![]() |
|
Het lijkt vaak alsof bij iedereen een andere deodorant of middeltje werkt. Valt zo weinig over te zeggen, denk ik. En vaak is het ook zo, wat je ook gebruikt, je ontkomt er gewoon niet aan.
Het zal best slecht zijn zoals ekki zegt, maar wie let daar nou nog op in deze tijd waarin uiterlijk alles is. ![]() |
![]() |
|
ik heb 7-dagen deodorant van vichy, die werkt wel goed, al weet ik niet of die ook echt zweten tegen gaat maar ik heb er meestal niet geen last van
![]() talkpoeder op je oxels werkt ook, dat neemt namelijk erg goed vocht op (kun je ook op je voeten doen) verder synthetische stoffen vermijden, daar ga je namelijk veel sneller in zweten
||
Citaat:
maar zoals de gebruiksaanwijzing al aangeeft: eerst in laten werken en dan pas kleren aan, want het kan afgeven op kleren als je het niet laat inwerken. dan liep ik eerst 5 minuten in m'n hemd (ging eten ofzo) en daarna deed ik m'n t-shirt aan.
|
ik had daar ook erge last van. nu gebruik ik syneo 5 dat werkt echt heel goed. Andere producten hielpen bij mij niks, deoleen, odorex extra dry en zo zijn dr wel meer, maar deze werkt echt goed.
Je kan het kopen bij een DA drogist. Het is wel erg duur. En je moet wel goed de handleiding lezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het rotspul, je moet echt precies alles doen wat er op dat flesje staat, anders doet het onwijs zeer!!! Heb ik een keer geprobeerd, nou... Hmm, ik gebruik gewone deo nu, maarja. Ik heb er ook niet zo heel veel last van eigenlijk... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een ook poosje Odorex Extra Dry gebruikt, nu niet meer omdat ik het elke keer vergeet te kopen.
maar ik vond het wel goed helpen, en het prikte niet, en naja ik had gewoon nergens last van. Ik deed het er gewoon op, voor ik naar bed ging en de voglende morgen als ik er aan dacht, waste ik het er af. naja nooit problems gehad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|