Advertentie | |
|
![]() |
|
Precies.. Ik ken t helaas ook... Mijn vrienden/vriendinnen kunnen heel goed luisteren, maar toch, ik mis iets..
En ook ik dacht dat ik de enige was. Ik zie iedereen zo gelukkig zijn enzo. Maar dat komt doordat ik er gewoon extra op let. Onbewust dan wel. ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, want ik heb diegene! Ik heb Hugo, mijn steun en toeverlaat in alles. Wat ik tegen hem zeg, hij vindt niets erg, eng, hoerig, stom of dom. Hij snapt het allemaal en troost me als ik dat nodig heb. Als ik uitgesnottert ben, zegt hij eerlijk wat hij ervan vindt en hoe hij het oplost!
Met andere woorden: get yourselve your own Hugo! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ja en nee.
Op zich mis ik wel zo'n iemand (iemand tegen wie ik alles kan vertellen), maar als ik zo'n iemand had, dan zou ik het waarschijnlijk niet doen. In feite is dat nu al het geval: ik kan me ouders alles vertellen, ik heb vrienden die er voor me zullen zijn als ik ze nodig heb, maar ik ben niet iemand die op hen afstapt en d'r hart helemaal lucht. Dus de behoefte heb ik wel, maar de uitvoering zit niet in me. Maar het heeft dus niks te maken met iemand om mee te knuffelen en kroelen enzo, want aan zo'n iemand heb ik op dit moment geen behoefte.
|
![]() |
Je mag gerust zijn, je bent niet de enige!
Ik mis momenteel ook zo iemand, en dan lijkt het alsof iedereen in je omgeving wel zo'n persoon heeft. Maar jij alleen dan weer niet. Zoals al m'n vriendinnen hebben een vriend, en als we weggaan is dat verschrikkelijk... al dat gefroemel en gezoen... en ik sta er dan mooi bij voor spek en bonen! JEEZES!!!! Waarom is mij zo'n persoon niet gegund??? Lieve,xxx
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij mocht het van m'n ouders best nog, maar ik wilde het zelf niet meer. Op een gegeven moment ben je daar te oud voor en heb je idd eigenlijk iemand anders nodig. Ik heb er jaren naar 'gezocht' en sinds twee jaar gelukkig ook iemand gevonden. En ik ben zuinig op hem. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, dan kan ik beter bij mijn broer uithuilen in principe, maar meestal zijn al die vriendinnen van hem m al voor. Hij zegt wel, als er wat is moet je dat wel zeggen he, en dat soort dingen, maar ik moet daar ook gewoon het goede moment voor vinden enzo en in gezelschap ga ik niet een potje staan janken en vragen om een knuffel, doe mij dan maar wat anders. Mijn broer woont ook niet bepaald dichtbij, ik zie hem dus ook niet heel vaak (hij heeft ook z'n werk tenslotte!) dus tsja... maar goed... ik heb al die jaren al kunne wachten, dus dan kunnen er wel net zo veel jaartjes extra bij, toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het zijn vriendinnen van mijn broer die bij mijn broer uit komen huilen. Dan zijn er dus al zielige mensen die door mijn broer getroost moeten worden, snap je? Dus dan ga ik niet ook nog eens een keer aan zetten en om aandacht vragen. Hij wordt al vaak genoeg omringt door zielige mensen. Ik doe het dus nooit, uithuilen bij mijn broer, krijg ik de kans bijna niet voor, maar goed, het kan theoretisch gezien in elk geval... Mijn broer heeft gewoon nooit vrij wanneer ik vrij heb, dat is echt behoorlijk balen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k snap dat het balen is... Misschien kan hij één keer in de zoveel tijd eens een dagje speciaal voor jou vrij maken? ![]() Ik wil ook een oudere broer/zus...maar ja, ik ben de oudere zus... |
![]() |
||
Citaat:
maar ja, ben nou eenmaal niet zo makkelijk in dat erom vragen en hij ook weer niet echt in het vragen hoe het gaat. (nou ja, weet je, als hij vraagt hoe gaat het, zeg ik altijd, goed. alleen aan de manier waarop zou iemand eventueel af kunnen leiden hoe het echt gaat. hij stelt nooit specifiekere vragen. Niet dat ik nu de schuld bij hem wil leggen hoor, helemaal niet, het is mijn eigen schuld, hij hoeft natuurlijk ook helemaal niet door te vragen enzo, maar ja. Ach, ik hoop hem begin maart op te kunnen zoeken Op mijn verjaardig heeft hij namelijk G*dvr#dm%e met z'n vrienden een game-weekend! mja
|
Heb ik heel soms last van. Als ik bijvoorbeeld niets te doen heb en hier gewoon wat alleentjes achter mijn computer naar het scherm zit te staren. Als ik gewoon bezig ben op school dan heb ik dat niet zo, of als ik aan het sporten ben. Alleen hoor ik wel dan mijn vriendinnen continu over hun vriendje praten en dan heb ik ook wel eens zo'n gevoel: Tsja, zoiets wil ik ook wel hebben. Iemand waarmee ik leuke dingen kan doen, kan lachen, die me begrijpt. Gewoon een heel lief en leuk vriendje/maatje.
Dus nee, je bent niet de enige die hier last van heeft. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Angst voor dingen die klein lijken maar groter zjn zoals bijv een hoge windmolen wie Miss don't know | 4 | 25-08-2011 06:42 | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] Ach ja, waarom zou ze ook barkrukkie | 10 | 20-04-2005 08:53 | |
Psychologie |
gek van aandachttrekker in mijn klas..ik maak me zelf zo boos devilcat | 18 | 28-12-2003 23:39 | |
De Kantine |
Mis jij gauw iemand? Dminor | 42 | 16-07-2003 20:09 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |