Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2004, 22:35
Rhinus
Rhinus is offline
En ik heb 'm op easy nu uitgespeeld. Was kort, erg kort. Is het in die andere standen langer? Of?

Deel 1 was 2 keer zo lang .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2004, 22:40
Verwijderd
Tis iig moeilijker... wss duurt het ook iets langer omdat je meer op moe passen op wanneer en hoe vaak je kogels vangt...
Voor de rest: er zijn geen extra levels ossow... je kunt natuurlijk wel de andere spelmodes gaan spelen... maar die vervelen snel
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 22:47
Verwijderd
Hm...deel 1 was ik ook in een weekend doorheen, op de hoogste moeilijkheidsgraad. Vraag me af hoeveel minuten MP2 me weet bezig te houden dan .. :\
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 23:40
Verwijderd
Geloof me, Mp2 zal heus niet tegenvallen, al is de houdbaarheid wellicht aan de lage kant.

Ja, het spel wordt (vele malen) moeilijker in hogere moeilijkheidsgraad. Op hogere lvl's kan een kogel het verschil maken tussen leven en dood.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 01:14
Verwijderd
mp2 is wie weet wel pittiger. Maar wat een sáái spel. Als je mp1 iig uitgespeeld hebt. Ik ben d'r na een paar levels mee opgehouden, het is weer allemaal zó hetzelfde. Graphics zijn iets beter maar verder kon het me niet boeien .Jammer.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 10:42
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Een spel dat je dus in twee dagen uitspeelt vind ik echt geen 50 euro waard. Het is een goed spel, maar vanwege die reden heb ik het toch maar via minder legale wegen verkregen. Ik ga echt geen 50 Euro weggooien.
Oud 17-01-2004, 12:27
Rhinus
Rhinus is offline
Ik vind 't verhaal ook tegenvallen. Bij deel 1 had je het gevoel dat je erin zat. Bij twee niet. Opeens was het ook afgelopen .

In vergelijking met deel 1 is deel 2 slecht. Niet kwa speelbaarheid, want die blijft heerlijk, maar wel kwa verhaal en speelduur.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 14:26
Hellracer
Hellracer is offline
Ik had ook zoiets van: wow nou al uit gespeeld . Voor mijn gevoel was 2 korter als 1. Maar daar tegen was het wel weer leuk om het te spelen. Het blijft een leuk spel om een keer te lenen, uit te spelen en daarna weer terug te brengen.
Oud 17-01-2004, 14:55
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
1 is kort, 2 is korter

daarom wil ik hem ook niet kopen... warcraft: daar heb ik al een dik jaar plezier van
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 16:16
Stevill
Stevill is offline
Leuk spel maar idd te snel.
Oud 17-01-2004, 17:26
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
Reverend schreef op 17-01-2004 @ 00:40:
Geloof me, Mp2 zal heus niet tegenvallen, al is de houdbaarheid wellicht aan de lage kant.

Ja, het spel wordt (vele malen) moeilijker in hogere moeilijkheidsgraad. Op hogere lvl's kan een kogel het verschil maken tussen leven en dood.
Vele malen moeilijker? Hoogstens vanaf Part III, Chapter 4.

Althans, dat vond ik. Vanaf toen had ik misschien 2 savegames nodig ipv 1, per chapter.
Oud 18-01-2004, 09:42
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Roeleke schreef op 17-01-2004 @ 18:26:
Vanaf toen had ik misschien 2 savegames nodig ipv 1, per chapter.

Reageren

Regels voor berichten