![]() |
|
Beste mensen die wrsch meer van computers weten dan ik.
Ik heb een site gemaakt voor mijn jaarclub. |(te bewonderen op www.huftersenhofdames.tk) Deze heb ik op een ruimte van mijn universiteit gezet Maar hij is vrij traag. vooral met foto's ed. Is er een manier om dat sneller te laten doen, kan ik daarvoor speciale dingen downloaden ed? Of weet iemand misschien een domein dat sneller is, want het kan natuurlijk ook aan dei ruimte vna de universiteit liggen. En weet iemand of hij door tk, slomer wordt. alvast bednakt voor de reacties loes
|
![]() |
|
foto's van 340 kb is groot dus niet gek dat het traag is.
je moet foto's verkleinen. Probeer als je home editions van xp hebt dit eens http://download.microsoft.com/downlo...ertoySetup.exe dan alle foto's selecteren en rechtermuisknop, dan staat er een handige regel bij om alles in 1 x te verkleinen. ![]() |
![]() |
|
fijn toch als er mensen zijn die van dit soort dingen meer weten dat ik zelf.
ga maandag weer ff aan site knutselen en eens ff bekijken hoe ik die foto\s kan verbeteren (dsu dat ze sneller geladen worden) kan het ook gewoon nog door het gebruik van bepaald programma?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja irfanview.com da bomb , heel snel, licht programma. En thumbs natuurlijk, en je host bij de uni?.. lijkt me niet dat daar het probleem ligt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
fijn al die tips!! nog meer mensen leuke ideeen voor een website...die niet al te moeilijk te verwezenlijken zijn!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen plaatjes als link's gebruiken. En je pagina gaat echt langzaam, gewoon die foto's ffs aanpassen qua kb's. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Examen sneller maken? Lizcake | 7 | 13-12-2011 07:05 | |
Beleidszaken |
[Fotoboek] In java? Raven | 32 | 08-08-2004 11:48 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Software & Hardware |
Beetje nette logo maken, waarmee???? Verwijderd | 69 | 12-10-2002 18:26 | |
Vrije tijd |
Voetbal site maken Verwijderd | 1 | 30-04-2002 15:54 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |