Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ex kon ik het absoluut niet vinden met schoonouders... die waren van: "mjah, het is nu al de derde keer uit gegaan en eigenlijk zien we je liever niet meer terug".
Maaaar, nu heb ik prettige schoonouders, de types die een toon hoger gaan praten als ik hun aan de lijn krijg, en aan mij vragen wat ik wil eten [wat ik trouwens wel keurig afsla ![]() Zijn oprecht geinteresseerd, onthouden veel, en bezitten een goed gevoel voor humor ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zwagertje.. dat is een schatje. Hij is dan wel tig keer zo groot als ik en tig keer zo oud, maar dat maakt niet uit
![]() Ik heb vaak gewoon knuffelneiging bij hem. Hou me altijd maar in ![]() ![]() |
![]() |
|
Met de schoonouders van (toen nog mijn vriendje) ex kon ik het redelijk goed vinden. Die vader was echt super! Vroeg altijd hoe het me ging en op school enzo
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De ouders van mijn vriend zijn erg aardig en je kan met ze lachen. Ze zijn eigenlijk net zo gek als mijn vriend
![]() Nu mijn vriend en ik zijn gaan samenwonen komen ze vaak langs, en dat is altijd leuk. Ook heeft hij nog een broer in Belgie wonen en die heb ik ook een aantal keer gezien, net als zijn vrouw en 3 dochters. Dit jaar hebben we met z'n allen oud en nieuw gevierd en het was erg gezellig!! Verder heeft mijn vriend nog een broer, die helaas begin dit jaar onverwacht is overleden. Die had ik nog maar 2 keer gezien, en allebei die keren was het erg leuk. Ook de ooms, tantes, opa en oma's van mijn vriend zijn altijd erg lief en aardig. Ik heb het echt getroffen met mijn schoonfamilie!! |
![]() |
|
![]() |
Ik kan het op zich wel goed met mijn schoonouders vinden, maar ik vind zijn moeder best irritant. Ze bemoeit zich overal mee, wil altijd alles beter weten en ik heb het idee dat ze mijn vriend voor zich wil houden, dat ze dus jaloers is op mij. (En ik op haar omdat mijn vriend vaker leuke dingen met haar doet dan met mij..
![]() Verder gaat het wel goed, het is meestal wel gezellig daar, ook mag ik altijd blijven logeren als ik wil. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn 'schoonvader' is wel grappig, maar heel erg... mja, pietje precies.. Dat voelt niet zo fijn... als een enorme olifant in een porselijnwinkeltje. Maar goed, als hij bij mijn vriend en mij is, is hij veel rustiger. Hij kan verder ook echt niet voor zichzelf zorgen, zijn vrouw ('schoonmoeder' dus) legt altijd zijn kleren klaar en maakt zijn eten. Hij kan echt nog geen ei koken.
Mijn 'schoonmoeder' is heel aardig, alleen best ziek. Ze heeft MS en ja, daar heeft ze soms meer last van dan anders. Ze loopt niet goed meer en is door de medicijnen heel snel moe en emotioneel. Maar ze is heel lief ![]() Mijn 'schoonzus' woont niet meer bij haar ouders, ik zie haar ook maar af en toe. Maar ze is heel aardig, klikt goed ![]() ![]() En dan is er nog de 'biologische schoonmoeder' maar zij leeft niet meer, ik ben nu een paar keer bij haar graf geweest.. en ja, wat ik van haar gehoord heb (ze is 21 jaar geleden overleden) was ze erg aardig, heel vlijtig. |
![]() |
|
Zijn moeder is erg aardig, kan ik het prima mee vinden. Zijn vader is aardig en grappig. Zijn zusje is aardig, ik heb op vakantie tijd lang bij haar op de kamer geslapen en was best leuk vaak, beste vriendinnen zullen we niet worden, maar we mogen elkaar. Zijn broertje is ook best aardig, maar we botsen soms een beetje...
Het is altijd erg gezellig bij hun thuis. Kaarten samen is ook altijd leuk. Sowieso omdat het een gezin is met vader en moeder, dat heb ik zelf niet, en dat is vaak gezellig met zoveel mensen in huis...
|
Verwijderd
|
Mijn ''schoonouders'' zijn hele leuke mensen hoor. Heel aardig en hartelijk enzow
![]() ![]() Verder mijn schoonbroertje en schoonzussen *wat klinkt dat geweldig ![]() Wat ik wel grappig vond, wat mijn vriend laatst zei wat zijn zusje had gezegd, die erg verlegen is. Ze vond het erg gezellig wanneer ik er was ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook hele leuke schoonouders!
zijn moeder is een hele leuke jonge vrouw ( ze was 18 toen ze mn vriend kreeg) we kunnen super leuk kletsen enzo! zijn (stief)vader is ook altijd heel geinterreseerd, maar wat stiller, maar dat zit in zijn karakter. verder heeft ik nog een klein zwagertje van 4, en een schoonzusje die 1 jaar is, precies op mijn verjaardag geboren! dat is zo lachen, die kleine ukkies zijn erg lief! nou zoals je leest heb ik dus ook geboft met mn schoonfamilie, maar ik heb toch ook ontzettend geboft met hun zoon!!! veel liefs T.S |
![]() |
|
Ik ken ze nog niet
![]() ![]() Hij kan wel goed met mijn ouders overweg moet ik zeggen, maakt grapjes enzo haha...En mijn vader spreekt best goed frans, wat de moedertaal van mijn vriend is, dus das wel leuk als ze dan frans gaan praten ![]() |
![]() |
|
Hmm... Z'n ouders wonen niet bij elkaar, maar ik ken ze wel allebei.
z'n moeder is heel lief. Ik mocht mee op vakantie, en we gaan soms idd samen winkelen. Ook kan ik bij haar terecht met problemen, die soms gewoon iets te persoonlijk zijn voor m'n eigen moeder (of ik praat met m'n "schoonmoeder" over m'n vader, omdat ik m'n moeder geen verdriet wil doen). Wel vind ik soms dat ze m'n vriend teveel verwent, maar ja... Dat is mijn zaak natuurlijk niet. Z'n vader zie ik dus niet zo vaak, maar we gaan daar soms risken ![]() ![]() Niks op aan te merken, eigenlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
mijn schoonouders vinden me lief en goedopgevoed.
mijn schoonzus vind me hypercool ![]() ![]() ![]() mijn 2 schoonbroers vinden me wel ok, denkik. maar nbtje raar ![]() conclusie: ik ben goedgekeurd. hij is bij ons ook helemaal aanvaard ![]()
|
Verwijderd
|
ehhhhhhhhh, z'n broer is 22 en woont uit huis en daar kan ik het goed mee vinden, zn zus is 25 en woont ook uit huis en die mag ik niet zo, ik kan het wel met haar verloofde vinden.
M'n vriend's vader praat ik zelden tot nooit mee, hij's wel aardig, vrij stil, recht-door-zee en droog gevoel voor humor. Z'n moeder is wel aardig, maar heeft een heel ander karakter dan ikzelf. Ik kan mezelf niet zomaar boodschappen met d'r zien doen oid kweenie ik mag d'r wel, ze is erg aardig maar soms heb ik zoiets van 'jaaaaaaaaaaaa.... okey' en ze vind mij stil, heel aardig, maar zo stil. en zij is heel luidruchtig ![]() |
![]() |
|
![]() |
Op zich kan ik het best goed vinden met mijn schoonouders, vooral met haar vader. Die bemoeit zich tenminste niet zo met mij. Dat doet haar moeder wel erg, zij houd overal zo haar eigen ideeen op na en heeft ook het idee dat dat het leukste en beste en slimste is. Met kleding bijvoorbeeld of hoe ik mijn haar doe. Of koken. Nouja, ik laat haar maar praten en doe het vervolgens tog op mijn eigen manier. Soms is dat weleens moeilijk, zo'n dominantie, maar ik heb geen zin om ertegen in te gaan.
Haar vader is dus erg aardig, weet erg veel en is geduldig. Ook wel dominant, maar hij staat ook open voor iemand anders mening en ideeen. Ik heb verleden week, na bijna 2 jaar, voor het eerst een echt gesprek met hem gehad. Ik ga rustig met hun mee boodschappen ofzoiets doen of winkelen ofzo. Ik ben er ook wel eens als mijn vriendin er niet is (werken of naar school) en zij dan een paar uur later komt. Met een andere jongen die daar in huis woont, een soort stiefbroer, kan ik het erg goed vinden. Hij is heel grappig en stoeierig. En op dit moment heeft hij veel behoefte aan aandacht, liefde, steun en een hoop ander dingen vanwege het overlijden van zijn broer en opa. Ik heb het idee, dat hij dat weleens bij mij komt zoeken. Geen probleem hoor, ik mag hem graag. Met mijn schoonzus kan ik het soms goed en soms wat minder goed vinden, maar ze woont gelukkig niet meer thuis. Meestal is ze wel aardig, maar net als pa en ma, dominant. Als zij een spelletje wil doen, dan gaan we ook een spelletje doen (tja, spelletjesgek!) Mijn vriendin heeft die eigenschap (dominantie) gelukkig neit overgnomen
|
Verwijderd
|
Gisteren een half uur bij schoonouders op de bank gezeten, dinnetje was niet thuis.. ik belde aan, en ze vragen me binnen, bieden wat te drinken aan. Aardige conversatie gehad over toetsen, hoe het gaat tussen mij en vriendin.
God jah.. , ze zijn tof ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heimwee naar die tijd... ![]() Kleine dingetjes die toch wel heel goed voelen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ze zijn heel erg lief....
Ik ga wel eens met zijn moeder allemaal tuttel-beauty-dingetjes doen....ze is helemaal blij dat ze eindelijk 'een meisje heeft'. We zijn echt heel close Zijn broertje is ook mijn broertje...soms lekker lachen en soms ruzie.... ![]() Zijn vader is een beetje een zeikerd en dan vooral over kleine dingetjes....daar kan ik niet tegen....Maar ook een lieve man Het lijkt af en toe net of ik nooit er niet ben geweest! Morge gaan mijn ouders en zijn ouders samen eten...spannend!
|
Mijn schoonmoeder is heeeel lief, zo lief dat mijn vader anderhalve week geleden met haar is getrouwd..
![]() Mijn schoonvader ken ik nog niet echt goed, maar ik weet wel dat ie heel druk is, en een beetje manisch. Denkt ook vaak dat ie het allemaal beter weet, echt niks is goed bij hem. Schoonzusje is ook heel lief, beetje hetzelfde type als ik. ![]() |
![]() |
|
|