Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2004, 12:47
kate_temp
kate_temp is offline
Ow, Ow, ik heb een klein probleempje. Ik ben verliefd. En niet zomaar op iemand op de staigare van gym (ong 20 jaar, moet stage lopen van zijn school, geeft onze klas les) Hij vindt mij geloof ik ook wel leuk (maar dat weet ik niet zeker) Maar wat moet ik nou doen? Ik ben echt SMOORverliefd! Wat moet ik in godsnaam doen????
Oud 11-01-2004, 12:48
Verwijderd
naar hem toegaan en vertellen?

contact zoeken?

nueken?

knipoogjes geven?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 11-01-2004 @ 13:48:
nueken?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 12:52
Chosen
Chosen is offline
Ja, ga es een praatje maken met hem ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 12:52
Maarten
Maarten is offline
Die gaat zijn stage verneuken ;p
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 13:38
Silly-Goose
Silly-Goose is offline
Citaat:
Chosen schreef op 11-01-2004 @ 13:52:
Ja, ga es een praatje maken met hem ofzo
Oud 11-01-2004, 13:43
Gothic
Gothic is offline
Zorg dat je zijn nummer krijgt of emailadres, zodat je NAAAAAAAAAAAA zijn stage iets kunt gaan afspreken...
Oud 11-01-2004, 13:52
Charlottetje
Charlottetje is offline
Oke, niet de meest relaxte situatie dus.
Het hem subtiel vertellen en inderdaad aan mailadres komen ofzo, zodat je wel wat vaker contact met hem kunt hebben.
Afspreken met hem terwijl hij bij jullie stageloopt is inderdaad niet zo'n goed plan, zeker voor hem niet!
Oud 11-01-2004, 14:03
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-01-2004 @ 14:43:
NAAAAAAAAAAAA zijn stage iets kunt gaan afspreken...
Oud 11-01-2004, 14:41
Tiño
Tiño is offline
geef em niet je cu2 adres, dan gooi je je eigen ruiten in, voor de rest succes!...
Oud 11-01-2004, 14:56
probeer
probeer is offline
ok contact zoeken NA stage (de admin heeft weer es gelijk)

anders verneuk je t denkk n beetje voor hem, en dus ook voor jou
Oud 11-01-2004, 14:56
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-01-2004 @ 14:43:
Zorg dat je zijn nummer krijgt of emailadres, zodat je NAAAAAAAAAAAA zijn stage iets kunt gaan afspreken...
Ja en ga hem es beter leren kenne. Je zegt: "Nou hij is ongeveer 20 en verder weet ik dat hij stage loopt en onze klas les geeft". Daarnaast bedenk wel dat elke stagaire aardig probeert te zijn tegen zijn/haar leerlingen net zoals gewone docenten trouwens.
Ik denk dat je heel erg hard van stapel loopt, want ik heb het idee dat je enige contact momenten met hem tijdens de gymles zijn en dat je verder niet echt met hem omgaat ofzo. Je bent verliefd op een lichaam, maar weet verder nog niks van dat lichaam. Ik zou eerst maar eens proberen om hem beter te leren kennen en dan kan je ooit wel eens vertellen dat je hem heel leuk vindt. Maar dit is niet echt bevordelijk voor z'n stage als jij nu opeens naar hem toestapt, dus NAAAAAA........
Oud 11-01-2004, 15:08
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 11-01-2004 @ 15:56:
Ja en ga hem es beter leren kenne. Je zegt: "Nou hij is ongeveer 20 en verder weet ik dat hij stage loopt en onze klas les geeft". Daarnaast bedenk wel dat elke stagaire aardig probeert te zijn tegen zijn/haar leerlingen net zoals gewone docenten trouwens.
Ik denk dat je heel erg hard van stapel loopt, want ik heb het idee dat je enige contact momenten met hem tijdens de gymles zijn en dat je verder niet echt met hem omgaat ofzo. Je bent verliefd op een lichaam, maar weet verder nog niks van dat lichaam. Ik zou eerst maar eens proberen om hem beter te leren kennen en dan kan je ooit wel eens vertellen dat je hem heel leuk vindt. Maar dit is niet echt bevordelijk voor z'n stage als jij nu opeens naar hem toestapt, dus NAAAAAA........
Geheel mee eens!
Oud 11-01-2004, 15:47
kate_temp
kate_temp is offline
Thanks! Voor alle reacties. Ik zal inderdaad wel wachten tot na zijn stage, maar........ Hoe kom ik dan aan zijn emailadres? Gewoon op hem afstappen en vragen? Zoveel lef heb ik niet hoor!
Oud 11-01-2004, 15:55
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
kate schreef op 11-01-2004 @ 16:47:
Thanks! Voor alle reacties. Ik zal inderdaad wel wachten tot na zijn stage, maar........ Hoe kom ik dan aan zijn emailadres? Gewoon op hem afstappen en vragen? Zoveel lef heb ik niet hoor!
Heeft hij niet een (tijdelijk) e-mailadres van jullie school ofzo, net als alle andere leraren (of doet jullie school daar niet aan)
Dan kun je altijd nog naar zijn prive-mail vragen als dat rendabel lijkt te zijn)
Oud 11-01-2004, 15:58
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ben ik nou de enige die hier weinig heil inziet? Zelfs na de stage? Die jongen is twintig, loopt stage op een middelbare school met allemaal leuke 16-jarige meisjes en ja daar moet hij aardig tegen doen. Zeker bij een vak als gym is het belangrijk dat de docent aardig is.

Hij is jou opgevallen, maar waarschijnlijk is hij bij nog wel meer meisjes opgevallen. Hij is natuurlijk extra interessant omdat hij een machtspositie heeft. Plus het feit dat hij ouder is, maakt hem natuurlijk helemaal erg interessant. Van jou kant (en van meer meisjes bij jou op school) erg begrijpelijk.

Van zijn kant, kijkt hij naar jullie als leerlingen (als het goed is) en heeft hij misschien wel een relatie. Kleine kans dus.

Wil je het toch proberen? Probeer dan tijdens de les al een keer een praatje te maken, waardoor jij bij hem ook gaat opvallen...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 16:47
The0
The0 is offline
Om ff terug te komen op die cu2 site, inderdaad slecht idee

(is overigens niet echt scrollwiel vriendelijk, elke paar cm vliegen er dingen vna links naar rechts)
Oud 12-01-2004, 07:23
oddball55
oddball55 is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 11-01-2004 @ 16:58:

Van zijn kant, kijkt hij naar jullie als leerlingen (als het goed is) en heeft hij misschien wel een relatie. Kleine kans dus.

Ok hij zou idd als "leraar" moeten kijken, maar check even die situatie. Hij is 20, hij loopt stage(en is dus nog geen leraar)
en hij komt op een school waar allemaal 16 jarige meisjes zijn.....
Jij denkt nog steeds da hij daar geen gevoel bij heeft? Get real

Kijk of hij uit het uit is punt 2 maar je maakt mij niet wijs da hij niets voelt.....

Natuurlijk zou hij een relatie kunnen hebben, maja dan kun je op niemand afstappen.....

Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 07:25.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 07:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Je kunt hem in een moeilijke positie brengen als jullie wat met elkaar krijgen. En denk je echt dat het een kans van slagen heeft? Denk goed na. Misschien ben je nu wel leuk verliefd maar is t t niet eens waard om wat met hem te nemen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 12:15
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
oddball55 schreef op 12-01-2004 @ 08:23:
Ok hij zou idd als "leraar" moeten kijken, maar check even die situatie. Hij is 20, hij loopt stage(en is dus nog geen leraar)
en hij komt op een school waar allemaal 16 jarige meisjes zijn.....
Jij denkt nog steeds da hij daar geen gevoel bij heeft? Get real

Kijk of hij uit het uit is punt 2 maar je maakt mij niet wijs da hij niets voelt.....

