![]() |
|
[Niet zeker of dit hier past of op de kantine...]
Gaan er nog meer mensen naar de Fair, komend weekend? En ga je in constuum? Als wat? /me doet mee aan de costuumwedstrijd ![]() Elf Fantasy Fair info
|
![]() |
|
Info hier: Elf Fantasy Fair info
Ik ben er trouwens op zaterdag, maar op een mystiekmeeting zit ik niet te wachten... Wel leuk dat er meer mensen gaan.
|
ik ben er zaterdag. Of ik in stijl verkleed ga hangt een beetje af van het weer, heb namelijk wel een hele mooie jurk om aan te trekken maar dat doe ik dus echt niet als het regent. Bij slecht weer trek ik dus wat praktischere kleding aan...
||
Citaat:
*is vorige week weer eens begonnen aan een DiscWorld boek* Ik zou eigenlijk meer DiscWorld moeten/willen lezen want Pratchett is echt geweldig, maar ben er verder nog niet aan toegekomen. Dus nu lees ik de boeken tussen 'The Wheel of Time' serie van Robert Jordan in, als ik de behoefte heb om eens wat anders te lezen...
||
Citaat:
The Hanover International Hotel, Hinckley, Leicestershire DiscWorld Convention ![]() Cheers, Dark Angel
|
het was zoooooo vet, echt superrrr, en ik bemn daar geintervieuwd en ik kom maandag op de radio
![]()
|
Wat ik ervan vond...
Op zich wel een leuk evenement, maar niet genoeg om een hele dag mee zoet te zijn, tenzij je al de zweevoo workshops wil volgen. Wel een hoop leuke straatartiesten enzo :-) De fantasy markt viel nogal tegen; alles erg standaard, en vooral veel gaming en tradingcards en tacky merchandise. Een hoog "Hoe heb ik daar ooit zonder gekunt! ![]() Ik kwam met het idee dat ik waarschijnlijk flink wat geld uit zou geven, maar heb helemaal niets gekocht. Toch vreemd. Ik had ook graag wat meer echte wapens gezien - ik was op zoek naar een dolk, maar vond niets realistisch. M'n costuum was wel een success (ook op Utrecht Centraal *grin*) en er waren nog een aantal echt goede costuums, maar de rest had een hoog instant-goth fake-fluweel 13-in-een-dozijn gehalte. 't leukste was denk ik de bende staatartiesten - leuk werk lijkt me dat! Ik had moeten vragen hoe ze daar terecht kwamen :-) Het programma vond ik wel wat te wensen overlaten (het weer trouwens ook, maar daar kan de organisatie niets aan doen). Een groot evenement als de re-enactment had ik heel graag willen zien, maar het was pas om 5 uur. Tegen vieren was ik moe en koud, en had ik het echt allemaal gezien. Ik heb het re-enactment dus moeten missen en dat vind ik erg jammer. Gek genoeg werd ik meerdere keren aangezien voor organisatie - geen idee of dat lag aan het kostuum of aan mij 'ik weet wat ik aan het doen ben' uitstraling ![]() Hmm. Volgend jaar toch wel weer de moeite waard, maar alleen met leuk weer, en waarschijnlijk niet voor de hele dag.
Laatst gewijzigd op 21-04-2002 om 16:00. |
![]() |
|
hmmm meebie dat iemand mij nog gezien heeft. rooie rechte fluwelen rok et split, kanten corset, reuze nepbontjas.
ik ben maar een halve dag geweest, maar het was erg cool. Als was het op zich niet echt bijzonder, want de meeste dingen kun je overal wel kopen en ik kwam eignelijk voor de meer bijzondere dingen. ![]()
|
![]() |
Ik ben net terug en het was op zich heel wel leuk
Maar niet om de hele dag daar rond te lopen er waren weinig dingen die je kon 'zien'/doen...de park was echt groot maar dus weinig shit...heel jammer 80% van de mensen had een standaard gothicjurk aan idd(zelf oma's en oudere vrouwen)...maar er waren ook mensjes die er echt mooi uitzagen ...vb. AVELON je zag er gweldigggggggg uit en foto komt binnenkort want ik heb een foto van je gemaakt ![]() ![]() ![]() ik zelf had gewoon een beige strappless korset aan met zwarte wijde met gaas overheen rok ... het was toch wel het geld waard en volgend jaar weer ![]() |
![]() |
|
gister was wel koelz.
ik heb wel wat mensjes herkend, maar hun mij niet ![]() had alleen eigenlijk toch meer verwacht van de markt, maarjah. ik heb die websites van hun nog niet gezien. er scheen (volgens mijn gezelschap naast me) iemand heel vals naar ons te hebben gekeken ![]() ![]()
|
![]() |
ikkuh was dur zaterdag samen met lisa
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat voor kostuum had ze? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
*zwart met blauwe pruik *roze oortjes zelf gemaakt *zwart truitje aan *licht en donker blauwe zelf gemaakte rok *vleugeltjes in het zwart en blauw owk zelf gemaakt *make-up owk zwart en blauw ![]() naja zijn fotow's van gemaakt post ik wel als ze klaar zijn ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 21-04-2002 om 19:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ze kwam me al zow bekend voor, zij was zoooooo mooi
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NED] spreekbeurt kitkat | 4 | 27-03-2005 17:53 | |
Lifestyle |
Elf Fantasy Fair Horror Kitty | 133 | 01-05-2003 11:15 | |
Lifestyle |
FOTOTOPIC once again the exploding boy | 491 | 23-04-2003 20:20 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? V Verwijderd | 484 | 13-03-2003 19:08 | |
Lifestyle |
Wie heeft er fotos gemaakt van de elf fantasy fair? acid-star | 7 | 22-04-2002 18:12 |