Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja waarschijnlijk ben je dan 1 keertje in New York geweest, verder nergens dus trek je maar meteen een conclusie... Als je ergens niet geweest bent kun je er ook niks over zeggen tis heus niet dat ze hier in discotheken alleen maar jovink of normaal draaien ofzo, dan loop ik ook gillend weg als ze dat zouden doen...
||
![]() |
Citaat:
En ik trek een conclusie, dat jullie Achterhoekers zelf Max als zo'n beetje de hottest place to be beschouwen in de hele of halve Achterhoek. en als ik die tent dan zo bekijk, dan kan de rest al helemaal niet veel soeps wezen. Daarom. En heb ik het over normaal of dat soort gasten? D8 het niet. Maar wel over simpele top40 muziek enz. daar hoef je hier dus absoluut niet mee aan te komen, binnen vijf minuten heb je gegarandeerd een lege dansvloer. De muziek is 'daar'dus niet hetzelfde, iedere serieuze dj zal voor zijn platen toch naar de Randstad moeten, of nog verder. Tuurlijk is het qua mzuiek vooral waar je van houdt, maar ik ben van mening dat het men 'daar'vooral van simpel houdt en vooral heel wat minder kritisch is dan hier. ik w8 in spanning op antwoord ![]() ------------------ * Drinkin' Margaritha's and bangin' senőritas *
|
![]() |
ACHTERHOEK IS GEWELDIG!!!!
En ik kan het weten, want ik woon er ook!! En de Radstake en de Olde Beth zijn ontzettend gaaf!!! En er zijn echt niet alleen boeren, ja, wel een beetje in de Rad stake maar goed.. die heb je er altijd tussen zitten, maar verder zijn er niet zo heeeel veel boeren hoor!!!! Ik vind het juist wel leuk: in de Achterhoek wordt veel meer gezopen en alles dan in de Randstad
|
Verwijderd
|
Prins! Wat zeg je nou! Ik kom ook uit de Achterhoek...nouja, ik ben er niet geboren (dat gebeurde namelijk in Friesland) maar ik woon er al ruim 10 jaar. Het zijn hier idd een stelletje boerenpummels bij elkaar...tenten zoals Dieka, Radstake en Boode zuigen omdat er telkens met klompen op je tenen word gestaan...
Maarja, daarom ga ik ook altijd westwards...idd Amsterdam is tof uitgaan, Utrecht en Arnhem gaat ook wel...maar idd, het zijn hier boeren...gelukkig is er om de zoveel tijd nog wel een hockeyfeest ![]() En oja, ik drink geen Grolsch maar Hertog Jan. ------------------ Intelligent life beyond this planet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik woon in de liemers...is tegen de 8erhoek aan ![]() mja..olde beth is gaaaaf ![]() ![]()
|
![]() |
Nou, ik woon ook in de Achterhoek en ik kan me hier prima vermaken! Dieka, New York en kroegentochten zijn anders ommeunig gezellig!!!! En by the way, 'k woon ongeveer een kwartier bij discotheek 't Zak vandaan (das in Duitsland) ennuh ongeveer een half uurtje van Index (ook Duitsland) en dat zijn MEGA discotheken! IK VERMAAK ME WEL HIER IN 'T OOSTEN!!!
|
![]() |
|
Waar slaat dit op? De enige feestbeesten komen uit de Achterhoek????? Ja hoor....ga jij dan maar eens mee stappen in Amsterdam, dan stap je in "stijl", dus.....zonder bier, en geen gelal en gebral!
|
![]() |
hoihoi, nou ik woon zelf bij rotterdam, niet echt veel mensen waar ik goed mee omga, maar toen ging ik vorig jaar naar renesse, stond er op ons veldje een voetbalteam uit RUURLO, nou echt geweldig mensen, echt superveel lol mee gehad!!!!! die wisten echt hoe je iets gezellig kan maken
![]() ------------------ Mango rulezzz!! -=Mango-Squad=- Life sucks, just like you.. (sorry) [Dit bericht is aangepast door Sizzm (14-02-2001).]
