Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 17:46
jimske
jimske is offline
Jongens die onder de zonnebank gaan.. raar of niet?! ik ga er wel onder ma kwil gewoon een kleurtje hebbe en ni altijd hore da ik zo wit ben da het bijna lijkt of ik ziek ben.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 17:53
RD
RD is offline
Citaat:
jimske schreef op 08-01-2004 @ 18:46:
Jongens die onder de zonnebank gaan.. raar of niet?! ik ga er wel onder ma kwil gewoon een kleurtje hebbe en ni altijd hore da ik zo wit ben da het bijna lijkt of ik ziek ben.
Neuh vind ik niet raar hoor Ik lig er zelf nooit onder, want ik ben niet bleek, maar als je er beter van uit gaat zien, waarom niet!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 17:59
Auntie M
Auntie M is offline
Ik zou echt niet weten waarom dat stom of raar is.
Als je het lekker vind moe je het gewoon doen.
Oud 08-01-2004, 18:04
tinus11
tinus11 is offline
egt niet, lekker zelfs. bij mij in de klas gaat bekant de helft van de jongens onder de zonnebank.
Oud 08-01-2004, 19:40
Divina Flor
Divina Flor is offline
nee, het is zeker niet raar
gewoon doen dus
- maar niet teveel, dat is slecht -
Oud 08-01-2004, 19:40
Verwijderd
Raar is het niet, maar zelf zou ik het niet doen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 19:47
Dolores
Dolores is offline
Er is niks mis mee lijkt mij dus gewoon doen! (maar idd niet teveel, das ook niet gezond)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 19:53
RD
RD is offline
Aangezien je je leeftijd niet vermeldt: Zonnebaden is erg ongezond voor <16 jarigen. Dit staat ook altijd wel in de gebruiksaanwijzing ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 15:18
jimske
jimske is offline
ik ben 20, ma kwou gewoon es wete of er meerdere jongens da doen? dacht dat het tegewoordig wel allemaal kan... want de maatschappij is daar toch soepel in geworden..nu ook make up voor mannen zelfs, in beperkte mate natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:02
indigo_temp
indigo_temp is offline
ik ken wel wat jongens die dit doen (en ze zien er daardoor oranje/diaree-achtig uit). het is heus niet raar, waarom zouden alleen meisjes onder de zonnebank mogen?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:10
Divina Flor
Divina Flor is offline
oranje/diarree achtig door de zonnebank?
dan moet je er echt ontzettend vaak onder gaan lijkt me, dat is dan weer overdreven
zowel bij mannen als bij vrouwen niet mooi vind ik
Oud 09-01-2004, 19:08
jimske
jimske is offline
Er is dus geen verschil tussen het bruin onder de zonnebank of het bruin door de zon he!!! da is een vaak verkeerde opmerking die men maakt daarover. uw huid reageert net hetzelfde op die stralen onder de zonnebank als onder de zon. dus zonnebank bruine mensen bestaan niet!!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 10:38
indigo_temp
indigo_temp is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 09-01-2004 @ 19:10:
oranje/diarree achtig door de zonnebank?
dan moet je er echt ontzettend vaak onder gaan lijkt me
precies.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 20:24
RD
RD is offline
Citaat:
jimske schreef op 09-01-2004 @ 20:08:
Er is dus geen verschil tussen het bruin onder de zonnebank of het bruin door de zon he!!! da is een vaak verkeerde opmerking die men maakt daarover. uw huid reageert net hetzelfde op die stralen onder de zonnebank als onder de zon. dus zonnebank bruine mensen bestaan niet!!
Zonnebank-bruine mensen bestaan natuurlijk wel. Als je hartje winter iemand ziet die overdreven (lees: onnatuurlijk) bruin is, kun je wel degelijk zonnebank-bruin noemen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 23:14
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ja sommige mensen gaan te vaak en dan zijn ze overdreven bruin wat niet bij hun past. Dus je moet maar even kijken wat voor jouw het beste is.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 00:22
jimske
jimske is offline
Citaat:
RD schreef op 10-01-2004 @ 21:24:
Zonnebank-bruine mensen bestaan natuurlijk wel. Als je hartje winter iemand ziet die overdreven (lees: onnatuurlijk) bruin is, kun je wel degelijk zonnebank-bruin noemen
Ja, maar ik wou ma zeggen da het de kleur bruin die je ziet niet anders is, dat je eruit kunt afleiden dat iemand onder de zonnebank is geweest in de winter is natuurlijk logisch vermits er geen zon is. ik wou gewoon wijzen op het feit dat ge in de zomer nie kunt zien of da iemand onder de zonnebank is geweest of dat het van de gewone zon is.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 02:38
RD
RD is offline
Citaat:
jimske schreef op 11-01-2004 @ 01:22:
Ja, maar ik wou ma zeggen da het de kleur bruin die je ziet niet anders is, dat je eruit kunt afleiden dat iemand onder de zonnebank is geweest in de winter is natuurlijk logisch vermits er geen zon is. ik wou gewoon wijzen op het feit dat ge in de zomer nie kunt zien of da iemand onder de zonnebank is geweest of dat het van de gewone zon is.
Yup, daar spreekt u een waar woord
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:25
Roos
Roos is offline
Citaat:
jimske schreef op 11-01-2004 @ 01:22:

Mwa het is wel iets anders hoor.

Als je in de zon loopt, komt de zon vanuit een andere hoek en daardoor kan vooral je gezicht iets anders kleuren. In de gewone zon worden je wangen en neus veel sneller gekleurd. Bij een zonnebank is dat toch iets anders, vooral de eerste paar keer.
Oud 17-01-2004, 23:47
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
het is toch heerlijk ontspannend en een kleurtje kan ook geen kwaad hoor... maar hou het wel bij een aantal x. Anders begin je er echt zo lelijk uit te zien...
Oud 18-01-2004, 12:24
Verwijderd
Ben een tijdje gegaan, maar wegens geld gebrek er mee gestopt, maar vond het zeer prettig. Na 2 a 3 x was het echt merkbaar, als in, ik vond dat ik een prettig kleurtje had, niet de zonnebank kleur, maar wel een mooie warme gloed

En inderdaad, onder de zonnebank liggen is zooo heerlijk
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 12:33
Denise84
Denise84 is offline
Mannen met een bruin tintje

Moet het niet te zonnebankbruin worden natuurlijk.

Regels voor berichten