Advertentie | |
|
![]() |
|
Zit bijna iedere les in een andere klas, maar kan met iedereen perfect opschieten. Nooit met iemand problemen gehad.
De meeste ken ik al wat langer, waaronder mijn beste vrienden. Maar ik erger me nooit aan de 'nerdjes' of gotic's, kakkers of look-me-i'm-perfect's Misschien is het wel ns té gezellig..... Maarja, als de lessen saai zijn moetje het maar leuk máken toch?!
|
ik zit echt in een fuck klas. kheb er wel vriendinnen in zitten maar het meeste is echt
![]()
|
![]() |
24 meisjes en 3 jongens, dus we hebben echt een meidenklas. Ik kan met iedereen wel goed opschieten, er zitten altijd wel een paar eigenaardige of zeurpieten in de klas, maar ik maak me daar niet zo druk om. Ik heb ook best een drukke klas, iedereen lult door elkaar en volgens mij is daar niet iedereen altijd zo blij mee
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik zit in een geweldige klas, ik kan met iedereen opschieten met 1 minder, want ik vind haar te fel, en ze moet me niet.
Voor de rest zijn het echt schatjes, der word niemand gepest ofzo, er hangt een gezellige sfeer in de klas, en ik cind t echt super leuk om daar in de klas te zitten,nooit zo'n leuke klas gehad. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
20 meisjes (oid) en 3 jongens, behoorlijk druk (veel kleppen ed) en best wel een echte 'meidenklas', gelukkig zorgen de jongens en een aantal van de meiden er voor dat het niet echt zo'n mutsenklas wordt. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ongeveer 17-20 mensen, kan eigenlijk met iedereen goed opschieten, allemaal heel aardig. Vier jongens, inclusief mijzelf, de rest meisjes. Kan goed opschieten met één van die drie andere jongens, met die andere twee heb ik weinig contact. Verder met vier, vijf meisjes wel goed contact, gaat allemaal wel prima eigenlijk. Ik mag iedereen wel, maar de een ook niet meer dan de ander, en dat vind ik wel jammer. Er zitten niet echt mensen in waarmee ik écht goed op kan schieten, kan nog komen, misschien wel in de colleges die ik met andere groepen heb...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben niet blij met mijn klas.(nu 26 lln na de vakantie 23 lln aangeizen er mensen naar TL gaan) Misschien ben ik wel een zeikerd maar mijn vorige klas (hetrogeen en het merendeel kbl/bbl) was toch echt leuker
![]() Mijn klas is ontiegelijk druk. Je kan het vergelijken met een kleuterklas die druk is het is namelijk niet werkbaar. In een les duurt het ca. 10 minuten voordat iedereen ongeveer stil is en vervolgens is het na de uitleg een drukte van jewelste. Bij mij in de klas zijn er drie kampen : Kamp M en Kamp I en kamp Neutraal.. en het gaat echt elke les hard tegen hard ![]() Concentreren is in mijn klas vrijwel onmogelijk aangezien er dus geen moment stilte is. ![]() Hier baal k ontiegelijk van want ik kan me al vrij slecht concenteren en dan is die klas ook nog enorm druk ![]() en dat noemt zich dan een klas ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn klas is eigenlijk wel oke (op een paar mensen na, maar ik denk niet dat die nog lang blijven ivm cijfers). De meeste mensen kunnen wel met elkaar opschieten. Het enige wat ik heb gemerkt is dat er een hele duidelijke scheiding tussen zwarte en blanke leerlingen is.
Zwarte leerlingen gaan alleen met zwarte om en blanke alleen met blanke, in mijn vorige klas was dit niet zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit in een belachelijk kleine klas.
Ik zit samen met 1 andere jongen in die klas. En een meisje, maar dat komt alleen s'middags als ze al komt (9 van de 10 keer komt ze gewoon helemaal niet). En om het nog erger te maken, de jongen en het meisje gaan binnekort allebij weg. Tja, er wordt nu wel druk gezocht naar nieuwe mensen voor in mijn groep maar toch. De jongen is vreselijk irritant. Loopt de hele les de aandacht te trekken, opgefokt te doen en ga zo maar door. En nog het ergste van alles, hij is een racist (en vind het leuk om elke les grapjes over marrokanen te maken). En hij herhaalt zichzelf constant en is helemaal verliefd op vuurwerk, dus elke les vraagt hij :"En, ga jij nog vuurwerk kopen dit jaar", echt aan iedereen. Elke leerkracht hier heeft die vraag dus al minstens 10 jeer gehad. En daarna gaat hij uitgebreid uitleggen hoe geweldig vuurwerk is. Om daarna te vragen: "Mag ik op de computer?" En dan gaat hij op de computer online vuurwerk afsteken. Geloof me dat word behoorlijk irritant. Hij is al een maand geleden ofzo begonnen over vuurwerk te praten. En die jongen is echt vreselijk druk, loopt de hele les gummetjes te gooien enzo. Het meisje is heel erg zweverig. Ze leeft echt in een andere wereld. Ze is heel rustig en aardig enzo maar ze vergeet echt alles. |
![]() |
|
9 in totaal: 6 meisjes 3 jongens.
* éne jong is een beetje geschift en kan wat betweterig zijn (IK ![]() *Ene jong is vreselijk irritant, kraakt altijd alles af, zelfs zijn eigen ![]() *Ene jong is verwijfd maar heeft het zelf nog niet door. *één meisje weent om het minst en is nogal een bitch (zeg je tegen haar dat je een digi cam gaat kopen, zegt ze moet je nog niet doen, zijn nog niet op punt enzo. Komt ze een paar weken erna zelf af met ene digi cam ![]() *Twee meisjes zijn wel cool *een meisje kan wel cool zijn als ze haar masker afzet *één meisje leeft voor ruzie te maken en leert enorm veel *één denkt dat ze alles weet, maar eigenlijk is ze zo lomp als de straat.
|
wij hebben een kutklas )27 lln)
twee meisjes zijn gewoon lelijk, groepen samen, hebben kutstemmen, verarden je steeds en zitten constant met de leraren te praten 7 meiden zijn geowon afgezonderd, weinig last van, alleen ze pratrehn verschrikkelijk veel 1 meisje is wat op zichzelf, is blijven zitten en trekt meestal met haar tweelingzus op, zie ook is blijven zitten. zes jongens zijn aardig, trekken veel met elkaar op, maar kunnen het ook met de hele klas goed vinden zes jongens trekken wat met elkaar op, maar ook weerniet teveel. hier zitten drie kneusjes bij die wanhopig aansluiting zoeken en dan nog wij, 4 meiden. wij zijn misschien nog wel de groep die het meest met elkaar optrekt van de klas.
|
Verwijderd
|
Wij hebben best wel een grote klas, maar niet echt leuk. Er is een grote groep jongens die elkaar al vanaf de brugklas kent (en daar werd ik met een vriend dus tussengeplaatst). Met slechts weinig van hen kan ik goed opschieten, ze zijn wel aardig op zich, maar kunnen soms heel vervelend zijn (zitten ze te kaarten tijdens de lessen etc.).Dan zijn er nog 2 zittenblijvers waar ik wel redelijk mee kan opschieten.
De meisjes kan je eigenlijk opdelen in 2 groepen, populair en minder-populair. Ik heb meer contact met de minder-populairen, omdat ik die beter ken van allemaal clusters en omdat ze verschrikkelijk aardig zijn. De populaire groep heeft ook wel aardige meisjes in zich, maar sommige kunnen heel arrogant overkomen. En dan is er nog een meisje wat er een beetje tussen inhangt, die probeert aan te haken bij zowel de populaire als de minder-populaire groep, maar bij geen van beiden lukt dat echt goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn klas is mwah. ik heb mijn plek niet in de klas, en mn vrienden zitten ook ergens anders. dus ik moet het hebben van de pauzes. er zitten een paar popi-jopies in, en een paar stoere mensen, en tutjes. ze zijn wel aardig, maar ik heb niets met ze, en zij niet met mij.
![]() |
![]() |
|
Mijn klas is niet zo geweldig. Er zijn hele aardige mensen bij - bijna al mijn vrienden zitten bij mij in de klas - maar ook hele vervelende. 't Is opgedeeld in twee groepen: de 'populaire' mensen en de niet-populaire mensen, en dat is ook duidelijk te merken, mensen van de ene groep gaan niet om met mensen van de andere groep. Echt een sfeer van 'wij-zijn-een-klas' is er dus niet, dat vind ik wel jammer.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Nogal opgedeeld:
Ten eerste verdeeld in de jongens en de meisjes. Liggen echt mijlenver uit elkaar. De jongens zijn opgedeeld in de blowers, de kakkers en de nerds, die onderling niet of zo min mogelijk met elkaar te maken willen hebben. De weinige meisjes (8, tegenover 20 jongens ![]()
|
Ik heb een hele leuke gezellige klas. Maar 23 leerlingen, dat is bij onze school weinig. Vorig jaar had ik echt een k*tklas, maar dat zagen de leraren gelukkig ook, dus alle huppelkutjes enzo zijn weg en er zijn aardige kinderen voor in de plaats gekomen. (een andere klas is dus nu echt een kutklas, met allemaal drukke irritante kindjes).
Bij ons wordt iedereen geaccepteerd, 3 mensen werden vorig jaar gepest, en zelfs die vinden het nu leuk in de klas ![]() ![]()
|
Wij zitten in een klas met 21 leerlingen. Eigenlijk altijd wel gezellig!
Het merendeel heeft 2 jaar in dezelfde klas gezeten, dus die kennen elkaar door en door. En het is af en toe moeilijk om daar tussen te komen, maar over het algemeen is het altijd heel erg gezellig. Meiden kunnen het goed met elkaar vinden en de jongens ook wel. Er is alleen één nieuwe jongen bij gekomen, en die is een beetje vreemd. Iedereen doet opzich wel aardig tegen hem omdat het toch z'n eerste jaar is op onze school. Maar niemand vindt hem eigenlijk écht aardig. Dat is wel jammer... Verder ben ik heel tevreden over mijn klas, véél gezelliger dan vorig jaar toen er allemaal 'groepjes' waren.
|
mijn klas heeft 24 meisjes en 1 jongen... het is wel best wel een meiden klas... maar niet te verwijft... iedereen kan zo beetje wel met iedereen opschieten al zijn er wel een beetje 2 groepen maar dat maakt verder niet zo veel uit...
me klas op de middelbare was veel leuker gewoon echt het klasgevoel iedereen kwam voor elkaar op ook buiten school enso... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik zit in een klas van 34 met daarin 2 jongens. Behoorlijk veel vind ik toch, in vergelijking met verleden jaar, toen waren we maar met 20. Maar in vergelijking met verleden jaar zit ik gewoon in een veel betere klas, ook veel volwassenere mensen. Nuja ik zit nu in de hogeschool dat wil ook zeggen dat de meeste mensen die bij me in de klas zitten al ouder dan 20 zijn of toch tenminste 19. Een paar vallen uit de boot (zoals ik dan) en komen net van het middelbaar. Gepest enzo wordt er niet, wel geroddeld en dat vind ik jammer, ik probeer met iedereen overeen te komen. Dat lukt niet altijd maar ik probeer toch altijd 'hallo' te zeggen tegen de mensjes van mijn klasje. Er is ook nog geen enkele echt ruzie geweest maar de klas is wel ingedeeld in bepaalde groepjes, geen groepjes zoals verleden jaar met de stillere, gewone en luidruchtige mensen, maar gewoon groepjes volgens hoe je woont. Dat lijkt me maar normaal want die mensen spreek je het meest
![]()
|
MIjn klas is echt heel erg gezellie. Bijna iedereen is er altijd en iedereen kan goed met elkaar opschieten. We gaan na schooltijd nog ff gezellie een biertje happen met z'n allen....en tja het is onderling gewoon heel erg gezellie en sociaal.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik bedank er alleen voor om met de stoere playernegers om te gaan... ik ben veel beter dan zij.
|
Ik zit in een echte meidenklas. We zijn met z'n dertigen, waarvan er maar zes jongens zijn. Die jongens gaan overigens alleen maar met elkaar om. Maar verder is het wel een gezellige klas. Iedereen kan met iedereen opschieten, dus dat scheelt.
|
Verwijderd
|
Ik heb heel veel verschillende klassen door de Tweede Fase. Ik neem dus maar m'n mentorklas als klas, want dat is het makkelijkst
![]() Eerlijk gezegd is die niet zo heel gezellig. Hij is eigenlijk gewoon in twee delen gesplitst. Het ene deel bestaat uit de mensen die allemaal in m'n vriendengroep zitten. Maar omdat die verspreid is over de 3 klassen, is dit maar een deel. We hebben dus eigenlijk weinig met de anderen uit die mentorklas, en dat geldt voor hen ook. We hadden allemaal het liefste gehad dat alle vriendengroepen gewoon over de 3 klassen verdeeld werden. Het zijn er toevallig ook 3. Maar ze hebben alles door elkaar gegooid, en dat verziekt de sfeer goed. Ik kan het met iedereen goed vinden, maar er zijn mensen in m'n klas waar dat absoluut niet zo voor is. |
![]() |
|
hmm.. nou ik zit (vind ik) in behoorlijk k*tklas..
wij hebben zóveel groepjes, echt niet normaal niemand doet eigenlijk iets met elkaar ofzo wij hebben nou iets van 26 lln.. er zitten ook een paar meiden in m'n klas (de populairdere) die zeiken over vanalles wat los en vast zit, leraar zegt iets (heel normaal) kinderen vallen meteen uit tegen 'm --> vind k niet normaal.. en trouwens, het zijn ook echte huppelkutjes/meelopers etc. die jongens zijn bijna allemaal hetzelfde of ze zijn super.. tja.. 'achterlijk' of juist zo meeloperig.. hmm ik kan er in elk geval niet tegen! onze klas is véél te verschillend we zijn meer zo'n kliekjes klas dan wat anders.. ![]()
|
Verwijderd
|
In tegenstellin tot de meesten hier heb ik een leuke klas
![]() 23 mensen, waarvan 15 meiden en dus 8 jongens Eigenlijk altijd gezellig, tot nu toe geen ruzie gehad en ik kan iig met iedereen wel goed opschieten. Elke les wel lachen eigenlijk, ook regelmatig feestjes enzo ![]() Ben er zeer tevreden mee, vrees alleen dat ik ga blijven zitten dit jaar, dus dan krijgk weer een andere klas ![]() Zit btw bij ikke13 in de klas ![]() |
![]() |
|
ik vind mijn klas wel best. hoewel mijn beste vrienden en vriendin in een andere klas zitten vind ik die van mij ook wel kool. er is niemand die ik echt haat ofzo. er zitten wle een paar mutsen tussen maar die kunnen soms wel aardig zijn. en dan de jongens, sommige zijn echt onwijze sukkels maar met iedereen kan ik wel lachen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Mentaliteit in je klas EvilSmiley | 62 | 08-03-2005 18:49 | |
Algemene schoolzaken |
Hoeveel mensen zitten er in jouw klas/clustergroep? Aristidis | 43 | 30-08-2003 12:13 | |
Psychologie |
Rolverdeling in een groep. Quiana | 45 | 27-08-2003 16:14 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
De Kantine |
Wat zou jouw reactie zijn? Verwijderd | 27 | 04-01-2003 20:40 |