Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Henk Mul !
Laatst gewijzigd op 29-04-2011 om 19:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou ja, volgende keer beter inderdaad... zelf neem ik ze volgende maand pas (zoals ik al zei, winterdipje en erg drukke tijden wat betreft studie enzo.). Enne, ik zou toch nog even geduld hebben (ghehe, wat moet je anders ?) Henk Mul !
||
Citaat:
Henk Mul !
||
Citaat:
Henk Mul !
Laatst gewijzigd op 29-04-2011 om 19:42. |
![]() |
||
Citaat:
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE] Laatst gewijzigd op 29-04-2011 om 19:43. |
![]() |
|
Trouwens, sommige mensen - had ik zelf ook de eerste keer - verwachten te veel van de psychedelische effecten van acid, waardoor het effect echt enorm tegenvalt. Tweede verklaring kan zijn dat je gewoon een hoge tolerantie hebt en toch een ietwat lage dosis hebt genomen. En natuurlijk het feit dat de sterkte van de trippies zijn verminderd - alhoewel ik me dat niet kan voorstellen; LSD hoort in principe lang goed te blijven.
Veel plezier met de paddo's, ![]() Henk Mul !
|
*Zucht*
Ik heb t al vaker gezegd hier, en andere ook geloof ik.. LSD is niet lang houdbaar!! Het breekt aardig snel af, na een paar maanden heeft t zn sterkte voor een groot deel al verloren! Tenzij je t in de vriezer bewaart, daar blijft t wel goed (wel luchtdicht afsluiten, er moet geen vocht bij komen). En verder wil de sterkte nogal verschillen per zegel, dus volgende keer gewoon weer een halve (een hele kan echt te sterk zijn de eerste keer). En idd, verwacht nie al te veel psychedelische effecten bij een lage dosis, maar tis genoeg als introductie zeg maar ![]()
||
Citaat:
![]() Henk Mul !
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
StichtingOPEN LSD filmavond: Alkmaar (15-03-’10) en Groningen (26-03-’10) stichtingOPEN | 10 | 17-03-2010 19:44 | |
Drugs & Alcohol |
Houdbaarheid van LSD Styhn | 13 | 22-10-2008 12:06 | |
Drugs & Alcohol |
Mexico legaliseert cocaïne en heroïne Verwijderd | 15 | 11-05-2006 10:37 | |
Eindexamens 2005 |
Laatste schooldag suikerprinses | 34 | 16-05-2005 19:54 | |
Drugs & Alcohol |
mescaline freak on a leash | 47 | 30-08-2004 09:40 | |
Drugs & Alcohol |
Houdbaarheid van LSD. HenkMul | 17 | 22-08-2003 15:34 |