Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2002, 19:54
Severus
Severus is offline
Hoi allemaal!

Al een tijdje breek ik me hier het hoofd over....

Hoe sla je geluidsbestanden of videobestanden, die op een website met RealPlayer worden gespeeld, op? Als ik op de rechtermuisknop klik, zie ik nergens de optie staan om zo'n bestand op te slaan. En als ik dan bij de map Temporary Internet Files ga kijken, om te kijken of het geluids- of videobestand daar niet is opgeslagen, is het onmogelijk om het off-line te spelen, want je moet eerst on-line gaan, wil je het kunnen afspelen. Dat vind ik ontzettend irritant en dat wil ik dus niet. Ik wil het gewoon off-line kunnen afspelen, voor mijn persoonlijk plezier.

Is er hier misschien iemand die dit probleem kent, en die dit misschien heeft kunnen omzeilen en er een oplossing heeft? Zo ja, dan zou ik het zeer waarderen als je me helpen kon.

Alvast hartstikke bedankt!

Groetjes,

Ripper
Oud 26-04-2002, 19:57
Chimera
Chimera is offline
Er zijn speciale programmatjes die RA stream op de HD op kunnen slaan. Ik weet de naam niet, maar daar heb je google voor.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 21:09
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Bovendien is het nou juist de bedoeling van Streaming Audio dat je niet zelf in het bezit komt van het bestand. Het kopieren is dan moeilijker. (Tenzij je weet hoe het dus wel moet, zie reply van Chimera)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 10:58
Severus
Severus is offline
Thanks voor de replies, ik heb nu een programma gevonden dat dat doet: Streambox VCR. Maar eenmaal opgeslagen op de computer, blijft het een RM-file, en tot nu toe heb ik maar 1 programma kunnen vinden dat RM-files converteert naar AVI's of MPEG's: TINRA. En dat programma doet het niet eens bij mij.

Tja. Dan maar voorlopig nog even wachten tot er nog meer betere software op 't Net komt, beter dan TINRA....

Ripper
Oud 29-04-2002, 12:57
mixtape
mixtape is offline
Voor geluidsbestanden is TotalRecorder handig, daarmee kan je alles opnemen als mp3, wav > je moet wel een plug-in downloaden om naar mp3 te converteren

Err.. er is alleen een record limit van 40 sec. :/
Je kan het omzeilen door illegale dingen te doen

Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 13:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten