Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2004, 11:09
dafelix
dafelix is offline
Heyhey scholiertjes

ik ben bezig met het organiseren van een LAN-party, en zoals jullie weten, een hardware-leekje. Maar ik ben niet de slechste en wil best wel wat verdiepen in de materie. Het internet is een prima bron daarvoor

ik heb nu een PvA (Plan van Aanpak) gemaakt voor het organiseren van een LAN-party, maar ik zou graag het gedeelte over het daadwerkelijke computer-gebeuren door (semi)-profs laten controleren. Dus daar is mijn vraag

zouden jullie voor mij het stukje willen lezen, en alle dingen die niet kloppen melden zodat ik het kan veranderen.
Ik heb voor stroomtoevoer (H4.1f en H4.1g) niks kunnen vinden, dus als iemand daar wat informatie over heeft voor mij zou dat perfect zijn

*linkje naar PDFje*

Ik ga nog wat tekeningetjes erbij maken, om het voor leken te kunnen visualiseren, als iemand daar al voorbeelden voor heeft zou ik dat ook enorm op prijs stellen.
EDIT: Heeft iemand ervaring met het regelen van een internetverbinding voor 48 uur? Kan dat op elke locatie worden gedaan? Hoeveel ben ik ervoor kwijt? En hoeveel bandbreedte zou i k nodig moeten hebben voor 50 mensen?

Ik heb nog geen leuke naam kunnen bedenken, dus als je daarover idee-en hebt, zijn die ook van harte welkom (om dit topic wat vriendelijker te maken, kunnen suggesties van namen wel via PM)
(ohjwah, ik heb van Enlightenment toestemming gekregen voor het openen van dit topic)

Laatst gewijzigd op 28-03-2004 om 11:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2004, 11:17
Verwijderd
Check de GameParty website eens..
www.gameparty.net

die sponsoren LAN's
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 11:18
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
********** schreef op 28-03-2004 @ 12:17:
Check de GameParty website eens..
www.gameparty.net

die sponsoren LAN's
heb ik wel mooie dingen gelezen, maar heb de site verder niet bekeken. thanks voor de link
Oud 28-03-2004, 11:28
Verwijderd
Citaat:
dafelix schreef op 28-03-2004 @ 12:18:
heb ik wel mooie dingen gelezen, maar heb de site verder niet bekeken. thanks voor de link
Is de grootste LAN-party die site van NL iig..
Hebben veel eigen hardware, ze orgnaiseren ook LAN's van 1500 man...

Leuke en aardige mensen zijn het ook..

De org kan en wil je ook wel helpen met info etc voor het opzetten voor een LAN..

Aandachtspunten:
http://gameparty.net/gameparty/sponsoring/

http://gameparty.net/org/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten