Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2004, 22:15
aappie
aappie is offline
Heej Mensies..
moet ff me verhaal kwijt =P
om een lang verhaal kort te maken;
k had iets met een jongen.. was een goeie vriend van me! ken m al 3 jaar..
duurde iets van 3/4 weke, toen maakte ie t uit via sms..
hij geeft wel toe dat ie fout zat en zag in hoeveel verdriet ik had..
maargoed 3 weke nadat t uit was, heeft ie een nieuwe vriendin..
met 't meisje dat al langer gek op hem was en hij wou dr nix mee.. zei die enja nu hebbe ze wat.. hij is absoluut geen player ofzo.. en had niet veel vriendinnen gehad. en hij snapt niet waarom ik kwaad ben daarover..en hadde ruzie over msn nu weet ik niet of ik weer vrienden met hem wil zijn?? want ik zie hem elke dag op school...
of ik hem zou vergeven.. ???
Liefs, Aappie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2004, 22:25
Balance
Balance is offline
Ach ja, soms heb je niks beters te doen... In het Nederlands:

Citaat:
He mensen,
ik moet even m'n verhaal kwijt.
Om een lang verhaal kort te maken: ik heb iets met een jongen gehad. Hij was altijd een goede vriend van me; ik ken hem al 3 jaar.
Onze relatie duurde 3 à 4 weken, toen maakte hij het uit via een smsje. Hij geeft zelf toe dat hij fout zat en hij zag hoeveel verdriet ik had.
3 weken nadat het was had hij ineens een nieuwe vriendin.
Dit meisje was al langer gek op hem, maar hij wilde eerst niks met haar. En nu hebben ze dus ineens wat
Hij is absoluut geen player ofzo en heeft ook helemaal niet veel vriendinnetjes gehad.
Hij snapt niet dat ik nou kwaad ben; we hebben ruzie gehad via de msn.
Ik weet niet of ik weer vrienden met hem wil zijn, maar ik zie hem elke dag op school
Zou ik hem vergeven?
Liefs, Aappie
Oud 03-01-2004, 22:25
Balance
Balance is offline
Wat geeft hij als reden dat hij het uit heeft gemaakt?
Oud 03-01-2004, 22:26
aappie
aappie is offline
was niet meer verliefd op me =/
terwijl hij eerst nix met me wou omdat hij vriencschap niet wou verbreken =/ mja kan k nog mee leven maarjah
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:33
Balance
Balance is offline
Citaat:
aappie schreef op 03-01-2004 @ 23:26:
was niet meer verliefd op me =/
terwijl hij eerst nix met me wou omdat hij vriencschap niet wou verbreken =/ mja kan k nog mee leven maarjah
ik ga echt niet alles van je vertalen ofzo, dus als je nou eens begint met normaal te tikken...

en ontopic: vind je dan dat hij met jou had moeten blijven, terwijl hij niet meer verliefd op je was?
en dat hij niet met een ander meisje mag nemen als hij jou eerlijk heeft gezegd dat hij niet meer verliefd op je is?
ik snap niet echt waarom je kwaad bent.

beter eerlijk op deze manier, dan dat ie achter je rug om iets was begonnen met die andere meid!
Oud 03-01-2004, 23:23
AngelLena
AngelLena is offline
Het is natuurlijk pijnlijk om te zien dat iemand waar je van hield na korte tijd met een ander is. Dat begrijp ik maar al te goed.
En dat is ook niet zomaar iets waar je je overheen kan zetten en doen alsof er niets aan de hand is.

Wat ik zelf zou doen is eerst met mezelf bezig gaan. Het verdriet verwerken enzo en daarna kijken of er weer een vriendschap mogelijk is. Vriendschappen begin je niet opnieuw als 1 van de 2 nog wrok koestert tegen de ander. Dat werkt simpelweg niet.
Oud 04-01-2004, 00:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 04-01-2004 @ 00:23:
Het is natuurlijk pijnlijk om te zien dat iemand waar je van hield na korte tijd met een ander is. Dat begrijp ik maar al te goed.
En dat is ook niet zomaar iets waar je je overheen kan zetten en doen alsof er niets aan de hand is.

Wat ik zelf zou doen is eerst met mezelf bezig gaan. Het verdriet verwerken enzo en daarna kijken of er weer een vriendschap mogelijk is. Vriendschappen begin je niet opnieuw als 1 van de 2 nog wrok koestert tegen de ander. Dat werkt simpelweg niet.
maar echt logisch dat ze kwaad is, vind ik het niet.
Teleurgesteld en verdrietig: ja. Maar kwaad?
Hij is eerlijk tegen d'r geweest: heeft het uitgemaakt, want hij was niet (meer) verliefd op d'r.
En vervolgens heeft het 3 weken geduurd voordat hij een nieuwe vriendin had, wat in dit geval net zo lang is als hun relatie..

