Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En om je vraag te beantwoorden: nee *bummer*
|
Verwijderd
|
Opgewonden raken van een wiskundig vraagstuk kan ik me best voorstellen, ik heb een halfjaar wiskunde B2 gehad en dat was echt geweldig... dan was er zo'n opgave en dan zat ik maar te dnekn en te kijken tot ik een inzicht kreegn, en uit dat inzihct kreeg ik dan een volgend inzicht en dan ging ik weer verder puzzelen ermee en dan eindelijk, ja, ja, jaaaa, naderde ik het antwoord, en dan had ik het nijna, het lag op het puntje van m'n pen, en dan hoefde ik alleen nog maar dat kleine stapje te zetten en dan wist ik eindelijk hoe en dan, eindelijk, dan had ik het antwoord! Zo bevredigend (niet seksueel), om na een uur puzzelen eindelijk het antwoord op zo'n vraag te hebben!
Alleen wel jammer dat voor de SE's ook een uur tijd was en dat er wel meer dan 1 vraag op zo'n SE stond. |
![]() |
|
Verwijderd
|
"Archie Miller's goal against Holland in 1978"
voetbal, vechtpatijen, het vooruitzicht van een leuke dag, gesprekken met wildvreemden, een rare actie waarvan de afloop onvoorspelbar is beginnen, leer, sporten, racen, discussies winnen (gaat wel vervelen na een tijdje) , films waar eerdergenoemde acties aan bod komen... dit is het zowat. |
![]() |
|
|