Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2004, 14:05
replaygirly17
replaygirly17 is offline
mij vriend kwam vandaag de kamer binnen en vroeg iets aan mij, maar ik hoorde het niet en gaf ook geen antwoord want ik lag te slapen. dus riep hij vervolgens: "Elly opstaan!"
nou en toen werd ik dus wel wakker, want ik heet helemaal geen ELLY, dat is zijn ex waar die 3 jaar een relatie mee had, vlak voordat ik iets met hem kreeg.
we zijn nu 8 maanden samen, zou hij haar terugwillen dat hij nog zoveel aan haar denk enzo?

hij voelde zich wel heel erg lullig. maar ik werd ook best wel kwaad is dit terecht eigelijk?
hij kwam net met een cadeautje aanzetten die hij snel voor me had gekocht.
maar ik kan nog steeds niet vrolijk tegen hem doen, want ik vraag me af of hij niet stilletjes hoopt dat het goed komt tussen zijn ex en hij.
weten jullie het?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2004, 14:08
Gothic
Gothic is offline
dat is gewoon een foutje, kan hij er wat aan doen. Als je een relatie met iemand hebt gehad, ben je zo gewend aan die naam, dat het soms onbewust verkeerd gaat. Dan hoeft hij echt niet verliefd te zijn op zijn ex oid...
Oud 19-02-2004, 14:15
miekmuis
miekmuis is offline
Ik snap echt niet dat mensen zich daar zo druk om kunnen maken. Als hij nou duidelijk maakt dat hij zich er ook lullig bij voelt. Hij heeft 3 jaar lang die naam in zijn hoofd gebrand, dan is het toch niet heel raar dat die er nog een keertje als automatisme uitkomt? Heeft niks met gevoel te maken, maar is gewoon een kwestie van gewenning.
Oud 19-02-2004, 14:23
snootie
snootie is offline
Er is helemaal niets aan de hand!!!! Hij maakte alleen maar een foutje in naam!!! Wees gerust hij houdt van JOU !!!
Oud 19-02-2004, 14:32
Bodien
Bodien is offline
ik denk niet dat er iets is om je zorgen over te maken. als je zo lang bij iemand bent geweest, ben je gewend aan dingen, waardoor je je sneller verspreekt. ik heb mijn vriend ook weleens als mijn ex genoemd, maar ik wil mijn ex cker niet trug!! het was gewoon een vergissing en ik denk dat jou vriend daar ook last van had. ik snap dat je je oncker voelt, maar er is egt niets aan de hand!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 14:52
D-sire
D-sire is offline
Nix om je druk over te maken als je het mij vraagt. Ik gebruik als ik het tegen mijn vriend heb weleens de naam van mijn broertje Hij heeft die naam de afgelopen 3 jaar zo veel gebruikt dat hij er op een onbewust moment nog weleens uit kan floepen.

Geintje tussendoor: misschien was dit wel DE manier om je wakker te krijgen
Oud 19-02-2004, 14:54
Verwijderd
Het komt denk ik gewoon omdat hij zo lang wat met haar gehad heeft, dan heeft hij zo'n tijd die naam gebruikt voor z'n vriendin..

Maar op zich wel een beetje slordig, ik zou me nooit op die manier verspreken denk ik. M'n moeder wel trouwens.. Die heeft echt vaker de naam van een ex tegen een vriendje gezegd, enz.

Maar waarom hij nou meteen een cadeautje kocht? Net alsof hij zich schuldig voelt ofzo, terwijl dat toch niet nodig is als het een gewone verspreking was.
Aan de andere kant wel lief, hij neemt je gevoelens serieus.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 14:56
*Madel*
*Madel* is offline
Ach, iedereen kan zich wel eens verspreken en het kan altijd eens gebeuren dat je opeens de naam van je ex noemt terwijl je je vriend(in) bedoelt. Ik zou er dus niet teveel aandacht aan besteden en weer gewoon normaal tegen hem doen. Want het blijkt dat hij zich ook behoorlijk verschrokken had aangezien hij al gelijk met een kadootje kwam aanzetten!!
Oud 19-02-2004, 14:58
Bloompje
Bloompje is offline
Dat gebeurt zo vaak dat ik klasgenoten door elkaar haal, vriendinnen (heb wellens "Mama" tegen mijn beste vriendin gezegt ), broertjes van me...

Mijn moeder is ook altijd grappig, wil ze iets tegen mijn broertje zeggen, gaat het echt zo: "Margje (ik), euh Mart (jongste broertje), o nee ik bedoel Thom (broertje in kwestie)"

Don't worry, it's not a big problem!
Oud 19-02-2004, 15:00
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik snap dat je je lullig voelt erover alleen het kan gebeuren. Heb de nama van mn broertje wel eens gebruikt voor mn vriendje en omgekeerd.. mensen kunnen zich nou eenmaal verspreken
Oud 19-02-2004, 15:32
Sithan
Sithan is offline
Please, die stelling van freud dat verspreking iets onderbewust zou betekenen, zijn zo ongelooflijk uit de tijd...
Er is gewoon even een link verkeerd gelegd in zijn hersenen, sja als je vind dat je m dat mag kwalijk nemen...lijkt me niet, maar goed.
Oud 19-02-2004, 15:34
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Nee, maar het komt wel lullig over.

Maar als hij gewoon zegt: sorry, verspreking!
en je een enorme knuffel geeft, is het toch weer goed?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:36
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 19-02-2004 @ 16:34:
Nee, maar het komt wel lullig over.
Het wordt lullig opgevangen...het was niet lullig bedoeld, uitgaande van de goedheid van haar vriend
In dat geval ligt de fout dus bij de ontvanger
Oud 19-02-2004, 15:39
[Het Engeltje]
Citaat:
Sithan schreef op 19-02-2004 @ 16:36:
Het wordt lullig opgevangen...het was niet lullig bedoeld, uitgaande van de goedheid van haar vriend
In dat geval ligt de fout dus bij de ontvanger
Er was een ruis

(maar dat bedoelde ik ook sithan, je moet alleen niet spreken over fout zijn. Ze zijn beide niet fout. De een een verspreking, de ander uit haar gevoel.)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:40
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 19-02-2004 @ 16:39:
(maar dat bedoelde ik ook sithan, je moet alleen niet spreken over fout zijn. Ze zijn beide niet fout. De een een verspreking, de ander uit haar gevoel.)
T was ook niet echt serieus moet ik melden
Oud 19-02-2004, 15:42
[Het Engeltje]
Citaat:
Sithan schreef op 19-02-2004 @ 16:40:
T was ook niet echt serieus moet ik melden
Hehe, oh
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:47
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 19-02-2004 @ 16:42:
Hehe, oh
Nog een miscommunicatie
Oud 19-02-2004, 16:03
[Het Engeltje]
Hehe, krijg ik nu een cadeautje?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:09
hanki2*2
hanki2*2 is offline
Je lag te slapen en werd wakker omdat er: Elly opstaan! werd gezegd?? hoe heb je dat kunnen horen dan???
Met citaat reageren
hanki2*2
hanki2*2 is offline
Je lag te slapen en werd wakker omdat er: Elly opstaan! werd gezegd?? hoe heb je dat kunnen horen dan???
Met citaat reageren
hanki2*2
hanki2*2 is offline
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:10
hanki2*2
hanki2*2 is offline
3 keer is wel heel enthousiast
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:12
[Het Engeltje]
Citaat:
elsbeth-online schreef op 19-02-2004 @ 17:09:
1 keer is genoeg.

Bovendien: als iemand jou wakker gilt, hoor je dat toch ook?

pfff
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:24
Cæles
Cæles is offline
Ik zou me niet zo druk maken...het kan de beste gebeuren. Als ik echt heel kwaad ben op iemand omdat ik vind dat hij onredelijk doet dan noem ik 'm ook altijd naar m'n ex Mja, kan ik ook niks aan doen, t komt er gewoon uit.
Oud 19-02-2004, 16:25
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
is idd lullig.

Maar iedereen verspreekt zich, heb een leraar wel eens mama genoemt, noem mensen soms anders, mn pa noemt me soms ook heleen of linda.
Oud 19-02-2004, 16:37
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 19-02-2004 @ 17:03:
Hehe, krijg ik nu een cadeautje?
Bij deze...een hele reactie gewijd aan jou

Wie t kleine niet eert...
Oud 19-02-2004, 16:39
sas_andrea
sas_andrea is offline
ja, shit happens...

ik zou er wel boos om worden hoor. maar aan de andere kant verspreek ik me ook wel eens als t om namen gaat.
Oud 19-02-2004, 16:39
ABrules
ABrules is offline
Het is pas erg als hij je naar zn volgende vriendin vernoemd!!
Oud 19-02-2004, 16:48
snoopy
snoopy is offline
k had heel vaak dat ik m'n ex met de naam van m'n kat noemde. Die twee leken nl. nogal op elkaar. Maar ja... wil toch ook niet zeggen dat ik iets met m'n kat wilde, ofzow?
maar goed... ik snap wel dat je je lullig voelt, maar tis denk ik niet echt nodig.
Oud 19-02-2004, 17:18
Verwijderd
Mens, maak je niet zo druk. Ik spreek mijn moeder bij vergissing ook wel eens met de naam van mijn vader aan, betekent dat dan ook dat ik mijn moeder eruit vind zien als een kerel? Dacht het niet.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 17:32
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
ach kan gebeuren,, vooral na een 3 jaar lange relatie, ik zou me er niet al te druk over maken,, ookal is het natuurlijk niet erg leuk ...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 18:41
Verwijderd
Is toch niet zo erg? Ik heb mijn latijn leraar ook een keer per ongeluk mama genoemd
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 18:42
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-02-2004 @ 18:18:
Mens, maak je niet zo druk. Ik spreek mijn moeder bij vergissing ook wel eens met de naam van mijn vader aan, betekent dat dan ook dat ik mijn moeder eruit vind zien als een kerel? Dacht het niet.
Oud 19-02-2004, 18:52
Susanne
Susanne is offline
Boeiend wat maakt dat nou uit, kan gebeuren toch
Oud 19-02-2004, 19:17
Verwijderd
*denkt aan Ross*
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 19:40
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
replaygirly17 schreef op 19-02-2004 @ 15:05:
*verhaal*
Hmm, stress. Interessant.
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je nou zo over de zeik bent. Kan toch gebeuren?
Oud 19-02-2004, 19:45
Verwijderd
Mijn ma flikte dat ook eens bij mijn huidige vriendin, en allebei stonden ze erg beteuterd te kijken
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 19-02-2004 @ 20:17:
*denkt aan Ross*
mjah van friends toch? dattie met emily gaat trouwen en dan per ongeluk rachel zegt. Geweldig stukje vond ik dat

Jagoed, ik maak ook wel eens van die stomme vergissingen hoor. Maar dat maakt toch niet zoveel uit? als je vriend er zijn excuses voor aangeboden heeft, zou ik me er niet druk over maken.
Net of jij je zelf niet eens een keer verspreekt...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 09:26
Maurice
Maurice is offline
vraag 't 'm.
Oud 20-02-2004, 18:07
Gaea
Gaea is offline
Anders maak je je even ergens duk over

Laatst gewijzigd op 20-02-2004 om 18:10.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 19:27
Danny
Danny is offline
Citaat:
morris schreef op 20-02-2004 @ 10:26:
vraag 't 'm.
Oud 20-02-2004, 19:38
655321
655321 is offline
pff ik zeg soms ook per ongeluk papa tegen mn vriend als ik heel erges anders mee bezig ben.. tja zoiets flapt dr gewoon uit. Betekend heel niet dat ik mn vader als vriend zou willen.. ieuw.

nee echt meis, niks om je zorgen om te maken
Oud 21-02-2004, 09:51
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik noem mn vriend ook vaak genoeg bij de naam van iemand anders, en hetzelfde geldt voor hem. Niks om je druk over te maken dus.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 10:03
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
replaygirly17 schreef op 19-02-2004 @ 15:05:
hij voelde zich wel heel erg lullig. maar ik werd ook best wel kwaad is dit terecht eigelijk?
mja. het is heel erg perongeluk gebeurd en hij kan er niets aan doen, maar ik snap ook dat je kwaad bent.

dat hij nog aan haar denkt wil niet zeggen dat hij nog iets met haar wil. zou jij niet aan een ex denken waar je zolang iets mee hebt gehad? ik vind dat je je er maar moet proberen overzetten
Oud 21-02-2004, 12:12
siegjeuh
siegjeuh is offline
Citaat:
655321 schreef op 20-02-2004 @ 20:38:
pff ik zeg soms ook per ongeluk papa tegen mn vriend
haha dat ken ik ja
maar niks van aantrekken joh.. hij is tenslotte zo lang bij haar geweest, dat kan gebeuren.
Reageren

Regels voor berichten