Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 14:36
QT
QT is offline
Hoi

ik heb zojuist sinds lange tijd weer eens om mijn Snes gespeeld. Super punch out. De eerste twee tegenstanders sloeg ik zo tegen de grond. piece of een koekje. maar dan kom ik bij mijn 3de tegenstander en die heeft een aanval en dan slaat hij je honderd keer achtereen en ik heb geen id hoe ik die aanval kan ontwijken of stoppen... iemand tips? tis al oud, maar wie weet...
Oud 08-01-2004, 15:15
Verwijderd
Op www.gamefaqs.com staan wel een paar faqs zie ik net. Ik kan er niet rechtstreeks heenlinken, want dan zie je niks.

Als je de site niet kent is het heel simpel:

linksboven op systems drukken--> is alfabet, dus ga naar beneden naar SNES---> weer alfabet dus op S drukken-->rijtje afgaan en titel drukken--->op kopje Faqs&guides drukken en dan een van de files kiezen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:13
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Dude, die gast is het simpelste van allemaal...geloof dat je alleen maar links op het lichaam hoeft te slaan en als je meter vol zit super punch op het lichaam en gewoon op die knop blijven rammen totdat je wint...
Mocht je in de Hurricane terecht komen, hij heeft (d8 ik iig) een vaste volgorde van slaan. Leer die uit je kop en dan is er niks meer om je tegen te houden...tegen hem dan...
Oud 13-01-2004, 16:27
freggelfreak
freggelfreak is offline
die gast kan je binnen 10 seconden knock out slaan. sla eerst hoog dan laag en als je hem eenmaal in zijnn buik heb geraakt blij daar dan doormeppen en dan op den duur met superpuches. gaat ie neer staat ie weer op. als ie aankomt lopen meteen een superpunch in zijn maag ne hij is ko. alles gewoon met links slaan. hij is het snelst neer te leggen iig

verder de huricanerush is volgens mij hoog slaan laag slaan hoog slaan laag slaan van hem en dat de hele tijd. je kan ook zorgen dat als hij de hurricane rush wil beginnen je hem net op het moment slaat als ie naar het midden toeloopt. dan gaat ie meestal in 1 keer neer.

succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten