om tegenwoordig als je nog niet volwassen bent? Dus wat klaag je dan.

leedvermaak! kon 't in de naam van de vader, zoon en de heilige spook niet laten!
Oud 04-01-2004, 17:49
EspumaX
EspumaX is offline
Citaat:
jeffry schreef op 02-01-2004 @ 21:12:
tuurlijk, volgens de van Dale: slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons

lievig

Oja, ik was btw niet naar dat feest geweest, we gingen erges anders naartoe.
Heb trouwens met iemand anders gekust, heerlijk om dat hier te vertelle, weer die akelige reactie van sneue personen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten