Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In dat geval zou ik kiezen voor de sony ericsson Z600, als dat zo belangrijk is...
Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 16:15. |
![]() |
||
Citaat:
dus gwoon op de bank zitten files overzetten. ![]() en als er meerderen zijn met bluetooth op telfoon binnen straal van 10 meter kun je gegevens uitwisselen met deze personen. Is ook leuk op school, hele lijst met bluetooth mensjes ![]() |
![]() |
|
@**********: wel software hoor
![]() (het gaat over de foto's, en deze kan ik niet naar jou kop gooien ![]() @ts: kan op verschillende manieren, datakabel/bluetooth is (na aanschaf hardware) goedkoper bij verschillende gsm's (met mms functie) zijn ze ook te mms'en Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 18:57. |
![]() |
||
Citaat:
Kortom foto's krijg je niet zomaar op je pc of je moet er dure software of apparatuur voor aanschaffen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een kabel kost omeveer 10,- een Blue-Tooth dongel kost je 15,- en een goede 25,- een e-mailtje kost je 50cent (oid) |
![]() |
||
Citaat:
een bluetooth adapter, je hebt ze van 10 meter en 100 meter ontvangst. 10 meter is meer dan genoeg is mijn mening, 100 is overbodige luxe. ga naar norrod, neem 30 euro mee en vraag naar een bluetooth adapter. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|