|||
![]() |
Citaat:
Ik weet het, ik weet het, nare man. Mijn replies hier zijn misschien wel een beetje erg 'on-Prins'. Ik kom ook niet echt 'in opstand'tegen de mensen daaro. Want ieder zonnig oord in Zuid-Europa dat ik in de zomer met een bezoek vereer, daar kom ik 'oosterlingen' tegen. En tijdens al die mooie nachten is me 1 ding wel duidelijk geworden. Dat het deel, wat normaal verstaanbaar Nederlands spreekt, op mij overgekomen is al een stelletje relaxde mensen. van vorige jaar staat me nog goed een week in Zuid-Frankrijk bij. Iedere middag en nacht feesten onder de Pont-du-Gard met VEEL bier. en die jongens, EN meisjes, zopen mij er iedere middag en nacht compleet onder. als er maar alcohol in zit ![]() ![]() Wat ik eigenlijk zeggen wilde, dat er naast alcohol weinig anders in het uitgaan is bij hun. Ze kennen geen weinig klasse, stijl enz. en al helemaal niet de allernieuwste shit. Geeft niet, maar kom dan aub niet beweren dat het daar beter feesten is dan hier. Citaat:
![]() ------------------ * Drinkin' Margaritha's and bangin' senőritas *
||
Citaat:
Radstake en Olde bethh zijn ook leuk maar anders.
|
![]() |
nou geweldig hoor mensen, jullie zijn ontzettende 'stadsjongens' en achterhoekers zijn boeren. Jij blij, ik blij.
Als je net als prins onder een steen leeft denk je zo ja. Misschien dat je met een seconde denken meer opschiet.
|
Heerlijk die misplaatste Amsterdamse arrogantie over ‘ons mooie Mokum’.
Amsterdam is natuurlijk niet alléén trendscheppend, bovendien weet ik niet of ik wel zo trendy wil zijn. Persoonlijk houd ik niet van feestjes waar in een darkroom een travestiet aan je oor zit te likken en vraagt of ze/hij slagroom uit je neus mag eten. Op vakanties kun je inderdaad perfect de verschillen zien tussen bepaalde gebieden. De ‘westerlingen’ staan met hun tijgerprint broekjes, streepjesblousjes, sleutelhangers om hun nek en zonnebank koppies wat rare, zoete drankjes weg te werken, terwijl de ‘oosterlingen’ zo veel mogelijk bier proberen te morsen, zo veel mogelijk tegen elkaar aan te springen, zoveel mogelijk ranzige opmerkingen binnen de minuut te maken en vooral maar niet denken aan hun imago. Om van de Brabanders (Boekel-Noord de geksteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!) nog maar niet te spreken, want overal waar je komt hoor je wel weer ‘boeruuuuuuuh’ en ‘houdoe en bedankt!’. En dan bestaat er nog een categorie mensen die niet te definiëren zijn. Mensen die in feite overal vandaan kunnen komen en dus ook uit het oosten. Probleempje is een beetje dat ze in Amsterdam denken dat alleen in de Randstad men de beschikking heeft over drugs, nieuwe muziek en leuke mensen. Prins, veel plezier in je eigen leef wereldje en kom vooral Amsterdam niet uit als de rest van Nederland je te min is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het nooit over Mokum, ben nog nooit in een darkroom geweest, eet geen slagroom tijdens het uitgaan, drink nooit zoete drankjes en trendy wordt nooit hardop uitgesproken.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Maar ik kan niet echt ontkennen dat mijn beeld van de Achterhoek ook gelijk is aan een schuurfeest met "Normaal" als hoofdact. Zal ook wel deels komen door het programma 'oerend hard'. Schuurfeesten zijn voor mij niet de plekken waar je moet wezen maar het zelfde geldt voor de oh zo geprezen Apres Skihut, waar jongeren tegen elkaar hossen en luidkeels bleren een toeter op hun waterscooter te hebben (is toch echt in de Randstad) Ik moet niks hebben van de stereotype Achterhoeker, maar net zomin moet ik iets hebben van jongens die in roze polo's en drie kwartsbroeken vragen of deze 'lullo' nog geneukt heeft. Maar het liefst ga ik toch in mijn eigen omgeving uit, maar jammer genoeg heeft de gemeente Rotterdam wat mij betreft de beste 'discotheek' gesloten... Laatst gewijzigd op 24-11-2002 om 19:00. |
![]() |
|
Er is nergens zon gezellige sfeer als in de achterhoek. Oke ik kom uit de achterhoek, maar waardeer de boeren wel, en laat ze in hun waarde. Ook al mag ik ze ook niet altijd. Omdat ik uit de achterhoek kom ben ik niet meteen ook een boer
![]() Bedoel in amsterdam lopen ook niet allemaal puur amsterdammers rond , nietwaar?!? En tenten zoals de radstake zijn heus wel gezellig, je moet alleen op de juiste plekken in de radstake binnen zijn... oke dat jij alleen de plekken ziet waar de boeren staan tsjah.. Ik kom uit een plaats waar iedereen elkaar kent, en mensen nog over straat lopen en elkaar begroeten, daar ben ik trots op. En dat is zeker geen boeren plaatsje... Vooroordelen zijn waardeloos naar mijn mening.. En een amsterdammer zal de sfeer in mijn plaatsje toch nooit kunnen begrijpen ![]() Moonspell
|||
Citaat:
Helemaal niets ! ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Wat is Mokum dan volgens jou? Of Amsterdam? Café Karpershoek met gokverslaafden en voetbalkenners? Of een discotheek waarin iedereen vooral mooi staat te zijn en coke aan het snuiven is omdat het hip is? Eigenlijk veel te duur, maar speed is voor de paupers…. Of juist toch de gezellige Jordaan, waar vooral maar talloze documentaires over gemaakt moeten worden. Als Amsterdam écht zo geweldig, mag jij concreet aangeven wat dan zo verschrikkelijk mooi is aan Amsterdam. P.S. Ik heb ook een hekel aan de stereotypen uit de Achterhoek, maar niet iedereen is stereotype. Inderdaad minder rare programma’s op V8 en SBS kijken. Ik kom zelf niet uit de Achterhoek, maar niet iedereen uit het oosten neukt varkens en trekt zich af in de modder. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kom af en toe ook wel in Amsterdam, maar als ik een beeld zou moeten schetsen vanaf tv over A'dam nou dat zou ook schrikbarend zijn... Maarja geeft maar weer aan hoeveel kennis iemand heeft als ze weer zitten te zeiken over de achterhoek. Moonspell
|
![]() |
ik vind boeren wel cool ze hebbe tenminste een instelling van jongens boeien lekker feeste lekker zuipe kan t verrekke als er mischien wat kleerscheuren kome, als je mensen hebt die echt in styl uitgaan en zich oook zo klede heb ik altijd het gevoel dat ze niet echt hunzelf zijn/doen maar zich wille voordoen als.. mijn gevoel zal der wel gigantisch langszitte maar toch... ik kom zelf uit limburg en hier is t wellus een boere zooi (kijk maar naar optredens van rowwen heze ofzow) maar er zijn ook mense die hier niks van moete hebbe kdenk du ook niet dat het iets uitmaakt of je uit de achterhoek komt ofniet overal kan het wel...
|
*morgen naar radstake ga*
![]() en daar zijn heus wel onmundige kakkers ook hoor... als jij dat een boer noemt weet jij het verschil tussen een boer en een trancekakker niet ![]() mjah jullie horen blijkbaar allemaal vooroordelen over achterhoek... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() jij denkt het allemaal wel heel goed te weten heh?? niet probere wijs te doen terwijl je alleen maar vooroordelen hebt en er niet zelf geweest bent ![]() Laatst gewijzigd op 06-12-2002 om 14:34. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Zoals eerder genoemd is de Achterhoek ArenA ‘the place to be’ (om er maar een Amsterdamse trendy term doorheen te gooien) voor de trendy achterhoekertjes en zijn discotheken als Dieka toch meer het toneel van de Normaalfans waar buiten agressieve Turken uit Dieren (koude busreis terug) ook boeren van achterin de 30 luidruchtig mee staan te zingen op Jovink. Ik zeg ook niet dat de hele achterhoek uit dat soort figuren bestaan, maar ze zijn er wel en het zijn er in ieder geval meer als in de randstad. Ach ja, als we het toch over de achterhoek én Amsterdammers hebben. Boeren lopen tenminste niet weg, in tegenstelling tot Ajacieden in Preston Palace in Almelo….. |
![]() |
|
achterhoek roelz... kelder in dieka...
ik kom er niet vandaan... ik woon in eindhoven... Grolsch? dat is wel het beste een gewoonte meegonomen uit de achterhoek.. vraagje: (alleen voor mensen die daar vndaan komen) wat vinden jullie van de verbouwing van witkamp? beetje zonde naar mijn idee....
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit zijn gewoon vooroordelen/meningen net zo als ik mensen uit de randstad arrogant vind...das ook nergens op gebaseerd...
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 |