Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2004, 08:51
oOMisSwEeTyOo
oOMisSwEeTyOo is offline
..ik werd vanochtend wakker met een pijnlijke harde linkertepel.. wat is dit?! heeft dit met groeien te maken.. zeg maar.. of wat? ik heb er echt last van..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 08:59
Maarten
Maarten is offline
Ik weet niet zeker, maar volgens mij heb ik het ook een tijdje gehad in puberteit (als jongen ja!). Heeft inderdaad iets te maken met hormonen denk ik...

Als het lang blijft aanhouden zou ik wel voor zekerheid laten checken want wie weet heb ik ongelijk. Gebruik mij niet als uitleg zeg maar
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 09:39
Verwijderd
ik denk dat t groeid ja.

Maar t kan ook iets verkeerds zijn ontsteking ofzo, ligt eraan wat je allemaal voelt...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 10:12
Miracle
Miracle is offline
kijk het even aan zou ik zeggen... als het te lang duurt en het vrij pijnlijk is zou ik ff verhaal gaan vragen bij een arts.

succes
Oud 11-01-2004, 11:53
ZIJ
ZIJ is offline
Ik heb dat ook gehad, en dat klinktheeel stom, maar bij mij bleek het toen gewoon een muggenbeet te zijn. .
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 13:36
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik weet wel dat het bij heel veel jongens in de puberteit gebeurt.Dat als je er op drukt het voelt alsof er een bultje onder zit en het pijn doet maar het is niks ernstigs.
Oud 11-01-2004, 13:42
Dolores
Dolores is offline
Gewoon nog even afwachten, maar als het erger wordt misschien toch maar even langs de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 07:40
oOMisSwEeTyOo
oOMisSwEeTyOo is offline
.. thanx voor de reacties! maar kan het niet zo zijn dat het iets met de pil te maken heeft.. want het is een soort van 'knobbel' zeg maar.. en het is rood eromheen..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 10:36
Verwijderd
Citaat:
oOMisSwEeTyOo schreef op 12-01-2004 @ 08:40:
.. thanx voor de reacties! maar kan het niet zo zijn dat het iets met de pil te maken heeft.. want het is een soort van 'knobbel' zeg maar.. en het is rood eromheen..
harde of zachte knobbel?

als t hardis is t bijna zeker dat t groeid, als t een zachte is dan is t verkeerd en zou ik snel naar de dokter gaan
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 13:41
Verwijderd
Een van de bijwerkingen van de pil is dat je tepels en/of borsten pijnlijk en gevoelig worden, hier hebben de meeste meisjes/vrouwen geen last van maar het komt wel eens voor. Andere pil is dan vaak de oplossing.

Als er een knobbeltje zit dat pijn doet, dan zou ik er eens mee naar een arts gaan. Knobbeltjes die er opeens zitten en die pijn doen zijn redelijk verdacht, vooral op je borsten, ook al ben je nog jong.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten