Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Inderdaad, die gast is zo vet... en de nummers die hij covert worden er vaak nog beter op ook tips: -holiday in cambodia -Buddy Holly -Hasj pipe |
![]() |
|
nu aan het zoeken: Richard Cheese
Mambo Kurt ook zoiets, maar omdat ik Richard Cheese niet ken kan ik het moeilijk vergelijken. Mambo Kurt doet alles in z'n eentje op een zielig orgeltje, en bij z'n optredens heeft hij dan een klein ronddraaiend discoballetje op z'n orgel staan... Z'n optreden op Werfpop vond ik iig fantastisch... ![]()
|
Liam Lynch. Misschien bekend van het culthitje "United States of Whatever". Op z'n debuutalbum "Fake Songs" heeft hij een trits "fake" nummers staan van bekende artiesten en bands:
- Fake Bjork Song - Fake David Bowie Song - Fake Pixies Song - Fake Depeche Mode Song - Fake Talking Heads Song Al is het wel een pre dat je bekend bent met het werk van de originele artiesten. Het gaat hier dus niet om covers maar om hilarische nummers "in de stijl van" de genoemde artiesten, maar dan net even extra aangedikt. Met name die van Bjork is geniaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Waar zijn die links dan?
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
kevin blechdom...
zij is zo ongelooflijk grappig ze maakt polkatechno op d'r banjo en een drumcomputer. ze zingt over dingen als persoonlijke hygiene (ever since i got my period, i don't have to change my underwear. ever since i discoverd lice, i don't have to brush my hair no more, cause i'm freeeeee, of hyginical responsabilityhyhy) liefdesverhoudingen met een kip. ze zingt covers van bekende popliedjes of gewoon een mooit kerstlied. en allemaal vreselijk vals. met opzet ze is leuk 3 maart geloof ik, treed ze op in doornroosje samen met jamie lidell, die er overgens ook wat van kan
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
a.s. donderdag: the apers release show - rotterdam FaceTheTruth | 19 | 01-04-2005 09:30 | |
ARTistiek |
[MP3] Mijn nieuwe projectje Emoboy | 63 | 04-02-2004 15:02 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Software & Hardware |
[TCPA/Paladium] Zorgelijke ontwikkelingen Spacey | 12 | 16-11-2002 17:40 | |
Muziek |
[HEMArOIds] MP3's Verwijderd | 16 | 12-10-2002 06:49 | |
Muziek |
het grote concert-ergernissen topic Pharmacon | 60 | 31-08-2002 14:31 |