Maar ik ben het wel met je eens dat ze dat eerst zelf moet verwerken voordat ze gaat kijken of ze daarna weer vrienden wil worden met die jongen.
Oud 04-01-2004, 00:07
aappie
aappie is offline
Thnx voor je reactie
jah, k d8 niet meer vaak aan hem.. omdat t nu vakantie is.. en hem niet sprak.. maar maandag zie ik hem weer dus wordt weer eve shit
maar gelukkig had k nog friends die me droverheen hielpen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 00:14
aappie
aappie is offline
nee, logisch is t niet.. maarja kep zo me eigen redene om kwaad te zijn
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 10:37
Gothic
Gothic is offline
Er valt niets te vergeven, dat ten eerste.

Ten 2e, jij hebt last van je eigen gevoelens, relativeer de situatie eens, kom over hem heen en ga dan bedenken of er nog genoeg is om vrienden te zijn...

Wanneer is dat? Zodra jij gezellig met z'n 3en iets kunt gaan doen, zonder jaloersie, zonder vervelende onderbuikgevoelens.
Oud 04-01-2004, 10:39
Thomas
Thomas is offline
Neem eerst wat afstand en dan kan je daarna altijd nog leuke dingen met je ex gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 16:32
*underworld*
*underworld* is offline
Het is nu een maand uit, en we zijn vrienden...
Ookal voel ik nog wel wat voor hem! Het gaat prima...'
Denk alleen dat het moeilijk wordt als hij een nieuwe liefde krijgt, maar tot die tijd, gaat het super...
we zien elkaar niet te vaak en het verliefde gevoel verdwijnt steeds en steeds meer

Het werkt echt wel, maar je moet jezelf wel incalculeren dat het niks meer wordt...
Oud 13-01-2004, 16:44
Albert_Jan
Albert_Jan is offline
Ik zou het contact direct verbreken. Je weet nu dat ie zijn pik achterna rent. Ik vind het een viespeuk.

Maar ach als jij meer een mabeltype bent (valt op foute mannen) dan moet jij dat weten he.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 17:12
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
aappie schreef op 03-01-2004 @ 23:15:
Heej Mensies..
moet ff me verhaal kwijt =P
om een lang verhaal kort te maken;
k had iets met een jongen.. was een goeie vriend van me! ken m al 3 jaar..
duurde iets van 3/4 weke, toen maakte ie t uit via sms..
hij geeft wel toe dat ie fout zat en zag in hoeveel verdriet ik had..
maargoed 3 weke nadat t uit was, heeft ie een nieuwe vriendin..
met 't meisje dat al langer gek op hem was en hij wou dr nix mee.. zei die enja nu hebbe ze wat.. hij is absoluut geen player ofzo.. en had niet veel vriendinnen gehad. en hij snapt niet waarom ik kwaad ben daarover..en hadde ruzie over msn nu weet ik niet of ik weer vrienden met hem wil zijn?? want ik zie hem elke dag op school...
of ik hem zou vergeven.. ???
Liefs, Aappie

wow, een heel goede vriendin van me heeft nu net hetzelfde!
ben je zeker dat je haar niet bent?
alleen is zij niet kwaad, doet normaal tegen hem, zoals beste vrienden,.Maar ze is nog wel verliefd. Hij heeft het ook uitgemaakt via een sms, en daar was ze kapot van , zo laf!
en ze ziet hem ook elke dag op school...

In haar plaats zou ik nog een hele tijd kwaad gebleven, ze doet er zo normaal tegen, zou ik niet kunnen.
Ik vind dat je ex er niet zo makkelijk vanaf mag komen, hij had ook kunnen afspreken en het dan kunnen uitmaken!
Het is je recht om een tijd kwaad te blijven, zeker als het verdriet zo vers is.
Maar met de tijd, als je nog met hem bevriend wil zijn, zou ik wat losser worden en er weer normaal tegen doen....
maar je kiest natuurlijk zelf!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:39
Qimm
Qimm is offline
begint weer wat te komen. eerst vond ik het gewoon te moeilijk.
Oud 13-01-2004, 18:45
juno
juno is offline
Ligt eraan hoe pijnlijk de break up was, en hoe lang het geleden is en wat er in de tussentijd met jullie afzonderlijk is gebeurd.

Ik probeer het nu met een ex, maar het gaat wel moeizaam. Ik vraag me nu zelfs af of we elkaar nog wel echt iets te zeggen hebben, nu dat gevoel van liefde weg is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten