Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Juist!
Maar ze is onschuldig tot het tegendeel bewezen is...dus laten we maar stoppen met deze discussie...tenminste hier, als iemand zin heeft om 'm ergens anders te herstarten (Kantine ofzo, of Onzin), meld het dan ff ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het wel een leuke stijl ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik denk echt dat MegaN haar lesje wel heeft geleerd.. Ontopic: erg mooi gemaakt ![]() ![]()
|
@ Iedereen die denkt dat ik dez tekening niet zelf heb gemaakt: Ik heb hem wel zelf gemaakt, als je het niet gelooft stuur ik je ut origineel wel. En zoals ik al eerder heb gezecht die andere tekeningen waren snelle schetsen of al 4 jaar oud. En zels al zou ik dat Mgan geval zijn, wie zegt dat zij niet zo kan tekenen? En btw, die host heb ik op google gevonden want ik snapte geen ene fuck van picserver! Nou ja, ik post de schets etc. wel, misschien dat jullie me dan geloven en anders geloof je het niet, I don't care...
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
ik blijf er een hard hoofd in houden, als ik je "oudere" werk zie is dat echt absoluut niet hier mee te vergelijken, als dat van een paar jaar geleden is ben je wel zo gigantisch veel beter geworden dat ik het niet kan geloven, en het excuus dat die anderen snelle schetsen zouden zijn is een onzin sxcuus, een goede tekenaar maakt goede snelle schetsen, en niet dat sorot dingen........als ik het fout heb mij nexcuus, maar ik geloof dr geen reet van
|
![]() |
|
Ja, heeel hypothetisch:
[MegaN]"hmmm, deze tekening kan ik wel rippen. Zal wel met waterverf gemaakt zijn lijkt mij zo..."[/MegaN] Maar ik wacht op je schets en de kleurpotlooduitwerking...
|
Ze is of hard aan het zoeken op internet naar dit plaatje maar dan in schetsvorm, of iemand aan het regelen die er een schets van kan maken, of aan het hopen dat wij het vergeten of gewoon vergeten de schets te uploaden...
Denk ik...
|
Hmmz, ik zie heel die tekening niet...
maar oke dat zal wel aan mij liggen of aan mijn computer... ![]() maar oke, ik ben even een tijdje niet op ARTistiek geweest, en wat is er eigenlijk aan de hand? Wat heeft die "MeGaN" dan gedaan?... Dat is toch dat kind die van die elfjes tekent? Of zeg ik nu iets heel doms... maar oke, wil iemand dat mij a.u.b. uitleggen ofzo... Alvast bedankt... ![]() Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 17:05. |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij heeft ShaHh gewoon de tekening van die uploadsite gehaald.
|
Ik ben bezig met overzetten, dacht er gister weer aan, maar mijn vader moet ze ff overzetten op dikette want het is een vage bestandsvorm ofzow, en dat je um nu niet ziet komt doordat mijn picturetrail host maar voor 20 dagen geldig is, ik moet eerst een andere host vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder kun je bij dingen als geocities ook uploaden, alleen moet je dan links posten, maar dat kan prima een tijdelijke oplossing zijn. Ik zou graag voor 1 februari weer iets van een afbeelding in deze topic zien, zo heeft een topic hier nogal weinig zin. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|