Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 21:09
Verwijderd
Vaag probleem met Age of Empires, Rise of Rome: het moet mogelijk zijn om de population limit te wijzigen, in een getal van maximaal 200. Dit kan volgens de handleiding gedaan worden door in de snelkoppeling een bepaald commando op te nemen: limit=100, waarbij 100 de population limit is. Volgens de handleiding kun je op deze manier de population limit wijzigen, maar als ik vervolgens AOE opstart, is de population limit niet gewijzigd, terwijl ik alles precies volgens de handleiding heb gedaan! Waar kan dit aan liggen? Ik gebruik de nieuwste patch, 1.0c, en draai het spel onder Windows XP Professional.

Laurens

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 21:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2004, 21:44
Puta
Puta is offline
Citaat:
Laurens schreef op 08-01-2004 @ 22:09:
Vaag probleem met Age of Empires, Rise of Rome: het moet mogelijk zijn om de population limit te wijzigen, in een getal van maximaal 200. Dit kan volgens de handleiding gedaan worden door in de snelkoppeling een bepaald commando op te nemen: limit=100, waarbij 100 de population limit is. Volgens de handleiding kun je op deze manier de population limit wijzigen, maar als ik vervolgens AOE opstart, is de population limit niet gewijzigd, terwijl ik alles precies volgens de handleiding heb gedaan! Waar kan dit aan liggen? Ik gebruik de nieuwste patch, 1.0c, en draai het spel onder Windows XP Professional.

Laurens
heej dit lijkt me wat voor games
Oud 08-01-2004, 22:39
ekki
ekki is offline
Citaat:
Put@ schreef op 08-01-2004 @ 22:44:
heej dit lijkt me wat voor games
Oud 09-01-2004, 13:42
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
dat kun je toch gewoon instellen voordat je een game start? trouwens 200 is ook het maxium hoor, dat is wel jammer
Oud 09-01-2004, 18:04
Verwijderd
Nu ist weer games ineens, toen ik een soortgelijke vraag over quake stelde moest 'ie naar S&M

Je kan het iig niet ingame instellen, dat kan alleen in de multiplayer. Maar het moet kunnen dat je met een bepaald commando in de snelkoppeling en het register de poplimit kan verhogen, maar dat werkt niet? Ik las dat meerdere mensen op andere fora ook dit probleem hadden, die gebruikten ook windows xp. Zou het daar aan liggen?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 20:23
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
als je b.v een scenario speelt is er geen mogelijkheid om het in te stellen, en er is ook geen cheat voor zover ik me kan herinneren. Dusja
Oud 11-01-2004, 20:28
Verwijderd
Het moet wel mogelijk zijn, ik heb het een jaar geleden ofzo ook al geprobeerd, en toen kon ik met die 'code' van limit=90 de pop. limit aanpassen. Maar dat was op een andere pc met windows 98, dus ik vroeg me af of het door xp kwam. Waarschijnlijk wel . Jammer...iig bedankt.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:35
--holten--
--holten-- is offline
kan je dit spel ergens donwlauden zo ja welke site ??
Oud 19-01-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
--holten-- schreef op 19-01-2004 @ 16:35:
kan je dit spel ergens donwlauden zo ja welke site ??

Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 15:46.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 16:25
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 19-01-2004 @ 16:44:

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten