Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We zitten ook allemaal af en toe op deze fora en dus zijn we of allemaal nerds of niet. |
![]() |
|
Er zitten 3 echte, authentieke nerds bij mij in de klas. Ze stinken, zien er niet uit, hebben het de hele dag alleen maar over computers, spreken bagger-engels, maar typen het helemaal perfect. Daarnaast zijn ze dik (van de pizza's), ze hebben geen enkel gevoel voor humor en zijn 100% sociaal onvaardig.
Ik moet overigens zeggen dat ik meer van computers afweet, maar dat heeft alles te maken met dat ze alleen maar gamen (vooral RPG en RTS uiteraard), nooit van programmeren gehoord hebben, geen idee hebben van alternatieve besturingssystemen en niet verder gaan dan wat windows ze direct te bieden heeft. Ik kan ook niet zeggen dat ze door onze klas met open armen ontvangen worden elke ochtend. Dus nee, nerds zijn nog niet uitgestorven! Er zit er trouwens ook 1 bij, dat is echt een lesboek, je drukt op een knop en hij ratelt alles eruit wat er maar in het lesboek staat. Toch haalt hij slechte cijfers, want hij kan z'n kennis niet gebruiken bij het nadenken. Vaag jong is het ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nerds zijn juist hartstikke goed in programmeren en gebruiken juist géén windows. Of heb je een typische game-nerd in gedachten? |
![]() |
|
Neu, ik kleed me redelijk vlot, ik doe mijn haar, ik eet gezond (al houd ik wel van fastfood maar niet iedere dag) draag geen bril, puisten heb ik ook niet. Maar ik zit wel vaak achter mijn PC's (!), heb er 3 op mn kamer staan plus nog een laptop. Ik weet er veel vanaf, doe een ICT-opleiding en ik ben gadgetfreak, vooral smartphones en dergelijke.
Misschien meer een yup als je het zo bekijkt? ![]() |
![]() |
|
Ohja. Ik heb wel een échte authentieke nerd als een van mijn vrienden. Is brildragend, eet erg vaak ongezond maar is juist erg lang en dun. Houdt van drank en illegaal vuurwerk, dit slingert beide op zn kamer waar het een grote teringzooi is
![]() ![]() ![]() Heeft sinds 6 maanden een vriendin waar hij ook zo'n beetje aan verslaafd is (dit heeft inmiddels best wel erge vormen aangenomen vind ik, want hij chat echt ontzettend vaak met d'r, en uiteraard ontmoet via internet) Laatst gewijzigd op 24-12-2003 om 18:34. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ga naar lan's, heb me eigen comp gebouwd en bouw er nog steeds aan...aan me windows xp is bijna niet meer te zien dat het xp is. Ben nu in de 5e ingestroomd bij informatica en moet dus nog jaartje inhalen (volg het op een andere school en het was nu pas mogelijk om het te volgen). Dit overigens alleen omdat ik het leuk vindt, doe er later tog nix mee(al begint dat SQL nu wel erg saai te worden...). Ik game veel vooral UT (2003), Battlefield, C&C Generals (Zero Hour) en soms een RPG'tje. Verder ga ik bijna alleen met jongens om en weet op 1 vriend van me na meer van computers dan de rest. Mogen jullie uitmaken of ik nerd(in) ben of niet
|
Het Nerdisme [zullen we het maar tot een geldig geloof verklaren?] is niet afhankelijk van aanhang, het is een levensstijl, een stijl moeilijk onder de knie te krijgen voor mensen opgegroeid met sporten zoals voetbal. Het is niet uit te leggen aan wat voor leefregels een Nerd zich houdt, diet is iets wat eenieder voor zich moet ondervinden ...
Dus mensen ... huiswerk van vandaag: een opstel over Nerds ... uiterlijk volgende week Dinsdag inleveren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zet je aan het denken. (wees gerust ik heb de rest gelezen ![]() Ik een nerd? Ik computer veel maar de rest van de algemene kenmerken bezit ik naar mijn mening (gelukkig) niet. |
![]() |
|
nou ik wou mezelf maar geen nerd gaan noemen.. ik heb in het verleden erg veel counter-strike gespeeld dus 1337 7441 ken ik wel ik speel nu het meeste C&C Generals Zero Hour.. en ik heb een Ps2, Gamecube, Xbox.. ik zit in het 3e en ik wil ICT opleiding gaan doen.. vaak buiten ben ik ook niet er is toch geen ene fuck te doen.. nog nooit een serieuze vriendin gehad.. ik weet niet veel van computers maar ook niet weinig
![]() oja keb geen bril beetje puistjes en ik draag geen strakke kleding ofzo.. bij mij op school loopt wel een nerd ultimate rond.. die gozer draagt een rond klein brilletje.. strakke zwarte broek ( zo'n zaken broek ) en dan een ruitjes bloes die hij in zijn broek heeft en een totaal vierkante builddozer tas
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
wij hebben wel een typische nerd in de klas
![]() de een dik, lelijk, bril, puisten, rare tanden ![]() hij gaat nooit uit, wil dat zelfs niet het enige wat hij doet, is elke 6 maanden een nieuw spelletje kopen voor zijn gamecube en hij zegt zelf dat hij geen vrienden heeft
||
Citaat:
en dat ik niet vaak buiten ben ken ik niks aan doen want er is niks buiten te doen wat moet ik doen en de eerste punt staat er '' in het verleden '' en ik denk elke cser de 1337 7441 wel kent en dat ik nog nooit een serieuze vriendin heb gehad heeft zo zijn persoonlijke reden
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beauty & de nerd *oma* | 49 | 07-05-2009 14:27 | |
Lifestyle |
Nerds Pan Am | 199 | 03-02-2005 22:11 | |
Lifestyle |
Being a Nerd.. boeiend of niet? Skyrise | 88 | 31-08-2004 17:51 | |
Algemene schoolzaken |