Drexz schreef op 07-01-2004 @ 03:31: Er is iets wat ik niet snap, in het begin van DBZ (als vegeta op aarde komt) heeft hij een staart. Later in de serie is die weg
Trunks en Goten hebben ook geen staart
Goku had er 1 maar die is medisch verwijderd
Gohan had er 1 maar die is (ik dacht door picolo) los getrokken. Later groeit deze weer aan, en wordt ook weer los getrokken. Daarna blijft hij weg.
Kan iemand mij dit misschien uitleggen?
Dat komt omdat de staart van vegeta werd afgehakt.
Drexz schreef op 07-01-2004 @ 03:31: Er is iets wat ik niet snap, in het begin van DBZ (als vegeta op aarde komt) heeft hij een staart. Later in de serie is die weg
*graaft in geheugen*
Ik dacht dat Krillin die staart bij vegeta er af heeft gezaagd met z'n destruction disc
Trunks en Goten hebben ook geen staart Het zijn voor een deel ook mensen, Gohan had gewoon mazzel dat hij wel een staart kreeg, volgens mij
Goku had er 1 maar die is medisch verwijderd
Gohan had er 1 maar die is (ik dacht door picolo) los getrokken. Later groeit deze weer aan, en wordt ook weer los getrokken. Daarna blijft hij weg.
Dat weet ik nog, Gohan werd op een gegeven moment een reuzenaap en was op dat moment alle hoop om vegeta te verslaan, maar Vegeta hakte Gohans staart er af (ook met een soort destruction disc) waardoor Gohan weer normaal werd en z'n staart voorgoed verloor