Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan kun je altijd nog naar zijn prive-mail vragen als dat rendabel lijkt te zijn)
|
Ben ik nou de enige die hier weinig heil inziet? Zelfs na de stage? Die jongen is twintig, loopt stage op een middelbare school met allemaal leuke 16-jarige meisjes en ja daar moet hij aardig tegen doen. Zeker bij een vak als gym is het belangrijk dat de docent aardig is.
Hij is jou opgevallen, maar waarschijnlijk is hij bij nog wel meer meisjes opgevallen. Hij is natuurlijk extra interessant omdat hij een machtspositie heeft. Plus het feit dat hij ouder is, maakt hem natuurlijk helemaal erg interessant. Van jou kant (en van meer meisjes bij jou op school) erg begrijpelijk. Van zijn kant, kijkt hij naar jullie als leerlingen (als het goed is) en heeft hij misschien wel een relatie. Kleine kans dus. Wil je het toch proberen? Probeer dan tijdens de les al een keer een praatje te maken, waardoor jij bij hem ook gaat opvallen... |
![]() |
||
Citaat:
en hij komt op een school waar allemaal 16 jarige meisjes zijn..... Jij denkt nog steeds da hij daar geen gevoel bij heeft? Get real Kijk of hij uit het uit is punt 2 maar je maakt mij niet wijs da hij niets voelt..... Natuurlijk zou hij een relatie kunnen hebben, maja dan kun je op niemand afstappen.....
Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 07:25. |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk kan je wel op iemand afstappen, alleen als zij op de stagair zou afstappen en hij is al bezet dan zal zij in het vervolg zich ongemakkelijk voelen als ze hem ziet of les van hem heeft. Stel dat hij positief reageerd (al acht ik die kans heel klein) dan is het nog altijd gecompliceerder dan wanneer je iemand op straat tegenkomt. |
![]() |
||
Citaat:
En met het maken van contact en hem beter leren kennen bedoel ik dus idd dat ze een keer met hem gaat praten.
|
qua leeftijd kan het iig best..
tja. ik sluit me aan bij de rest, verwacht er niet te veel van. probeer op te vallen (en dan bedoel ik niet door je been te breken, hard te schreeuwen of over-opgemaakt in de les te komen) en kijk even realistisch of het wat zou kunnen worden of dat je voor hem gewoon 1 van de vele 16-jarige meisjes bent. |
![]() |
|
Je kunt allereerst beginnen een praatje met 'm te maken (natuurlijk niet meteen laten merken dat je 'm helemaal geweldig vind). Verwacht niet veel van 'm, hij moet immers nog stage kunnen lopen op jou school. Dan moet je een beetje kijken of het tussen jullie klikt. Als dit het geval is kun je NA zijn stage wat 'meer' met elkaar doen. Qua leeftijd kan het best, dus waarom niet?
|
mwa, denk dat dat de gemiddelde 20jarige sport stagiar t n erg stereotyp beeld geeft van meisjes van 16, en wil je wat meer naar zijn niveau toe gaan ,mag t wel iets volwassener, no offence, maar gewoon n tip...
||
Citaat:
Inderdaad ja. Maar ik ken je situatie ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Help!! Verliefd op ouder iemand esin2001melegim | 12 | 13-10-2016 11:47 | |
Liefde & Relatie |
Help: verliefd op een collega Keff | 30 | 15-11-2015 22:40 | |
Liefde & Relatie |
HELP:Verliefd op een zanger Verwijderd | 12 | 05-12-2012 07:26 | |
Liefde & Relatie |