Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2004, 20:11
Miracle_Sillie
Miracle_Sillie is offline
Ik heb nu sinds een tijdje (ja hoe leg je dat uit)als ik gewoon loop dat je steeds bij elke pas zo tik..tik ..tik hoort heel vaag k heb het alleen bij mn linkerenkel het doet soms een beetje pijn. Als ik op schoenen loop heb ik het minder als dat ik op sokken loop. Ik heb ook hetzelfde afentoe in mn rechterheup alleen dat doet wel verrekte pijn. iemand een idee wat het is, of het erg is en hoe ik eraf kom???
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 20:18
Maarten
Maarten is offline
Ja, ik heb eigenlijk een zelfde soort vraag...

Bij elke stap die ik zet hoor ik geknak van mijn voeten.. volgens mij heeft het iets te maken met mijn gewrichten en bobbeltjes er in ofzo...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 20:34
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Hmm ik heb het in me voeten alleen als ik lang me kisten heb aangehad en savonds heb ik het altijd in me tenen.En ik heb het ook erg in 1 vinger en soms me been.Maar wat je er aan doet?Ik zou het niet weten tis wel iets met kraakbeen volgens mij...
Oud 07-01-2004, 13:22
Verwijderd
Het heeft iets te maken met kraakbeen dat zich nog niet heeft aangepast aan je botten of met kraakbeen dat versleten is, je bent jong dus het eerste is waarschijnlijk het geval, het hoort dan vanzelf over te zijn tegen de tijd dat je een jaar of 25 bent, lijkt me. Maar ik weet het allemaal niet zeker.

Je hebt het trouwens op sokken erger dan als je schoenen draagt? Draag je toevallig meestal schoenen met een hakje?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 14:18
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Of schoenen die tot boven je enkel zitten en het zo goed ondersteunen
Oud 07-01-2004, 16:10
Firefly182
Firefly182 is offline
Of je talus sluit niet goed aan op je calcaneus! En in lekentaal: 2 botten in je voet staan een beetje verschoven van elkaar. Ze zitten allebei ongeveer bij je enkel. Lijkt me logischer dan kraakbeen eigenlijk...

*fysiostudent is*
Oud 07-01-2004, 20:04
Miracle_Sillie
Miracle_Sillie is offline
k heb wel n tij dop hakken gelopen maar nual ruim een half jaar niet meer en me schoenen. me schoenen zijn niet egt van die schoenen die goed ondersteunen gloof ik (vd pumas tot onder je enkel)ik wt t ook nie. kan het ermee te maken hebben dat ik meer sta ik ik werk in het weekend en dan moet ik altijd staan???
ik heb na me werk nergens last van ofzo maar t zou maybe kunne??
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten