Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2003, 16:34
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
in wat voor soort klas zit jij? kun je goed met iedereen opschieten? vind je ze allemaal aardig, enz enz.

mijn klas is behoorlijk verneukt.

voorbeeld : vandaag hadden we kerstviering..allemaal leuk en aardig, totdat een paar (waaronder ik) geld mee kregen om wat eten te kopen voor de gezamelijke lunch.
een paar mensen wouden appelflappen, maar die zijn duur. dus we hebben gewoon broodjes, ham, kaas, sla, komkommer, en 4 flessen drinken gekocht.
komen we aan op school, brengen we de boodschappen de klas in, breekt de hel los ja echt. de mensen die appelflappen wouden, begonnen te schreeuwen dat we alleen aan onszelf dachten enzovoorts..ook hebben we het budget overschreden. we mochten voor €25,- kopen, maar we kwamen over de €30,- heen. nouja. dan moest de lerares ons ook maar geen €50,- meegeven.
maar goed. gegeten hebben we niet meer, want er was ruzie over wie de schuld moest betalen. ik dacht bij mezelf, kom, laat ik eens het goeie voorbeeld wezen, en ik gaf de lerares geld. een paar andere deden het toen ook, maar de grootste zeikers gingen gewoon door met zeuren. daarna moesten we het lokaal opruimen. houdt in : troep van de ramen af, papiersnippers opruimen, vellen papier sorteren en terug naar lokaal brengen en al die zooi. iedereen helpt, behalve, ja hoe raadt je het, die zeikers. en maar zaniken dat ze naar huis wilden. toen werd ik behoorlijk opgefokt, en zei :"ja help dan godverdomme ook mee man, je zit hier helemaal geen fuck uit te voren, geeft niet eens geld, en je zit alleen maar te zeiken, dus doe dan ook gvd wat! verekte luiwammes.. vrolijk kerstfeest he!"

maar om een lang verhaal kort te maken, we hebben dus een kutklas.

hoe zit dat bij jullie?
Oud 19-12-2003, 17:44
Verwijderd
Wij hebben een redelijk grote klas (25 lln) en bij ons gaat het meestal wel goed, we hebben nog nooit ruzie gehad.
Er zijn wel veel ' groepjes' , maar het is toch wel altijd gezellig en bijna iedereen kan goed met elkaar overweg.

Als er iets gekocht moest worden wordt dat van tevoren gewoon opgeschreven en rekent iedereen zijn eigen ding af.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 17:49
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
WanderingStar schreef op 19-12-2003 @ 18:44:
Wij hebben een redelijk grote klas (25 lln)
wat je maar groot noemt, ik vind dat eigenlijk normaal...

Ik heb jongens klas. Dat is opzich wel gezellig en er wordt veel gelachen. Er is ook wel vijandigheid, maar dat is vooral buiten school om. Niemand word gepest, sommigen worden wel raar gevonden maar eigenlijk wordt iedereen geaccepteerd.
Alles is beter dan een meisjes klas
Oud 19-12-2003, 17:57
RD
RD is offline
Pfff, da's inderdaad een "gezellige" kerstviering ja.
Bij ons gaan dat soort dingen wel goed, alleen bij sommige lessen is het echt een kippenhok ( ). En dat op 6V met een gemiddelde leeftijd van +/- 18 jaar
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 17:57
DeGexxte
DeGexxte is offline
Zit bijna iedere les in een andere klas, maar kan met iedereen perfect opschieten. Nooit met iemand problemen gehad.
De meeste ken ik al wat langer, waaronder
mijn beste vrienden. Maar ik erger me nooit aan de 'nerdjes' of gotic's, kakkers of look-me-i'm-perfect's

Misschien is het wel ns té gezellig..... Maarja, als de lessen saai zijn moetje het maar leuk máken toch?!
Oud 19-12-2003, 17:58
erwtje
erwtje is offline
ik zit echt in een fuck klas. kheb er wel vriendinnen in zitten maar het meeste is echt allemaal van die 'huppelkutjes' die nix willen en die alleen een grote bek van hier tot tokio hebben. en daar heb ik dan ook wel vaak ruzie meej. laatst nog zelfs.. maar goed wat doe je eraan???
Oud 19-12-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 19-12-2003 @ 18:49:
wat je maar groot noemt, ik vind dat eigenlijk normaal...