Natuurlijk zou hij een relatie kunnen hebben, maja dan kun je op niemand afstappen.....
Helemaal waar, maar het maakt voor hem wel de stap moeilijker om ook echt iets te doen. Tuurlijk denk hij bij sommige meisjes wel wat maar ik denk dat als hij ook maar een beetje serieus met zijn opleiding bezig is dat hij weet dat hij daar verder niets mee moet doen. Bovendien als hij echt een 16jarig meisje wilt kan hij altijd nog naar de eerste de beste discotheek gaan, brengt heel wat minder complicaties met zich mee. Ook tijdens je stage mag je namelijk geen fouten maken (iig het liefste niet).

Tuurlijk kan je wel op iemand afstappen, alleen als zij op de stagair zou afstappen en hij is al bezet dan zal zij in het vervolg zich ongemakkelijk voelen als ze hem ziet of les van hem heeft. Stel dat hij positief reageerd (al acht ik die kans heel klein) dan is het nog altijd gecompliceerder dan wanneer je iemand op straat tegenkomt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 12:38
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 11-01-2004 @ 16:58:
Ben ik nou de enige die hier weinig heil inziet? Zelfs na de stage? Die jongen is twintig, loopt stage op een middelbare school met allemaal leuke 16-jarige meisjes en ja daar moet hij aardig tegen doen. Zeker bij een vak als gym is het belangrijk dat de docent aardig is.

Hij is jou opgevallen, maar waarschijnlijk is hij bij nog wel meer meisjes opgevallen. Hij is natuurlijk extra interessant omdat hij een machtspositie heeft. Plus het feit dat hij ouder is, maakt hem natuurlijk helemaal erg interessant. Van jou kant (en van meer meisjes bij jou op school) erg begrijpelijk.

Wil je het toch proberen? Probeer dan tijdens de les al een keer een praatje te maken, waardoor jij bij hem ook gaat opvallen...
Je bent niet de enige die weinig heil in de situatie ziet. Maar ach ze kan het altijd proberen.
En met het maken van contact en hem beter leren kennen bedoel ik dus idd dat ze een keer met hem gaat praten.
Oud 12-01-2004, 14:58
Verwijderd
ik zou de zoekfunctie gebruiken, want er zijn nog 81 miljoen andere 12,13,14,15 en 16jarige die denken omdat de leraar hen les geeft hij hen meteen leuk vind...

ehhh, nee...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:15
Gwinnie
Gwinnie is offline
qua leeftijd kan het iig best..
tja. ik sluit me aan bij de rest, verwacht er niet te veel van. probeer op te vallen (en dan bedoel ik niet door je been te breken, hard te schreeuwen of over-opgemaakt in de les te komen) en kijk even realistisch of het wat zou kunnen worden of dat je voor hem gewoon 1 van de vele 16-jarige meisjes bent.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:48
Erbenda
Erbenda is offline
Je kunt allereerst beginnen een praatje met 'm te maken (natuurlijk niet meteen laten merken dat je 'm helemaal geweldig vind). Verwacht niet veel van 'm, hij moet immers nog stage kunnen lopen op jou school. Dan moet je een beetje kijken of het tussen jullie klikt. Als dit het geval is kun je NA zijn stage wat 'meer' met elkaar doen. Qua leeftijd kan het best, dus waarom niet?
Oud 12-01-2004, 15:51
Sade
Sade is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 11-01-2004 @ 15:41:
geef em niet je cu2 adres, dan gooi je je eigen ruiten in, voor de rest succes!...
Wat bedoel je daarmee?
Oud 13-01-2004, 14:46
Tiño
Tiño is offline
mwa, denk dat dat de gemiddelde 20jarige sport stagiar t n erg stereotyp beeld geeft van meisjes van 16, en wil je wat meer naar zijn niveau toe gaan ,mag t wel iets volwassener, no offence, maar gewoon n tip...
Oud 13-01-2004, 19:00
Omen
Omen is offline
Kort rokje en bukken.
Oud 14-01-2004, 18:14
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 12-01-2004 @ 15:58:
ik zou de zoekfunctie gebruiken, want er zijn nog 81 miljoen andere 12,13,14,15 en 16jarige die denken omdat de leraar hen les geeft hij hen meteen leuk vind...

ehhh, nee...

Inderdaad ja.

Maar ik ken je situatie
Oud 14-01-2004, 22:42
marlies
marlies is offline
blijf lekker dromen..
Reageren

Regels voor berichten