Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2004, 16:12
*underworld*
*underworld* is offline
Heeft niemand dat gevoel weleens, dat je iemand nodig hebt, waarbij je kan huilen en gewoon alles vertellen wat je dwarszit... wat je voelt en wat je denkt! gewoon je hart luchten!

Een persoon die er altijd voor je is!
Die je gewoon lekker stevig vasthoudt, waar je lekker tegenaan kunt liggen!!

Ik mis iemand om mee te kroelen...

Het lijkt wel of ik de enige ben...
Oud 19-01-2004, 16:13
Sade
Sade is offline
Ik heb dat eigenlijk niet. Ik heb gelukkig een aantal mensen om me heen waar ik alles aan kan vertellen en waar ik tegen aan kan liggen
Oud 19-01-2004, 16:23
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar ik mis het niet echt. Ik heb genoeg vrienden tegen wie ik alles kan vertellen wat op m'n hart ligt.
Oud 19-01-2004, 16:25
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ken mn vriend nu al ongeveer een jaartje en zou me niet kunnen voorstellen om zonder hem te leven. Met hem kan ik praten, bij hem uithuilen, echt alles wat ik nodig heb... Maar gelukkig zijn we al 10 maandjes bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 16:27
*underworld*
*underworld* is offline
kijk, het is uit! En ik mis hem heel erg...
Oud 19-01-2004, 16:29
ironflower
ironflower is offline
Ik heb zo iemand, en ik zou het echt heel erg missen als dat weg zou zijn! Dus ik begrijp je heel goed.

Met hem heb ik toch meer dan vriendschap maar minder dan echte liefde in de zin van dat je elkaar leuk vind.

Ik kan gewoon altijd bij hem terecht enzo, voor een melig gesprek, een kroel als je hem even nodig hebt, een peppraatje, maar ook voor de hele serieuse dingen.

We hebben ook bijna 3 jaar iets gehad, dus je weet ook veel van mekaar, die gewone vrienden niet van elkaar weten. En dat geeft een speciale band.
Oud 19-01-2004, 16:30
Charlottetje
Charlottetje is offline
absoluut!

Vroeger 'toen ik klein was' kon ik nog wel bij mijn ouders terecht.
Nou ja, ik mocht er in ieder geval tegenaan zeuren/liggen/huilen!

En nu? niets.
mensen zeggen dan wel eens dat je met een maatschappelijk werker moet praten, alsof het helpt.
Kan ik daar echt mezelf zijn? Echt mijn verhaal kwijt? gewoon tegenaan liggen en huilen?
Dacht het niet!
Ik hoef ook helemaal niet altijd een oplossing, maar soms wel even een arm om me heen, iemand die me even aandacht geeft, me probeerd te troosten en me laat huilen.
Dat heb ik al zooooo veel jaren (nou ja, 5?) niet meer gehad, dan wil je dat toch echt wel weer eens....
Oud 19-01-2004, 16:32
ironflower
ironflower is offline
Citaat:
*underworld* schreef op 19-01-2004 @ 17:27:
Ik las dit nadat ik gepost had.
Bij mij is het nu ongeveer 3 maanden uit, maar hij is toch wel altijd degene gebleven bij wie ik terecht kon voor alles. En we hebben ook gewoon gekroelt enzo.

Denk je dat je dat niet meer met hem zult doen?
Oud 19-01-2004, 16:41
Verwijderd
Troost je, je bent zeker niet de enige... ik weet precies wat je bedoelt... maar je moet 1 ding weten, er komt vanzelf zo iemand...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 17:03
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Dat gevoel ken ik ckers wel. Sommige hier weten het al, maar ja. Me vriend is op uitzending en vooral nu met de koude dagen mis ik toch wel iemand die me even opvrolijk, laat lachen en me even door de moeilijke tijden helpt.
Oud 19-01-2004, 17:16
snoopy
snoopy is offline
nee, dat mis ik op dit moment niet, omdat ik n hele lieve vriend heb bij wie dat allemaal kan. Maar ik weet zeker dat als het zou uitgaan, dat ik ook idd de dingen die jij noemt zou gaan missen.
Oud 19-01-2004, 17:19
stier
stier is offline
Ja, dit mis ik ook enorm, maar heb het gevoel dat dit binnenkort verleden tijd zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 17:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja, dat mis ik ook hoor
Ik kan mn vrienden wel alles vertellen, maar ik mis toch iets bij hun... net dat beetje wat ik nu nodig heb
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 17:32
Noeksel
Noeksel is offline
Precies.. Ik ken t helaas ook... Mijn vrienden/vriendinnen kunnen heel goed luisteren, maar toch, ik mis iets..
En ook ik dacht dat ik de enige was. Ik zie iedereen zo gelukkig zijn enzo. Maar dat komt doordat ik er gewoon extra op let. Onbewust dan wel.
Oud 19-01-2004, 18:13
MissMorena
MissMorena is offline
Ik had die persoon maar die ben ik nu kwijt
Het was me ex die er altijd voor me was in goede en zelfs slechte tijden.. en nu heb ik die niet meer
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 19:03
Verwijderd
Nee, want ik heb diegene! Ik heb Hugo, mijn steun en toeverlaat in alles. Wat ik tegen hem zeg, hij vindt niets erg, eng, hoerig, stom of dom. Hij snapt het allemaal en troost me als ik dat nodig heb. Als ik uitgesnottert ben, zegt hij eerlijk wat hij ervan vindt en hoe hij het oplost!

Met andere woorden: get yourselve your own Hugo!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 19:30
Princesita
Princesita is offline
Citaat:
*underworld* schreef op 19-01-2004 @ 17:27:
ja dat heb ik ook...het is net uit en hij zit in Afrika...
ik voel echt nog wel genoeg voor m, maar het is voor mij beter als het uit is.
denk ik...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 20:01
Verwijderd
Citaat:
*underworld* schreef op 19-01-2004 @ 17:12:
Heeft niemand dat gevoel weleens, dat je iemand nodig hebt, waarbij je kan huilen en gewoon alles vertellen wat je dwarszit... wat je voelt en wat je denkt! gewoon je hart luchten!

Ik ken het helemaal. En het is echt niet leuk. Maar ja, heb er al mee leren leven. Zie wel wanneer ik zo iemand tegenkom.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 20:26
Chosen
Chosen is offline
Ik heb gelukkig een stel goeie vrienden waar ik goed mee kan praten en aan wie ik alles kwijt kan. Das wel .

Ik mis alleen wel een ander iemand in mn leven..... maarja, dat komt vanzelf allemaal wel!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 21:07
Verwijderd
Ik heb het niet maar mis het ook niet. Maar het lijkt me wel leuker om zo iemand te hebben
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 21:27
alpha
alpha is offline
ja daar heb ik op het moment ook best wel behoefte aan. Gisteren helemaal, toen had ik echt het gevoel dat ik voor niets of niemand besta maar ach, nu is het al wat beter. (he knew me! )
Oud 19-01-2004, 22:44
Soron
Soron is offline
Citaat:

Your not!... Alles wat je net zei herken ik dus zo goed. Heb het zelfde gevoel. Net of je alleen bent op deze wereld. Maar wat kun je er tegen doen?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 22:46
Balance
Balance is offline
Ja en nee.
Op zich mis ik wel zo'n iemand (iemand tegen wie ik alles kan vertellen), maar als ik zo'n iemand had, dan zou ik het waarschijnlijk niet doen.
In feite is dat nu al het geval: ik kan me ouders alles vertellen, ik heb vrienden die er voor me zullen zijn als ik ze nodig heb, maar ik ben niet iemand die op hen afstapt en d'r hart helemaal lucht. Dus de behoefte heb ik wel, maar de uitvoering zit niet in me.