Ik vind dat wel groot omdat ik vorig jaar maar met 4 in de klas zat . Wij hebben een meisjesklas (3 jongens).
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 18:16
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
24 meisjes en 3 jongens, dus we hebben echt een meidenklas. Ik kan met iedereen wel goed opschieten, er zitten altijd wel een paar eigenaardige of zeurpieten in de klas, maar ik maak me daar niet zo druk om. Ik heb ook best een drukke klas, iedereen lult door elkaar en volgens mij is daar niet iedereen altijd zo blij mee
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 18:26
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Dark Psycho schreef op 19-12-2003 @ 17:34:
in wat voor soort klas zit jij? kun je goed met iedereen opschieten? vind je ze allemaal aardig, enz enz.

mijn klas is behoorlijk verneukt.

maar om een lang verhaal kort te maken, we hebben dus een kutklas.

hoe zit dat bij jullie?
In welke klas zit jij dan? Ik kan me niet voorstellen dat mensen van middelbarescholieren leeftijd gaan zeuren omdat het broodje dat ze krijgen niet naar hun zin is. Of hooguit de eerste klas dan.
Oud 19-12-2003, 18:34
extinction
extinction is offline
in mijn 'klas' zitten 22 mensen, en iedereen is wel aardig. M'n middelbareschool klas was leuker, daar was echt iedereen gewoon hartstikke tof.
Oud 19-12-2003, 18:50
Verwijderd
ik zit in een geweldige klas, ik kan met iedereen opschieten met 1 minder, want ik vind haar te fel, en ze moet me niet.
Voor de rest zijn het echt schatjes, der word niemand gepest ofzo, er hangt een gezellige sfeer in de klas, en ik cind t echt super leuk om daar in de klas te zitten,nooit zo'n leuke klas gehad.

Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 18:58
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 19-12-2003 @ 19:26:
In welke klas zit jij dan? Ik kan me niet voorstellen dat mensen van middelbarescholieren leeftijd gaan zeuren omdat het broodje dat ze krijgen niet naar hun zin is. Of hooguit de eerste klas dan.
2e klas vreselijk zeg...
Oud 19-12-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
~sweetgirl~ schreef op 19-12-2003 @ 19:16:
24 meisjes en 3 jongens, dus we hebben echt een meidenklas. Ik kan met iedereen wel goed opschieten, er zitten altijd wel een paar eigenaardige of zeurpieten in de klas, maar ik maak me daar niet zo druk om. Ik heb ook best een drukke klas, iedereen lult door elkaar en volgens mij is daar niet iedereen altijd zo blij mee
Bij mij eigenlijk net zo.

20 meisjes (oid) en 3 jongens, behoorlijk druk (veel kleppen ed) en best wel een echte 'meidenklas', gelukkig zorgen de jongens en een aantal van de meiden er voor dat het niet echt zo'n mutsenklas wordt. De klas is ook verdeeld in een aantal 'groepjes', ik heb niet zo heel veel bij met m'n klas, werk eigenlijk altijd samen met dezelfde mensen ('mijn' groepje dus ). Met mijn projectgroep (8 mensen uit 8 verschillende klassen) heb ik veel meer.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 19:27
Negrotiator
Negrotiator is offline
Ongeveer 17-20 mensen, kan eigenlijk met iedereen goed opschieten, allemaal heel aardig. Vier jongens, inclusief mijzelf, de rest meisjes. Kan goed opschieten met één van die drie andere jongens, met die andere twee heb ik weinig contact. Verder met vier, vijf meisjes wel goed contact, gaat allemaal wel prima eigenlijk. Ik mag iedereen wel, maar de een ook niet meer dan de ander, en dat vind ik wel jammer. Er zitten niet echt mensen in waarmee ik écht goed op kan schieten, kan nog komen, misschien wel in de colleges die ik met andere groepen heb...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 21:08
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Bij mij zitten een paar schreeuwlelijkerds, een paar kakkertjes, een paar nepkakkertjes en een aantal saaie types.

Ik vrees dat ik bij de saaie types hoor
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 22:24
Verwijderd
Ik ben niet blij met mijn klas.(nu 26 lln na de vakantie 23 lln aangeizen er mensen naar TL gaan) Misschien ben ik wel een zeikerd maar mijn vorige klas (hetrogeen en het merendeel kbl/bbl) was toch echt leuker (terwjl ik het vorig jaar verschrikkelijk vond)

Mijn klas is ontiegelijk druk. Je kan het vergelijken met een kleuterklas die druk is het is namelijk niet werkbaar.
In een les duurt het ca. 10 minuten voordat iedereen ongeveer stil is en vervolgens is het na de uitleg een drukte van jewelste.

Bij mij in de klas zijn er drie kampen : Kamp M en Kamp I en kamp Neutraal.. en het gaat echt elke les hard tegen hard

Concentreren is in mijn klas vrijwel onmogelijk aangezien er dus geen moment stilte is.
Hier baal k ontiegelijk van want ik kan me al vrij slecht concenteren en dan is die klas ook nog enorm druk

en dat noemt zich dan een klas
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 22:33
telluriet
telluriet is offline
ik vind mijn klas een kutklas.
Oud 19-12-2003, 23:45
4zer
4zer is offline
Mijn klas is eigenlijk wel oke (op een paar mensen na, maar ik denk niet dat die nog lang blijven ivm cijfers). De meeste mensen kunnen wel met elkaar opschieten. Het enige wat ik heb gemerkt is dat er een hele duidelijke scheiding tussen zwarte en blanke leerlingen is.

Zwarte leerlingen gaan alleen met zwarte om en blanke alleen met blanke, in mijn vorige klas was dit niet zo.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 23:59
Verwijderd
Mijn klas bestaat kortgezegd uit "Slackers", we zitten meestal met z'n 15'en in de klas terwijl er 26 leerlingen in mijn klas zitten.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 08:26
Verwijderd
Ik zit in een belachelijk kleine klas.

Ik zit samen met 1 andere jongen in die klas. En een meisje, maar dat komt alleen s'middags als ze al komt (9 van de 10 keer komt ze gewoon helemaal niet). En om het nog erger te maken, de jongen en het meisje gaan binnekort allebij weg. Tja, er wordt nu wel druk gezocht naar nieuwe mensen voor in mijn groep maar toch.

De jongen is vreselijk irritant. Loopt de hele les de aandacht te trekken, opgefokt te doen en ga zo maar door. En nog het ergste van alles, hij is een racist (en vind het leuk om elke les grapjes over marrokanen te maken). En hij herhaalt zichzelf constant en is helemaal verliefd op vuurwerk, dus elke les vraagt hij :"En, ga jij nog vuurwerk kopen dit jaar", echt aan iedereen. Elke leerkracht hier heeft die vraag dus al minstens 10 jeer gehad. En daarna gaat hij uitgebreid uitleggen hoe geweldig vuurwerk is. Om daarna te vragen: "Mag ik op de computer?" En dan gaat hij op de computer online vuurwerk afsteken. Geloof me dat word behoorlijk irritant. Hij is al een maand geleden ofzo begonnen over vuurwerk te praten. En die jongen is echt vreselijk druk, loopt de hele les gummetjes te gooien enzo.

Het meisje is heel erg zweverig. Ze leeft echt in een andere wereld. Ze is heel rustig en aardig enzo maar ze vergeet echt alles.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 09:46
Apomes
Apomes is offline
9 in totaal: 6 meisjes 3 jongens.

* éne jong is een beetje geschift en kan wat betweterig zijn (IK ).
*Ene jong is vreselijk irritant, kraakt altijd alles af, zelfs zijn eigen
*Ene jong is verwijfd maar heeft het zelf nog niet door.
*één meisje weent om het minst en is nogal een bitch (zeg je tegen haar dat je een digi cam gaat kopen, zegt ze moet je nog niet doen, zijn nog niet op punt enzo. Komt ze een paar weken erna zelf af met ene digi cam )
*Twee meisjes zijn wel cool
*een meisje kan wel cool zijn als ze haar masker afzet
*één meisje leeft voor ruzie te maken en leert enorm veel
*één denkt dat ze alles weet, maar eigenlijk is ze zo lomp als de straat.
Oud 20-12-2003, 10:13
Quantes
Quantes is offline
wij hebben een kutklas )27 lln)

twee meisjes zijn gewoon lelijk, groepen samen, hebben kutstemmen, verarden je steeds en zitten constant met de leraren te praten
7 meiden zijn geowon afgezonderd, weinig last van, alleen ze pratrehn verschrikkelijk veel
1 meisje is wat op zichzelf, is blijven zitten en trekt meestal met haar tweelingzus op, zie ook is blijven zitten.
zes jongens zijn aardig, trekken veel met elkaar op, maar kunnen het ook met de hele klas goed vinden
zes jongens trekken wat met elkaar op, maar ook weerniet teveel. hier zitten drie kneusjes bij die wanhopig aansluiting zoeken
en dan nog wij, 4 meiden. wij zijn misschien nog wel de groep die het meest met elkaar optrekt van de klas.
Oud 20-12-2003, 10:30
Verwijderd
Wij hebben best wel een grote klas, maar niet echt leuk. Er is een grote groep jongens die elkaar al vanaf de brugklas kent (en daar werd ik met een vriend dus tussengeplaatst). Met slechts weinig van hen kan ik goed opschieten, ze zijn wel aardig op zich, maar kunnen soms heel vervelend zijn (zitten ze te kaarten tijdens de lessen etc.).Dan zijn er nog 2 zittenblijvers waar ik wel redelijk mee kan opschieten.

De meisjes kan je eigenlijk opdelen in 2 groepen, populair en minder-populair. Ik heb meer contact met de minder-populairen, omdat ik die beter ken van allemaal clusters en omdat ze verschrikkelijk aardig zijn. De populaire groep heeft ook wel aardige meisjes in zich, maar sommige kunnen heel arrogant overkomen. En dan is er nog een meisje wat er een beetje tussen inhangt, die probeert aan te haken bij zowel de populaire als de minder-populaire groep, maar bij geen van beiden lukt dat echt goed.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 11:20
Verwijderd
mijn klas is mwah. ik heb mijn plek niet in de klas, en mn vrienden zitten ook ergens anders. dus ik moet het hebben van de pauzes. er zitten een paar popi-jopies in, en een paar stoere mensen, en tutjes. ze zijn wel aardig, maar ik heb niets met ze, en zij niet met mij.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 11:43
Nyawa
Mijn klas is niet zo geweldig. Er zijn hele aardige mensen bij - bijna al mijn vrienden zitten bij mij in de klas - maar ook hele vervelende. 't Is opgedeeld in twee groepen: de 'populaire' mensen en de niet-populaire mensen, en dat is ook duidelijk te merken, mensen van de ene groep gaan niet om met mensen van de andere groep. Echt een sfeer van 'wij-zijn-een-klas' is er dus niet, dat vind ik wel jammer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2003, 12:25
Go
Go is offline
We hebben een redelijke klas. Er zijn altijd mensen die geen moer uitspoken als we een gezamenlijke opdrachten moeten maken of mensen die het altijd beter weten.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 14:25
Verwijderd
Ik heb niet echt een leuke klas. Er zitten opzich wel 3 aardige mensen in (van de 27 ), maar er zijn 7 mensen die altijd irritant zijn enz. en de rest van de klas doet dan gewoon mee.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 14:38
fractuur
fractuur is offline
Nogal opgedeeld:

Ten eerste verdeeld in de jongens en de meisjes. Liggen echt mijlenver uit elkaar. De jongens zijn opgedeeld in de blowers, de kakkers en de nerds, die onderling niet of zo min mogelijk met elkaar te maken willen hebben. De weinige meisjes (8, tegenover 20 jongens ) zijn opgedeeld in het 'populaire' groepje. Heeft als enige btje goed contact met de jongens. De niet-populaire meisjes die overal wanhopig bij willen horen, maar die het niet echt lukt. En als laatst nog twee meisjes (waaronder ik) die redelijk contact heeft met de jongens, maar het verder ver buiten de klas zoeken. De groep waarin wij dan zitten is er eentje van onze profielklassen, met bijna alleen maar natuur profielen.
Oud 20-12-2003, 14:38
Mother Earth
Mother Earth is offline
Ik heb een hele leuke gezellige klas. Maar 23 leerlingen, dat is bij onze school weinig. Vorig jaar had ik echt een k*tklas, maar dat zagen de leraren gelukkig ook, dus alle huppelkutjes enzo zijn weg en er zijn aardige kinderen voor in de plaats gekomen. (een andere klas is dus nu echt een kutklas, met allemaal drukke irritante kindjes).
Bij ons wordt iedereen geaccepteerd, 3 mensen werden vorig jaar gepest, en zelfs die vinden het nu leuk in de klas Das mooi toch??
Oud 20-12-2003, 14:53
Verwijderd
Kleine klas, 17 mensen. Er zijn niet echt groepjes, wel een beetje.. maar iedereen gaat met elkaar om. Best leuke klas We doen ook dingen buiten school om samen, ook erg leuk

