Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar kun je nix aan doen, je moest eens wete hoe graag ik op die jongen verliefd wil zijn...
|
Nare, wat weet je het weer treffend te brengen!
Tuurlijk telt uiterlijk. Innerlijk telt ook. Ze tellen allebei evenzwaar. Een mooi loeder, daar heb je niks aan, en een lelijke lieverd, daar gaat het ook niet wat mee worden. Lelijk komt trouwens in gradaties. Als iemand niet jouw schoonheidsideaal is maar verder echt leuk in de omgang, dus leukleuk, dan kun je daar best overheen stappen en er gewoon toch verliefd op worden..en later denk je: tjee, ik vond hem eerst maar niks, gek he, nu kan het me niks meer schelen.. Maar echt lelijk, als in afknapper eerste orde? 120 kilo drillend spek schoon aan de haak? Of een rotkop vol etterbuilen? Om met geen tang aan te pakken? Dat is afstotelijk. Natuurlijk gaat het dan met die verliefdheid niet lukken. Zo iemand zou je waarschijnlijk niet eens vriendschappelijk om je heen velen. Iemand die wel aardig is maar net te lelijk naar je zin, of in ieder geval te anders dan jijzelf, (zwart, bijvoorbeeld, daar val ik ook echt niet op, hoe mooi ze ook zijn, of vrouwen, nog zoiets) , dat is de categorie die voor ethische problemen lijkt te zorgen. Niet eens afzichtelijk, maar toch, je valt er niet op. Ja, dat kan. En daar is niks mis mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nee, je bent geen hufter.
Maar je kan best verliefd worden op een op het eerste gezicht niet zo'n mooi iemand qua uiterlijk. Dat kun je echter niet afdwingen. Maar soms, als je iemand langer kent, verdwijnt dat uiterlijk een beetje naar de achtergrond.. denk ik ![]()
||
Citaat:
![]() maar hij heeft gelijk, je moet je er toch 'n beetje tot aangetrokken voelen... |
![]() |
||
Citaat:
En je weet nooit zeker of je wèl verliefd op haar zou worden als ze slank was, je dènkt het alleen maar.. Je hebt haar al gezegd dat je niet op haar valt.. Nou ja, what else kan je doen? Je kunt moeilijk gaan doen alsof je haar wèl leuk vindt, alleen omdat je je schuldig voelt.. ![]() Ik denk dat je haar beter niet zou kunnen zeggen dat je niet op haar valt omdat ze te dik is.. Ik denk dat ik me heel erg gekwetst zou voelen als iemand dat tegen me zou zeggen ![]() haha eigenlijk zou ik moeten zeggen dat je inderdaad een hufter bent, want zelf ben ik ook niet bepaald slank..
|
Verwijderd
|
Als je niet op haar valt qua uiterlijk, ja, dan val je niet op haar qua uiterlijk. En ik kan me best voorstellen dat uiterlijk meetelt in het verliefd worden van iemand. Als mijn vriend een gruwelijke trol was geweest... tja, dan kon hij nog zo lief zijn... (niet per se een gruwelijke trol hoor, gewoon een uiterlijk hebben waar ik me totaal niet tot voel aangetrokken is al genoeg... hoewel gruwelijke trol daar wel weer bijhoort...) Uiterlijk telt zeker wel mee.
Maar idd, zegt het haar maar niet, dat is gemeen. Zeg maar wat juno zegt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tsja, helaas ben je niet de enige die zo is. Hufterig vind ik niet echt op zijn plaats, maar oppervlakkig zeker wel!
Waarom zou je iemand geen kans geven omdat hij/zij niet aan een schoonheidsideaal voldoet maar waarmee het verder wel heel erg klikt? Alsof je geen goede relatie kunt hebben zonder echt verliefd op iemand te zijn. Verliefdheid gaat zo en zo weg, en wat blijft er dan over? Niets in het geval van dat je iemand vooral op z'n uiterlijk hebt gekozen. In de beste relaties zijn beide partijen volgens mij zelfs juist NIET verliefd op elkaar. En ik kan het weten. Juist heel aangenaam, niet dat misselijke gevoel van verliefd zijn de hele tijd voelen. -edit-: verder voel ik trouwens wel een hoop andere positieve gevoelens voor mijn vriend hoor! En die maken alles goed. En ik vind hem ook niet lelijk trouwens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mij lijkt het dat je anders gewoon heel goede vrienden bent..
|
![]() |
|
|