Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis een soort van stratego, maar dan zonder bord en VEEEEL uitgebreider ![]() Je speelt het op een tafel van aardig formaat (kan je zelf maken enzo), dan heb je allemaal rassen, bijvoorbeeld: Undead, Orcs & Goblins, Dwarfs, High Elves, Wood (w00t) Elves, Dark Elves etc etc etc Elk ras heeft veel verschillende characters Undead bijvoorbeeld heeft onder anderen: Skeletons Zombies Ghouls Wrights Wraiths Vampires mjah blaat, beestjes dus. En de 1 is sterker dan de ander. Undead bijvoorbeeld, hebben nooit last van psychologische problemen. Ze zullen dus nooit op de tafel om moeten draaien en hard wegrennen voor de vijand ofzo. Mjah dan heb je verschillende fases, shooting, magic , counter magic, hand to hand, after magic weet ik veel wat je allemaal hebt ![]() iig is het heel vet ik zal wat ss's vinden ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.warhammer.com/warhammerwo...aos_Dwarfs.pdf
mjah ehmz daar kan je dus de profielen van wat chars zien M=Movement WS=Weapon Skill BS=Belatic Skill (ofzo) S=Strength T=Toughness > als je 3 T hebt en 1 W, je krijgt 3 damage >dood W=Wounds > 3T 2W en 3 damage >>> dan hou je 1 W over I=Initiative A=..... (weet ik dus niet ![]() Ld=Leadership en ik kan het nu allemaal niet uitleggen (= uitgebreide shit ![]() ![]() je moet vechten zoals in Risk , met dobbelstenen, alleen gooi je dan met 10-tallen stenen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen beetje prutsen om dan de oude editie (die nu verwaarloosd wordt) aan te passen aan de nieuwe regels
|
(40K zuigt...)
![]() Met fantasy heb ik woodelves en dwarves gespeeld, het opschilderen was voor mij ver uit het belangerijkst en het leukst. Ik speel het al een paar jaar niet meer maar als de nieuwe woodelves uitkomen dan koop ik nog wel een keer iets... denk ik ![]() Maar een vet spel dat zeker...
|
Ik speel warhammer, ben 4 maanden geleden begonnen ofzo. Heb nu een 2500pt beast of chaos army. Ik ben begonnen met een paar vrienden, en die spelen met:
tomb king hordes of chaos wood elfs dwarfs orcs & goblins dark elves We zijn alleemaal tegelijk begonnen ![]()
|
ik heb het al anderhald jaar geldend niet mer gedaan..maar keh bnog wel 4000 punten orcs.(fantasy) en ongeveer 500 punten aan dwarves waar ik mee begonnen was
..kuwl spel...schilderen was het leuks..nouja..je troepen showen aan anderen was nog kuwler ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Algemeen online-games topic Verwijderd | 113 | 07-01-2020 08:55 | |
Games |
Warhammer/Wargaming magus | 0 | 04-09-2016 15:37 | |
Games |
Warhammer/40.000 Club in Apeldoorn, CODA Bibliotheek RisingEmpire | 6 | 05-04-2012 15:05 | |
Games |
Warhammer Online: Age of Reckoning Big Boi | 211 | 05-01-2009 01:34 | |
Games |
warhammer Sacrilege | 0 | 13-07-2004 17:18 | |
De Kantine |
Nog een nerdtopic. Warhammer! Verwijderd | 56 | 14-01-2004 14:38 |