Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2004, 19:05
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
Ik vroeg me af wat jullie van dat soort show vinden, toen ik het vorig jaar hoorde dat er zoiets zou komen dacht ik dat het van die mensen waren die rijk zijn maar alles laten veranderen maar toen k het laatst zag vond ik het heel anders , het zijn mensen die er echt mee zitten en de meeste zien er toch hetzelfde uit. Maar sommige zijn ook te zoals die Jenny ofso zij zag er heel erg anders uit maar das een uitzndering.
Oud 05-02-2004, 19:27
Ieke
Ieke is offline
In een woord: Walgelijk.
Ik kan me voor sommige mensen best voorstellen dat die iets aan hun uiterlijk laten doen, maar dat hoeft IMO niet op tv. Ik denk dat voor die mensen de reden is om het zo op tv te doen de kosten zijn van die operatie's en er zijn er natuurlijk een aantal die graag op tv willen. Toch vind ik deze programma's niet kunnen. Helaas is er ongelovelijk veel troep op tv, ook kan ik niet begrijpen waarom sommige mensen dat soort troep leuk vinden.
Oud 05-02-2004, 20:30
annetjuh
annetjuh is offline
please.
als je echt naar de plastische chirurg wil betaal dat dan lekker zelf.
Ik vind deze programma's zo'n onzin en heeft echt geen enkel positief tijdverdrijf in.
Wel grappig om die reacties te zien.
Maar voor mij is de modepolitie ofzoiets dergelijks wel genoeg.
Straks krijg je nog zo'n programm'waarin ze je vertellen hoe afgrijzelijk je d'r uit ziet en dat je op hun kosten je lichaam mag laten verbouwen.
ik vind dit soort programma's een beetje te ver gaan
Oud 06-02-2004, 10:39
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Ieke schreef op 05-02-2004 @ 20:27:
In een woord: Walgelijk.
Ik kan me voor sommige mensen best voorstellen dat die iets aan hun uiterlijk laten doen, maar dat hoeft IMO niet op tv. Ik denk dat voor die mensen de reden is om het zo op tv te doen de kosten zijn van die operatie's en er zijn er natuurlijk een aantal die graag op tv willen. Toch vind ik deze programma's niet kunnen. Helaas is er ongelovelijk veel troep op tv, ook kan ik niet begrijpen waarom sommige mensen dat soort troep leuk vinden.
Compleet mee eens.
Oud 06-02-2004, 11:32
Verwijderd
Het moedigt mensen aan om zich maar helemaal te laten verbouwen... want mensen komen daar omdat ze hun borsten te klein vinden, en gaan weg met kin-implantaten, een gelifte face, nieuwe tanden en een andere vorm ogen. Dan herkent niemand je toch meer?
Maar als dat níét zo zijn, dan zou ik er niets op tegen hebben. En ik kijk er trouwens ook zo af en toe naar.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 11:39
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Ik kan me voorstellen dat als je een beetje krap bij kas zit en je echt niet met jezelf kunt leven je zo'n kans grijpt. Toch zouden ze die mensen aan een psychische test moeten onderwerpen, om te zien of ze het voor de goede redenen doen. Bijvoorbeeld die ene dj die eerst dik was met bril en alles en daarna als een gelikte tv presentator te voorschijn kwam, hij deed het volgens mij alleen maar om bij zijn collega in de smaak te vallen. Dat is niet goed natuurlijk.

Ik zou er zelf nooit aan meedoen trouwens.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 12:45
Verwijderd
waardeloos
het is wel grappig om te zien hoe sommige mensen zich helemaal om laten bouwen omdat ze niet tevreden met zichzelf zijn. Ik vind het echt onverklaarbaar dat er mensen zijn die in de veronderstelling verkeren dat plastische chirurgie een oplossing voor ze zou kunnen zijn; van zo'n operatie krijg je imo alleen maar meer pijn en ellende...
en jezelf dan ook nog overal laten volgen met camera's? bah.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten