Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
waardoor de werkssfeer soms wat gestressed is. maar over het algemeen wel goed. 2. ik heb geen idee over de AH in het algemeen. bij ons?! over het algemeen zijn de klanten, zover ik weet, tevreden. iig wel over de kwaliteit. klanten worden ook niet afgesnauwd en meestal netjes behandeld. naja, men zegt ook dat AH voor kwaliteit staat, maar ik koop er bijna geen boodschappen. 3. kwaliteit volgens mij. 4. bij ons is dat de laatste tijd verbeterd. er liepen wel eens dingen langs elkaar heen, maar nu niet meer echt.
|
1. Wat vind je van de werksfeer bij AH
geen idee, maar het lijkt me niks 2. Wat denk je dat Ah uitstraalt bij mij ik kom er alleen als het ECHT NIET ANDERS KAN. 3. Wat denk je dat AH uit moet stralen ze moeten het opdoeken weg ermee zijn wij van de concurentie af en maken wij nog meer omzet ![]() SUPER DE BOER IS 10000 MAAL BETER !!!! btw : ik ben niet irri lijkt alleen maar zo ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
1. Wat vind je van de werksfeer bij AH
ja wel gezellig, maar t wordt steeds minder, alle leuke mensen gaan weg en er komen alleen maar nog jongeren stomme saaie mensen bij die niet praten.. (denk dat ze geen tong hebben) 2. Wat denk je dat Ah uitstraalt onze ah straalt denk ik klasse uit en klantvriendelijkheid (ook al is dat bij een aantal medewerkers iets minder) ook is het altijd gezellig 3. Wat denk je dat AH uit moet stralen klasse, kwaliteit 4. Is de interne communicatie binnen Ah goed? achja.. wat is goed.. gewoon, ik vind een aantal mensen niet aardig en daar praat ik niet mee.. (jammer dat er eentje bijzit die de leiding over mij heeft) iedereen kan bij ons trouwens heel goed OVER elkaar praten.. telt dat ook? |
![]() |
||
Citaat:
het lijkt me trouwens dat dit per albert heyn kan verschillen. maar goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik werk zelf voor Laurus (Konmar) maar ik vind AH eigenlijk beter. Ik koop veel vleesvervangers en biologische producten, nou dan benh je bij AH wel aan een beter adres dan bij Konmar of SdB. Maar AH is wel fors duurder dan Laurus, en vooral Edah is veel goedkoper. Maargoed, onnuttig voor de TS, want ik ben dus Konmar-personeel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|