Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ontopic: vind je dan dat hij met jou had moeten blijven, terwijl hij niet meer verliefd op je was? en dat hij niet met een ander meisje mag nemen als hij jou eerlijk heeft gezegd dat hij niet meer verliefd op je is? ik snap niet echt waarom je kwaad bent. beter eerlijk op deze manier, dan dat ie achter je rug om iets was begonnen met die andere meid!
|
Het is natuurlijk pijnlijk om te zien dat iemand waar je van hield na korte tijd met een ander is. Dat begrijp ik maar al te goed.
En dat is ook niet zomaar iets waar je je overheen kan zetten en doen alsof er niets aan de hand is. Wat ik zelf zou doen is eerst met mezelf bezig gaan. Het verdriet verwerken enzo en daarna kijken of er weer een vriendschap mogelijk is. Vriendschappen begin je niet opnieuw als 1 van de 2 nog wrok koestert tegen de ander. Dat werkt simpelweg niet.
||
Citaat:
Teleurgesteld en verdrietig: ja. Maar kwaad? Hij is eerlijk tegen d'r geweest: heeft het uitgemaakt, want hij was niet (meer) verliefd op d'r. En vervolgens heeft het 3 weken geduurd voordat hij een nieuwe vriendin had, wat in dit geval net zo lang is als hun relatie.. Maar ik ben het wel met je eens dat ze dat eerst zelf moet verwerken voordat ze gaat kijken of ze daarna weer vrienden wil worden met die jongen.
|
Er valt niets te vergeven, dat ten eerste.
Ten 2e, jij hebt last van je eigen gevoelens, relativeer de situatie eens, kom over hem heen en ga dan bedenken of er nog genoeg is om vrienden te zijn... Wanneer is dat? Zodra jij gezellig met z'n 3en iets kunt gaan doen, zonder jaloersie, zonder vervelende onderbuikgevoelens.
|
Het is nu een maand uit, en we zijn vrienden...
Ookal voel ik nog wel wat voor hem! Het gaat prima...' Denk alleen dat het moeilijk wordt als hij een nieuwe liefde krijgt, maar tot die tijd, gaat het super... we zien elkaar niet te vaak en het verliefde gevoel verdwijnt steeds en steeds meer ![]() Het werkt echt wel, maar je moet jezelf wel incalculeren dat het niks meer wordt...
||
Citaat:
wow, een heel goede vriendin van me heeft nu net hetzelfde! ben je zeker dat je haar niet bent? ![]() alleen is zij niet kwaad, doet normaal tegen hem, zoals beste vrienden,.Maar ze is nog wel verliefd. Hij heeft het ook uitgemaakt via een sms, en daar was ze kapot van , zo laf! en ze ziet hem ook elke dag op school... In haar plaats zou ik nog een hele tijd kwaad gebleven, ze doet er zo normaal tegen, zou ik niet kunnen. Ik vind dat je ex er niet zo makkelijk vanaf mag komen, hij had ook kunnen afspreken en het dan kunnen uitmaken! Het is je recht om een tijd kwaad te blijven, zeker als het verdriet zo vers is. Maar met de tijd, als je nog met hem bevriend wil zijn, zou ik wat losser worden en er weer normaal tegen doen.... maar je kiest natuurlijk zelf! ![]() |
![]() |
|
Ligt eraan hoe pijnlijk de break up was, en hoe lang het geleden is en wat er in de tussentijd met jullie afzonderlijk is gebeurd.
Ik probeer het nu met een ex, maar het gaat wel moeizaam. Ik vraag me nu zelfs af of we elkaar nog wel echt iets te zeggen hebben, nu dat gevoel van liefde weg is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Grey's Anatomy #8 Verwijderd | 402 | 04-10-2011 19:59 | |
Games |
World of Warcraft deel 19 Ymir | 500 | 26-04-2008 21:10 | |