|
|
Bekijk resultaten poll: Wat ben jij? | |||
ik ben sociaal en steun dus de communisten |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 33.33% |
ik behoor tot de "groenen" en vind de natuur dus belangrijker als de mens |
3 | 25.00% |
ik ben liberaal en vindt dat iedereen verantwoordelijk is voor eigen daden (uitgez. gehandicapten e.d.) |
5 | 41.67% |
ik ben niet politiek bewust, want het kan mij niets chelen hoe het er in nederland aan toe gaat. |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
statement: Ik heb deze poll gemaakt.
Blijkbaar heeft heteven wat uitleg nodig: teneerste spreek ik hier over Nederland. Daarom vind ik de vergelijking met een geteint jongetje uit zuid-afika onpassend. Ten tweede heb ik de poll zo provocerend mogelijk gemaakt zoals jullie wel kunnen zien. Kies echter gewoon je stroming en dank dat zinnetje daarachter er dan weg. ik zelf ben niet super rijk ofzo, dus je moet je niet wanen dat ik zo'n rijkeluiszoontje ben die tch wel geld genoeg heeft. Ten vierde is het liberalisme een ideaal daarom ook dat het nog niet in de staat werkt. Daarom kan men de liberalen nu ook niets verwijten. Liberal
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
"Ik behoor tot de groenen", twijfelde tussen deze en de communistische optie.
Ik heb toch voor deze gekozen, met als (cliché)argument 'zonder een goed milieu (breder perspectief) is het bestaan van politiek niet eens mogelijk'. Het communisme is me echt te utopisch.
|
Ik mis de optie "ik laat me niet te veel leiden door verouderde dogma's en beoordeel elk probleem afzonderlijk en de eventuele oplossingen op hun merites zonder toevlucht te nemen tot stroman redenaties".
Maar wacht, je probeert te provoceren. Dan hoeft dat allemaal niet, natuurlijk. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Vlaams Belang populairste partij van Vlaanderen Bluesman | 58 | 23-12-2004 01:29 | |
Koers VVD NN | 193 | 08-02-2004 14:46 | |
Eindexamens 2003 |
Samenvattingen SeXyCHiCK | 15 | 09-05-2003 08:26 | |
Links, rechts, wat nou? Nate | 76 | 03-04-2003 12:36 |