Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2004, 09:19
nalaaa
nalaaa is offline
je kent het wel die donkere kringen onder je armen, heel vervelend, heeft iemand tips/ ideeen tegen deze rotdingen????
Oud 07-01-2004, 11:04
ekki
ekki is offline
Weet je dat deo die zweten stopt eigenlijk heel erg slecht is? Het sluit je zweetklieren af en dat is helemaal niet goed. Deodorant is eigenlijk bedoeld voor de geurtjes, dat die er niet zijn.
Oud 07-01-2004, 11:23
Maboq
Maboq is offline
odorex extra dry, geen deo maar de flacon,
helpt wel...of het nou goed is of niet

Bescherming tegen overmaitg transpiratievocht
Onderdrukt op een verantwoorde wijze overmatige transpiratie en voorkomt transpiratiegeur. Odorex Extra Dry is veilig voor de huid en kleding mits de gebruiksaanwijziging nauwkeurig wordt opgevolgd

zo slecht ist dus niet

Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 11:25.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 11:27
ekki
ekki is offline
Citaat:
Maboq schreef op 07-01-2004 @ 12:23:
odorex extra dry, geen deo maar de flacon,
helpt wel...of het nou goed is of niet

Bescherming tegen overmaitg transpiratievocht
Onderdrukt op een verantwoorde wijze overmatige transpiratie en voorkomt transpiratiegeur. Odorex Extra Dry is veilig voor de huid en kleding mits de gebruiksaanwijziging nauwkeurig wordt opgevolgd

zo slecht ist dus niet
Ja, ik zou als ik die fabrikant was er ook niet op zetten dat het op onverantwoorde wijze ging. Maar het is echt niet zo goed, hoor. Het gaat volgens mij om lange-termijn gevolgen (niet dat ik er op let trouwens, maar goed...).
Oud 07-01-2004, 11:48
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
odorex xtra dry helpt goed vind ik alleen als ik t dan savonds voor ik ga slapen erop doe dan jeukt t idd verschrikkelijk alleen als t is ingetrokken geen last meer van hoor!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 07-01-2004 @ 11:30:
Goede deo, deoleen bijvoorbeeld.
Jep anders verkleuren je kleren ook nog eens
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:14
Verwijderd
En kleding aantrekken waarop je de vlekken minder goed ziet... en niet te warme kleding dragen en je alleen lichamelijk hard inspannen als je sportkleding draagt.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:24
Verwijderd
zweten is heel normaal en menselijk, wat is het probleem?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2004 @ 14:24:
zweten is heel normaal en menselijk, wat is het probleem?
Dat zweetplekken er niet mooi uit zien waarschijnlijk?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:40
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Het lijkt vaak alsof bij iedereen een andere deodorant of middeltje werkt. Valt zo weinig over te zeggen, denk ik. En vaak is het ook zo, wat je ook gebruikt, je ontkomt er gewoon niet aan.

Het zal best slecht zijn zoals ekki zegt, maar wie let daar nou nog op in deze tijd waarin uiterlijk alles is.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:43
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-01-2004 @ 14:31:
Dat zweetplekken er niet mooi uit zien waarschijnlijk?
Dat hangt van de situatie af
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 14:52
Divina Flor
Divina Flor is offline
ik heb 7-dagen deodorant van vichy, die werkt wel goed, al weet ik niet of die ook echt zweten tegen gaat maar ik heb er meestal niet geen last van
talkpoeder op je oxels werkt ook, dat neemt namelijk erg goed vocht op (kun je ook op je voeten doen)
verder synthetische stoffen vermijden, daar ga je namelijk veel sneller in zweten
Oud 07-01-2004, 15:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 07-01-2004 @ 12:48:
odorex xtra dry helpt goed vind ik alleen als ik t dan savonds voor ik ga slapen erop doe dan jeukt t idd verschrikkelijk alleen als t is ingetrokken geen last meer van hoor!
bij mij hielp het ook gewoon als ik het 's ochtends opdeed.
maar zoals de gebruiksaanwijzing al aangeeft: eerst in laten werken en dan pas kleren aan, want het kan afgeven op kleren als je het niet laat inwerken.
dan liep ik eerst 5 minuten in m'n hemd (ging eten ofzo) en daarna deed ik m'n t-shirt aan.
Oud 07-01-2004, 17:15
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ik had daar ook erge last van. nu gebruik ik syneo 5 dat werkt echt heel goed. Andere producten hielpen bij mij niks, deoleen, odorex extra dry en zo zijn dr wel meer, maar deze werkt echt goed.
Je kan het kopen bij een DA drogist. Het is wel erg duur. En je moet wel goed de handleiding lezen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 18:05
Divina Flor
Divina Flor is offline
Je moet eigenlijk ook pas deo opdoen nadat je je oksels gewassen hebt. Dan werkt het veel beter.
En inderdaad goed laten intrekken.
Oud 07-01-2004, 18:56
ekki
ekki is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 07-01-2004 @ 12:48:
Waarom doe je dat voor je gaat slapen?
Oud 07-01-2004, 19:01
Co
Co is offline
ik heb dr ook wel ns last van
gewoon deootje gebruiken, als je elke dag gewoon doucht en alles netjes schoon houdt, is r geen probleem
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 21:03
ZIJ
ZIJ is offline
Citaat:
ekki schreef op 07-01-2004 @ 19:56:
Waarom doe je dat voor je gaat slapen?
Dat spul moet intrekken, en dan de volgende dag er weer afwassen...

Ik vind het rotspul, je moet echt precies alles doen wat er op dat flesje staat, anders doet het onwijs zeer!!! Heb ik een keer geprobeerd, nou... Hmm, ik gebruik gewone deo nu, maarja. Ik heb er ook niet zo heel veel last van eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 21:17
mar87
mar87 is offline
Ik heb een ook poosje Odorex Extra Dry gebruikt, nu niet meer omdat ik het elke keer vergeet te kopen.

maar ik vond het wel goed helpen, en het prikte niet, en naja ik had gewoon nergens last van.
Ik deed het er gewoon op, voor ik naar bed ging en de voglende morgen als ik er aan dacht, waste ik het er af.
naja nooit problems gehad.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 21:31
jet
jet is offline
ik doe ook extra dry.. eens in de 3 dagen ofzo.. het hoort te jeuken, het teken dat het intrekt... maar mn oksels zien er beetje raar uit, misschien door het krabben denk ik
Oud 07-01-2004, 22:01
Fade of Light
Fade of Light is offline
de beste oplossing vind ik een tshirt onder je trui oid...dat absorbeert het vocht enigzins.

Zweet tegengaan door middel van allerlei meuk lijkt me niet slim.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 07-01-2004 @ 23:01:
Zweet tegengaan door middel van allerlei meuk lijkt me niet slim.
Ja, vind het ook een zeer smerige gedachte om allemaal rommel op je lichaam te smeren
Gewoon een degelijke deo moet genoeg zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 07-01-2004 @ 14:40:
Het zal best slecht zijn zoals ekki zegt, maar wie let daar nou nog op in deze tijd waarin uiterlijk alles is.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:44
DaBoY
DaBoY is offline
Is Rexona For Men dan ook slecht voor je oksels?

Want die is ook anti-transpirant ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
DaBoY schreef op 10-01-2004 @ 18:44:
Is Rexona For Men dan ook slecht voor je oksels?

Want die is ook anti-transpirant ofzo
Valt best mee volgens mij, Rexona is idd wel antitranspirant maar niet supersterk (zoals odorex duidelijk wel is), daarbij kan je lichaam dat denk ik wel aan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten