Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ook mensen onder de 16 buiten houden is makkelijker, met zo'n pasje ben je verplicht eenmalig legitimatie te laten zien. Nadelen zijn er ook: het kost inderdaad geld. De eerste keer moet je een pasje aanvrgen en een ander nadeel is dat die pasjes wel es kapot gaan vanwege krassen of als er iets magnetisch in de buurt is gekomen. Maareh, voor de bezoeker heeft het zeker wel voordelen, sfeerverziekende lui worden op een makkelijke manier buiten gehouden zodat jij een gezellige avond hebt (en ze niet 3 weken later weer binnen staan).
|
![]() |
Die pasjes werken echt niet hoor
Hier in de buurt hebben ze ook zo'n pasjes systeem En as je de CJPkaart van iemand anders pakt En je beetje goed kan liegen Je moet dan wel je foto op die kaart plakken Dan kan je ook een pasje aanmaken Hij staat dan wel op je eigen naam Daar kijken ze niet es naar Maar op een andere geboortedatum Dat werkt toch ook niet] Die dingen raken zeker snel beschadigt En daar hebben ze 2 verschillende rijen 1tje voor de pasjes enne 1tje voor de mensen die hun pasjes niet bij hebben, maar andere legitimatie Je bent veel en veel sneller binnen als je alleen maar je legitimatie bij hebt dan je pasje.. Ik weet niet, echt goed werkt t nog niet hoor... Kan best wat aan verandert worden Mayb over een tijdje dat t wel goed werkt =] *kusje* Karen
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
een pasje is een super goed idee ![]() je weert een bepaald soort publiek die zich zelf niet graag bekend maken aan de deur, en vaak ook rotzooi lopen te trappen en je kan ze altijd een verbod op leggen ook kan je de leeftijd veel beter controleren, beter dan altijd een paspoort bij je te hebben |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik loop 10 euro te dokken voor ene pasje bij een disco, krijg er echt nix voor terug. vergeet ik het mag ik er niet in of bij extra betaling.... kortom vertel mij nogeens over die voordelen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
de pasjes zijn bedoeld voor de disco's zodat ze alleen de mensen binnen kunnen laten met een pasje desnoods doe je dat vanuit de gemeente gratis pasjes verstrekken of zeer kleine vergoeding onder het mom "het uitgaansleven veiliger maken"
op die pasjes wordt leeftijd en alles wat je geflikt heb bij de discotheken op gezet. zo worden dus de mensen geweerd. dit wordt natuurlijk gedaan door de politie (een uitsmijter die een onderzoek begint wie er begon met vechten heb ik nog nooit van gehoord) en natuurlijk kun je van die acties beginnen voor vaste klanten ofzo.
|
![]() |
||
Citaat:
Als ze daar een aparte rij hebben voor mensen die het pasje zijn vergeten vind ik dat stom, zo werk je juist in de hand dat mensen dat pasje niet meenemen. Over beschadigingen: daar ben je toch zelf verantwoordelijk voor? Als bij ons zo'n pasje kapot is vanwege krassen staan ze je af en toe raar aan te gapen omdat ze dan 2,50 moeten betalen omdat ze er ZELF niet zorgvuldig mee zijn omgegaan!?!?
|
![]() |
zeer goede zaak!
mensen die hier nu zitten te miepen dat ze dat geen goed plan vinden zijn mijns inziens gewoon bang dat ze door dat pasje problemen krijgen met de politie of iets in die trant omdat ze zich zelf wel eens schuldig maken aan daden die niet horen in een discotheek/studentencafé. het zal wel een nadeel worden als je in een andere stad uit wilt gaan, maar lekker interessant, haal je toch lekker voor een keer zo'n pasje, heb je die ook weer in the pocket ![]() |
![]() |
|
Ik ga zelf in Breda uit en heb er nog niks van gemerkt, maar kan natuurlijk zijn dat het niet is waar ik uit ga.
Opzich is het veiliger voor de disco´s en barren enzo zelf omdat ze overzicht hebben van wat voor mensen ze binnen hebben. Maar als ik zo rond kijk zijn er heel veel mensen van onder de 16 die toch stiekem naar binnen gaan, en daar verdienen ze ook weer een hoop geld mee. En heel het pasjes systeem gaat ze ook weer geld kosten. Ik zelf zou er niet zo blij mee zijn, aangezien ik dan niet meer binnen kom waar ik altijd uit ga. Maar dat is dan verder mijn probleem.
|
Verwijderd
|
Yeah right, dat werkt dus denk ik voor geen hol.
Hier moet je je eigenlijk ook voor bepaalde tenten legitimeren als >18, maar er lopen werkelijk 14-jarigen (overigens vooral meisjes) binnen. Hoe komt dat? Verzin het en het kan. Doe lief tegen de gorilla. Kleed je extra uitdagend (lees: snollerig). Doe hakken aan zodat je langer lijkt. Neem vrienden mee die wél >18 zijn. Enzovoort enzovoort. |
![]() |
|
ik was eerst ook tegen pasjes, maar het helpt echt.
ook het argument van mensen afschrikkenen is hier niet relevant: het schrikt juist mensen af die ruzie komen zoeken. dat wil nog niet zeggen dat zo'n pasje veiligheid garandeerd. maar t is wel een stuk relaxter in de discotheek
|
maar wat natuurlijk ook gebeurt is dat de uitsmijters meer macht krijgen en dat hebben ze al teveel naar mijn mening.
ze kunnen je voor elk klein wissewasje weigeren omdat er iets op het pasje staat. en ze kunnen vanalles op je pasje zetten wat kun je ertegen doen het is jouw woord tegen het zijne. als ze je niet aardig vinden dan zetten ze er gewoon op dat je een ruziezoeker bent. kom je nooit meer ergens binnen misschien eerst de uitsmijters verbeteren en daarna een pasjes systeem landelijk invoeren. zodat mensen met overtredingen niet binenkomen en mensen van de verkeerde leeftijd ook niet
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Uitgaan/stappen Kattenmeisje | 3 | 08-11-2016 09:10 | |
Drugs & Alcohol |
In de war na uitgaan Donline | 22 | 11-05-2011 22:03 | |
Liefde & Relatie |
Het uitgaan een beetje kwijt.. passive017 | 18 | 30-10-2007 19:09 | |
Lifestyle |
Ben ik de enige die niet van uitgaan houd? Phylestra | 158 | 06-07-2005 01:10 | |
Liefde & Relatie |
zijn beste vriendinnen (pas op, een lang lang verhaal) endless nightmare | 10 | 02-10-2003 21:02 |