Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
k heb een gewooon simpel toestelletje...maar k maak veel fotos bij concerten en k wor nu soms gevraagd door lokale bandjes om ook bij hun fotos te maken tegen kleine betaling oid.
aantal fotos staan op mn site, maar de mooiere eigenlijk niej..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
moet ik af en toe ff wat plaatsen? /me heeft niet zo heel veel zin in inscannen, maar ik wil wel 'ns wat plaatsen, als je dat leuk vindt...
||
Citaat:
gelukkig werk ik in een fotowinkel, dat scheelt heel erg in de ontwikkel- en afdrukprijs.
|
![]() |
Een tijdje geleden heb ik me de aparatuur aangeschafd om te ontwerpen (dit hoeft helemaal niet duur te zijn) ik kocht het gewoon 2e hands en als je slim bent kijk dan gewoon in de Vondst ofzo. Het eneige probleem bij mij was het op temperatuur houden van de spullen als je namelijk gaat werken in zo'n doca dan moet je de temp op ongeveer 28-30 graden houden dit geldt ook voor de vloeistoffen, dat was tamelijk lastig, en heb maar een echte foto ontworpen voordat ik hem weer verkocht (dat was wel mijn duurste foto ooit mede omdat k eerst mijn spullen bij de fotograaf had gekocht zeer domme actie gewoon in de vondst) en een doca hoeft echt niet heel speciaal te zijn ik had gewoon de kelder en het raam verduistert met alles wat ik vinden kon,
suc6
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Is dit wel eerlijk gegaan? meningen zijn zeer welkom. Risbeer | 6 | 02-07-2015 09:35 | |
Studeren |
Fotovakschool Venster | 11 | 28-05-2007 16:33 | |
Software & Hardware |
[Digtale camera] Digitale SLR camera, maar welke? Joris | 26 | 05-07-2006 08:40 | |
ARTistiek |
'Jongeren-foto-club' in Groningen? TineM | 10 | 11-11-2003 21:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit Unexplained | 175 | 16-02-2003 14:58 |