Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind Stratum eerlijk gezegd weinig aan.. Altijd stampend druk daar, en je hoeft maar iets fout te doen ofzo (bijv je fiets al verkeerd te zetten, of tegen iemand aanlopen op je weg door t café) en je hebt al ruzie.
![]() Doe mij dan maar de Mona in Mierlo ofzo, is veel gezelliger naar mijn mening..
|
Verwijderd
|
Stratum is wel leuk, behalve het stuk tussen de Parrot en de Schoen..
Alleen maar van die kiddo's die het liefst ruzie hebben.. En in die cafe's binnen is het al helemaal erg :r De 56/11 is weg en dat is erg jammer, nu zitten er 2 van die cafe's waar we er al genoeg van hebben, beetje jammer... Maa de Altstadt en de Bakkerij (en de Hoek, friettent) zijn het beste ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
geef mij maar de hoek, of de has (kebabtent erlangs) maar alleen bakkerij is soms nog wel leuk, voor de rest vind ik er niet echt veel aan daar |
![]() |
|
ik ben nog nooit in de bakkerij of in de altstadt geweest, wel in die kansloze kroegen op stratum en het enige positieve vind ik de kebabzaak die in de buurt van de kerk zit, net voordat je stratum inloopt.
de effenaar daaarentegen vind ik wel leuk, maar zoals al werd gezegd is dat geen stratum. |
![]() |
||
Citaat:
ja, ik vond het altijd wel grappig doar in eindhoof
|
de repelsteel is wel ok, vooral op donderdagavond
![]() daarnaast ga ik wel eens naar de bakkerij.. rechter en altstad zijn ook wel ok.. en kom wel eens in de boston pub of de miller ,maar dat is echt klote meestal, net zoals de rest van stratum..
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
|