Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2004, 22:12
Verwijderd
kun je van ingrijpende gebeurtenissen in je leven ook "getekend" worden?

En dan bedoel ik dat je b.v. een (ik noem het maar zo) kras op je handen of gezicht krijgt

heeft iemand dit meegemaakt?

graag serieuze reacties
Advertentie
Oud 11-01-2004, 23:25
artless
artless is offline
Ik denk het wel, omdat je geest direct in verbinding staat met je lichaam.
Oud 12-01-2004, 12:02
lady of the dark
lady of the dark is offline
Ik heb eens in een boekje over handlezen gelezen dat je een bepaalde ingrijpende gebeurtenis als een knak in een lijn op je hand kunt zien. Ik heb mijn tenen eens laten lezen en die man zei tegen mij, kijk ik zie aan je kleine teen dat je ouders nog niet zo lang geleden zijn gescheiden. Nou wist die man dat al voordat hij mijn tenen las, maar volgens hem kunnen je tenen door een ingrijpende gebeurtenis scheef gaan staan.
Oud 12-01-2004, 14:34
AngelLena
AngelLena is offline
Bedoel je dit nou in de zin van: mijn moeder is op jonge leeftijd overleden en nu heb ik een litteken in mijn hals
of in de zin van: ik dacht me heel sterk in dat ik met een mes in mijn arm sneed en hoewel ik geen mes bij de hand heb en het dus niet in het echt gedaan kan hebben staat er een snee in mijn arm

Vooral die laatste is iets wat veelvoorkomend schijnt te zijn. Die 1e... ik weet het niet... Vind het nou niet echt iets waarvan ik zeg: ach, zou zomaar kunnen. Het tekent je natuurlijk wel, maar van binnen... Van buiten zal je denk ik niet zo snel zien.
Oud 12-01-2004, 14:35
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 12-01-2004 @ 12:02:
Ik heb eens in een boekje over handlezen gelezen dat je een bepaalde ingrijpende gebeurtenis als een knak in een lijn op je hand kunt zien. Ik heb mijn tenen eens laten lezen en die man zei tegen mij, kijk ik zie aan je kleine teen dat je ouders nog niet zo lang geleden zijn gescheiden. Nou wist die man dat al voordat hij mijn tenen las, maar volgens hem kunnen je tenen door een ingrijpende gebeurtenis scheef gaan staan.
Dan bedriegen mijn tenen mij.... zijn kaarsrecht en toch genoeg ellende meegemaakt
Oud 12-01-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
lady of the dark schreef op 12-01-2004 @ 12:02:
Ik heb eens in een boekje over handlezen gelezen dat je een bepaalde ingrijpende gebeurtenis als een knak in een lijn op je hand kunt zien.
hier duidde ik eigenlijk op, want ik heb de laatste tijd veel meegemaakt, en normaal, als je de binnenkant van je handen tegen elkaar aanlegt, dan kloppen de lijnen precies, bij mij is er vorige week een ''gebroken'' (vandaag ontdekt) en is iets verder bovenaan doorgegaan.. hm t zet me wel aan het denken,

diezelfde lijn is ook veel vager en dunner dan die op mn andere hand.. pfoe

heel erg bedankt,

relaxxamann
Oud 13-01-2004, 18:50
esprit-chick
esprit-chick is offline
ik begrijp denk ik wel hoe je je voelt, het kan je styerk verwarren, zoiets...

toch denk ik dat je lichaam en geest nioet zo sterk invloed op elkaar hebben dat er op die manier een verandering zou optreden.
bepaalde dingen hebben wel invloed op je lichaam, maar dat heeft meer te maken met je gedrag, denk ik
bv slaaptekort, voeding
maar ook wel "stralen van geluk"als je verliefd bent
dit zijn natuurlijk wel vrij subjectieve zaken, maar ik dwaal af

ik denk dat jou persoonlijke ervaring best iets achtergelaten kan hebben bij jou maar niet iop de manier die jij noemt
Oud 13-01-2004, 20:03
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 12-01-2004 @ 14:35:
Dan bedriegen mijn tenen mij.... zijn kaarsrecht en toch genoeg ellende meegemaakt
Maar zijn ze dan misschien vreemd van vorm, of hebben ze een rare kleur?
Oud 14-01-2004, 12:50
urbanprotocol
urbanprotocol is offline
Zal ik jullie wat zeggen de lichaam behoort te vergaan.
Je moet niet door koffie dik kijken.
Wat gebeurt gebeurd en wat zal komen zal komen.
Trouwens als je veel ellende hebt meegemaakt zie je er misschien niet getekend uit maar je kan er wel van verbitterd raken .
Oud 14-01-2004, 20:18
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Nou van een brandende soldeerbout die je op tafel laat liggen wel ja, en dat kan ik uit eigen ervaring vertellen

k liep een poosje rond met een half ge BBQde plek op mn hand

ontopic:

geen idee heb het zelf nog nooit echt meegemaakt
Oud 14-01-2004, 22:01
Eurynome
Eurynome is offline
ik heb een boekje over handlezen en de lijnen van je handen zijn toch niet gelijk? Die zijn van mij ook helemaal niet hetzelfde! Bedoel je nou dit of ...?
Oud 14-01-2004, 22:23
Fade of Light
Fade of Light is offline
mensen die verbrand zijn, zijn getekend voor het leven door een gebeurtenis. Verder geloof ik er allemaal niet in, dat handlezen enzo.... wie weet komt dat door het gebrek aan kennis waarom er dan zo'n lijn zou komen enzo, want ik zie niet in hoe dat zou komen.
Advertentie

Regels voor berichten