Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het moedigt mensen aan om zich maar helemaal te laten verbouwen... want mensen komen daar omdat ze hun borsten te klein vinden, en gaan weg met kin-implantaten, een gelifte face, nieuwe tanden en een andere vorm ogen. Dan herkent niemand je toch meer?
Maar als dat níét zo zijn, dan zou ik er niets op tegen hebben. En ik kijk er trouwens ook zo af en toe naar. |
![]() |
|
Ik kan me voorstellen dat als je een beetje krap bij kas zit en je echt niet met jezelf kunt leven je zo'n kans grijpt. Toch zouden ze die mensen aan een psychische test moeten onderwerpen, om te zien of ze het voor de goede redenen doen. Bijvoorbeeld die ene dj die eerst dik was met bril en alles en daarna als een gelikte tv presentator te voorschijn kwam, hij deed het volgens mij alleen maar om bij zijn collega in de smaak te vallen. Dat is niet goed natuurlijk.
Ik zou er zelf nooit aan meedoen trouwens. |
![]() |
|
Verwijderd
|
waardeloos
het is wel grappig om te zien hoe sommige mensen zich helemaal om laten bouwen omdat ze niet tevreden met zichzelf zijn. Ik vind het echt onverklaarbaar dat er mensen zijn die in de veronderstelling verkeren dat plastische chirurgie een oplossing voor ze zou kunnen zijn; van zo'n operatie krijg je imo alleen maar meer pijn en ellende... en jezelf dan ook nog overal laten volgen met camera's? bah. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|