Tja, ik ben echt kut-klassen gewend, dus ik geniet
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 14:56
Goede Fee
Goede Fee is offline
Wij zitten in een klas met 21 leerlingen. Eigenlijk altijd wel gezellig!
Het merendeel heeft 2 jaar in dezelfde klas gezeten, dus die kennen elkaar door en door. En het is af en toe moeilijk om daar tussen te komen, maar over het algemeen is het altijd heel erg gezellig. Meiden kunnen het goed met elkaar vinden en de jongens ook wel.
Er is alleen één nieuwe jongen bij gekomen, en die is een beetje vreemd. Iedereen doet opzich wel aardig tegen hem omdat het toch z'n eerste jaar is op onze school. Maar niemand vindt hem eigenlijk écht aardig. Dat is wel jammer...
Verder ben ik heel tevreden over mijn klas, véél gezelliger dan vorig jaar toen er allemaal 'groepjes' waren.
Oud 20-12-2003, 15:21
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
mijn klas heeft 24 meisjes en 1 jongen... het is wel best wel een meiden klas... maar niet te verwijft... iedereen kan zo beetje wel met iedereen opschieten al zijn er wel een beetje 2 groepen maar dat maakt verder niet zo veel uit...

me klas op de middelbare was veel leuker gewoon echt het klasgevoel iedereen kwam voor elkaar op ook buiten school enso...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 15:30
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 20-12-2003 @ 16:21:
mijn klas heeft 24 meisjes en 1 jongen... het is wel best wel een meiden klas... maar niet te verwijft... iedereen kan zo beetje wel met iedereen opschieten al zijn er wel een beetje 2 groepen maar dat maakt verder niet zo veel uit...

me klas op de middelbare was veel leuker gewoon echt het klasgevoel iedereen kwam voor elkaar op ook buiten school enso...
1 jongen??? Das echt zielig!
Oud 20-12-2003, 15:35
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Ik zit in een klas van 34 met daarin 2 jongens. Behoorlijk veel vind ik toch, in vergelijking met verleden jaar, toen waren we maar met 20. Maar in vergelijking met verleden jaar zit ik gewoon in een veel betere klas, ook veel volwassenere mensen. Nuja ik zit nu in de hogeschool dat wil ook zeggen dat de meeste mensen die bij me in de klas zitten al ouder dan 20 zijn of toch tenminste 19. Een paar vallen uit de boot (zoals ik dan) en komen net van het middelbaar. Gepest enzo wordt er niet, wel geroddeld en dat vind ik jammer, ik probeer met iedereen overeen te komen. Dat lukt niet altijd maar ik probeer toch altijd 'hallo' te zeggen tegen de mensjes van mijn klasje. Er is ook nog geen enkele echt ruzie geweest maar de klas is wel ingedeeld in bepaalde groepjes, geen groepjes zoals verleden jaar met de stillere, gewone en luidruchtige mensen, maar gewoon groepjes volgens hoe je woont. Dat lijkt me maar normaal want die mensen spreek je het meest .
Oud 20-12-2003, 15:49
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Mijn klas bestaat uit 11 mensen; 7 jongens en 4 meisjes. Echt zo goed als geen groepsvorming. Iedereen gaat heel goed met elkaar om, werkt met elkaar samen enz; we gaan ook vaak met zn allen 'iets doen', dwz naar de bios of uit enzo.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 15:53
Another Way
Another Way is offline
Bij ons is de klas in 2e gesplitst, in de ene helft zitten allemaal ballen die hockey spelen en super arrogant zijn, de andere helft bestaat uit bitchy meiden en semi-puberale jongens
Oud 20-12-2003, 16:00
Verwijderd
ik heb een een kutklas.
ik praat nooit met iemand. en de meeste zijn heel vervelend. altijd te laat komen enz.
er zitten ook wel aardige mensen (een paar dan), maja daar praat ik ook niet echt mee.

en mn leraar ges. marzeggen dat we zo'n leuke klas hebben
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 16:07
blacky
blacky is offline
MIjn klas is echt heel erg gezellie. Bijna iedereen is er altijd en iedereen kan goed met elkaar opschieten. We gaan na schooltijd nog ff gezellie een biertje happen met z'n allen....en tja het is onderling gewoon heel erg gezellie en sociaal.
Oud 20-12-2003, 17:43
just.a.girl
just.a.girl is offline
mijn klas is wel gezellig. er zijn wel groepjes maar toch kan iedereen t wel met elkaar vinden. Als er iets gekocht moet worden,betaald iedereen gewoon,en als er iets niet is,begrijpen ze dat ook gewoon. we zijn met 20 leerlingen,18 meisjes,2 jongens...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 18:14
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
blacky schreef op 20-12-2003 @ 17:07:
MIjn klas is echt heel erg gezellie. Bijna iedereen is er altijd en iedereen kan goed met elkaar opschieten. We gaan na schooltijd nog ff gezellie een biertje happen met z'n allen....en tja het is onderling gewoon heel erg gezellie en sociaal.
gezellie
Oud 20-12-2003, 19:05
Verwijderd
Veel groepjes, en ik val overal buiten.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 19:24
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 20-12-2003 @ 20:05:
Veel groepjes, en ik val overal buiten.
Bij mij ook, maar dat betekent niet dat ik in een sociaal isolement zit

Ik bedank er alleen voor om met de stoere playernegers om te gaan... ik ben veel beter dan zij.
Oud 21-12-2003, 12:22
Erbenda
Erbenda is offline
Ik zit in een echte meidenklas. We zijn met z'n dertigen, waarvan er maar zes jongens zijn. Die jongens gaan overigens alleen maar met elkaar om. Maar verder is het wel een gezellige klas. Iedereen kan met iedereen opschieten, dus dat scheelt.
Oud 21-12-2003, 12:32
Verwijderd
Ik heb heel veel verschillende klassen door de Tweede Fase. Ik neem dus maar m'n mentorklas als klas, want dat is het makkelijkst
Eerlijk gezegd is die niet zo heel gezellig. Hij is eigenlijk gewoon in twee delen gesplitst. Het ene deel bestaat uit de mensen die allemaal in m'n vriendengroep zitten. Maar omdat die verspreid is over de 3 klassen, is dit maar een deel. We hebben dus eigenlijk weinig met de anderen uit die mentorklas, en dat geldt voor hen ook. We hadden allemaal het liefste gehad dat alle vriendengroepen gewoon over de 3 klassen verdeeld werden. Het zijn er toevallig ook 3. Maar ze hebben alles door elkaar gegooid, en dat verziekt de sfeer goed.
Ik kan het met iedereen goed vinden, maar er zijn mensen in m'n klas waar dat absoluut niet zo voor is.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 12:41
Cinamon
Cinamon is offline
hmm.. nou ik zit (vind ik) in behoorlijk k*tklas..
wij hebben zóveel groepjes, echt niet normaal
niemand doet eigenlijk iets met elkaar ofzo
wij hebben nou iets van 26 lln..
er zitten ook een paar meiden in m'n klas (de populairdere)
die zeiken over vanalles wat los en vast zit, leraar zegt iets (heel normaal) kinderen vallen meteen uit tegen 'm --> vind k niet normaal..
en trouwens, het zijn ook echte huppelkutjes/meelopers etc.
die jongens zijn bijna allemaal hetzelfde
of ze zijn super.. tja.. 'achterlijk' of juist zo meeloperig..
hmm

ik kan er in elk geval niet tegen!
onze klas is véél te verschillend
we zijn meer zo'n kliekjes klas dan wat anders..
Oud 21-12-2003, 13:00
Verwijderd
In tegenstellin tot de meesten hier heb ik een leuke klas

23 mensen, waarvan 15 meiden en dus 8 jongens

Eigenlijk altijd gezellig, tot nu toe geen ruzie gehad en ik kan iig met iedereen wel goed opschieten. Elke les wel lachen eigenlijk, ook regelmatig feestjes enzo

Ben er zeer tevreden mee, vrees alleen dat ik ga blijven zitten dit jaar, dus dan krijgk weer een andere klas

Zit btw bij ikke13 in de klas
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 14:01
ssjpan
ssjpan is offline
Er zitten ongeveer 27 leerlingen in mijn klas.
De ene helft kan ik het wel goed mee vinden, en met de anderen praat ik eigenlijk bijna niet.
Oud 21-12-2003, 14:08
Verwijderd
Klas is leuk, kan het met iedereen wel vinden. Sommige clusters waar ik in zit erger ik me echt enorm aan.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 16:31
El Kim
El Kim is offline
Ik zit nu in een heel vervelende klas, echt zo'n 'groepjes' klas, en niemand doet zijn best, niemand let op. Bah. Op het 2e jaar van het HBO zou je toch wel wat anders verwachten
Oud 21-12-2003, 18:13
idontcare
idontcare is offline
ik vind mijn klas wel best. hoewel mijn beste vrienden en vriendin in een andere klas zitten vind ik die van mij ook wel kool. er is niemand die ik echt haat ofzo. er zitten wle een paar mutsen tussen maar die kunnen soms wel aardig zijn. en dan de jongens, sommige zijn echt onwijze sukkels maar met iedereen kan ik wel lachen
Reageren

Regels voor berichten