Maar het heeft dus niks te maken met iemand om mee te knuffelen en kroelen enzo, want aan zo'n iemand heb ik op dit moment geen behoefte.
Oud 20-01-2004, 08:17
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik heb wel zulke mensen, maar niet zo extreem als dit voorbeeld. er zijn genoeg mensen bij wie ik mn verhaal kwijt kan.
Oud 20-01-2004, 11:00
lieve
lieve is offline
Je mag gerust zijn, je bent niet de enige!
Ik mis momenteel ook zo iemand, en dan lijkt het alsof iedereen in je omgeving wel zo'n persoon heeft. Maar jij alleen dan weer niet.
Zoals al m'n vriendinnen hebben een vriend, en als we weggaan is dat verschrikkelijk... al dat gefroemel en gezoen... en ik sta er dan mooi bij voor spek en bonen!
JEEZES!!!!

Waarom is mij zo'n persoon niet gegund???

Lieve,xxx
Oud 20-01-2004, 12:47
Stevill
Stevill is offline
Ik heb nog nooit iemand ontmoet waar ik ales mee doen kan.
Eigenlijk vind ik dat enerzijds wel jammer , aan de andere kant is het soms ook wel beter niet iemand te hebben die compleet kent.
Oud 20-01-2004, 12:49
Miffy the MoFo
Miffy the MoFo is offline
Citaat:

Nee hoor, dat ben je niet. Maar als je het laat merken komt er altijd wel iemand met een vriendje of vriendinnetje die dan lekker arrogant komt melden dat hij/zij dat lekker wel heeft, en m nooit meer kwijt wil. blabla
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:10
*underworld*
*underworld* is offline
kut is dat he...
het lijkt wel of iedereen iemand heeft.. behalve jij!
Oud 20-01-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 19-01-2004 @ 17:30:
*tekst*
Mag het nu niet meer van je ouders?

Bij mij mocht het van m'n ouders best nog, maar ik wilde het zelf niet meer. Op een gegeven moment ben je daar te oud voor en heb je idd eigenlijk iemand anders nodig.

Ik heb er jaren naar 'gezocht' en sinds twee jaar gelukkig ook iemand gevonden. En ik ben zuinig op hem. Hopelijk vind jij (en anderen) ooit ook zo iemand.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:21
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-01-2004 @ 14:12:
Mag het nu niet meer van je ouders?

Bij mij mocht het van m'n ouders best nog, maar ik wilde het zelf niet meer. Op een gegeven moment ben je daar te oud voor en heb je idd eigenlijk iemand anders nodig.

Ik heb er jaren naar 'gezocht' en sinds twee jaar gelukkig ook iemand gevonden. En ik ben zuinig op hem. Hopelijk vind jij (en anderen) ooit ook zo iemand.
Jawel, het mag wel, maar heb daar niet zo'n behoefte aan zeg maar. Zij reageren toch heel anders.
Nee, dan kan ik beter bij mijn broer uithuilen in principe, maar meestal zijn al die vriendinnen van hem m al voor.
Hij zegt wel, als er wat is moet je dat wel zeggen he, en dat soort dingen, maar ik moet daar ook gewoon het goede moment voor vinden enzo en in gezelschap ga ik niet een potje staan janken en vragen om een knuffel, doe mij dan maar wat anders.
Mijn broer woont ook niet bepaald dichtbij, ik zie hem dus ook niet heel vaak (hij heeft ook z'n werk tenslotte!) dus tsja...
maar goed...
ik heb al die jaren al kunne wachten, dus dan kunnen er wel net zo veel jaartjes extra bij, toch?
Oud 20-01-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 20-01-2004 @ 14:21:
Jawel, het mag wel, maar heb daar niet zo'n behoefte aan zeg maar. Zij reageren toch heel anders.
Nee, dan kan ik beter bij mijn broer uithuilen in principe, maar meestal zijn al die vriendinnen van hem m al voor.
Hij zegt wel, als er wat is moet je dat wel zeggen he, en dat soort dingen, maar ik moet daar ook gewoon het goede moment voor vinden enzo en in gezelschap ga ik niet een potje staan janken en vragen om een knuffel, doe mij dan maar wat anders.
Mijn broer woont ook niet bepaald dichtbij, ik zie hem dus ook niet heel vaak (hij heeft ook z'n werk tenslotte!) dus tsja...
maar goed...
ik heb al die jaren al kunne wachten, dus dan kunnen er wel net zo veel jaartjes extra bij, toch?
Wees iig blij met zo'n broer en zulke vriendinnen, das iig iets.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:35
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-01-2004 @ 14:23:
Wees iig blij met zo'n broer en zulke vriendinnen, das iig iets.
ow, ik geloof dat ik het verkeerd heb gezegd.

Het zijn vriendinnen van mijn broer die bij mijn broer uit komen huilen. Dan zijn er dus al zielige mensen die door mijn broer getroost moeten worden, snap je?
Dus dan ga ik niet ook nog eens een keer aan zetten en om aandacht vragen. Hij wordt al vaak genoeg omringt door zielige mensen.

Ik doe het dus nooit, uithuilen bij mijn broer, krijg ik de kans bijna niet voor, maar goed, het kan theoretisch gezien in elk geval...
Mijn broer heeft gewoon nooit vrij wanneer ik vrij heb, dat is echt behoorlijk balen!
Oud 20-01-2004, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 20-01-2004 @ 14:35:
*tekst*
Jij bent zijn zusje, das toch specialer.

'k snap dat het balen is... Misschien kan hij één keer in de zoveel tijd eens een dagje speciaal voor jou vrij maken?

Ik wil ook een oudere broer/zus...maar ja, ik ben de oudere zus...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:40
Miffy the MoFo
Miffy the MoFo is offline
Citaat:
*underworld* schreef op 20-01-2004 @ 14:10:
kut is dat he...
het lijkt wel of iedereen iemand heeft.. behalve jij!
Uhuh. inderdaad
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:47
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-01-2004 @ 14:39:
Jij bent zijn zusje, das toch specialer.

'k snap dat het balen is... Misschien kan hij één keer in de zoveel tijd eens een dagje speciaal voor jou vrij maken?

Ik wil ook een oudere broer/zus...maar ja, ik ben de oudere zus...
ik ben inderdaad ook wel zijn 'dreumes' zoals hij mij altijd noemt.
maar ja, ben nou eenmaal niet zo makkelijk in dat erom vragen en hij ook weer niet echt in het vragen hoe het gaat.
(nou ja, weet je, als hij vraagt hoe gaat het, zeg ik altijd, goed. alleen aan de manier waarop zou iemand eventueel af kunnen leiden hoe het echt gaat. hij stelt nooit specifiekere vragen. Niet dat ik nu de schuld bij hem wil leggen hoor, helemaal niet, het is mijn eigen schuld, hij hoeft natuurlijk ook helemaal niet door te vragen enzo, maar ja. Ach, ik hoop hem begin maart op te kunnen zoeken
Op mijn verjaardig heeft hij namelijk G*dvr#dm%e met z'n vrienden een game-weekend!
mja
Oud 20-01-2004, 16:00
Destiny18
Destiny18 is offline
Heb ik heel soms last van. Als ik bijvoorbeeld niets te doen heb en hier gewoon wat alleentjes achter mijn computer naar het scherm zit te staren. Als ik gewoon bezig ben op school dan heb ik dat niet zo, of als ik aan het sporten ben. Alleen hoor ik wel dan mijn vriendinnen continu over hun vriendje praten en dan heb ik ook wel eens zo'n gevoel: Tsja, zoiets wil ik ook wel hebben. Iemand waarmee ik leuke dingen kan doen, kan lachen, die me begrijpt. Gewoon een heel lief en leuk vriendje/maatje.
Dus nee, je bent niet de enige die hier last van heeft.
Oud 20-01-2004, 16:09
L1
L1 is offline
nee, niet echt. Ik heb niet zo'n behoefte aan een vriendin. Ik vind mijn leventje leuk zat zo. Het zal heus later voorkomen dat ik zo iemand wil, maar op dit moment ff niet
Reageren

Regels voor berichten