![]() |
||
Citaat:
|
Ikzelf ben voorstander van sex met je ex, igg in het geval van mij en mijn ex. We kennen elkaar, we vertrouwen elkaar, we voelen ons goed bij elkaar en de sex tussen ons is super. Waarom zou je daar dan niet de voordelen uit halen? Op de momenten dat je allebei vrij bent, doe je er toch niemand kwaad mee?
Maar belangrijkste voorwaarde is dan wél dat je van elkaar weet hoe het met de gevoelens zit. Of er nog gevoelens zijn, en wat voor gevoelens dan? Wat kun en mag je van elkaar verwachten?Wat voor een betekenis geeft de ander aan een sexrelatie? Kortom: blijf met elkaar praten! Dat is echt heel belangrijk, zeker om misverstanden te voorkomen. Als jullie dus een sexrelatie op willen bouwen (of meer) dan moet je dus eerlijk zijn tegen elkaar en elkaar kunnen vertrouwen. Praat erover met je ex, ook al lijkt dat misschien wat eng of moeilijk. Maar als jullie zoiets als sex met elkaar delen, moeten jullie daar ook zeker open en eerlijk over kunnen praten. Begin pas weer ergens aan als jullie allebei zekerheid hebben over wat jullie willen en wat je kunt verwachten van de ander.
||
Citaat:
![]()
|
hmm over het algemeen: vergeet het maar, tis uit...
kan trouwens wel helpen om alles een beetje af te sluiten, zo van ´ok dit is dan de laatste keer´... en sex met je ex is vaak de lekkerste sex die je ooit met die persoon hebt gehad... daarom kan het zo verwarrend zijn...
||
Citaat:
![]() ben juist heel blij dat ik dat heb gedaan.. ben er nu in ieder geval wel uit ![]() ![]() maar zoals ik al zei ligt het iet anders aangezien zij te kennen heeft gegeven mij ook nog leuk te vinden enzo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
sex met me ex Rachelll | 20 | 07-09-2010 19:10 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik met je ex.. KiMZz | 24 | 30-12-2004 16:33 | |
Liefde & Relatie |
sex met mijn ex Dinootje | 40 | 22-09-2004 20:37 | |
Seksualiteit |
Sex met je ex, goed bevallen of niet? alanis | 72 | 24-08-2004 16:08 | |
Seksualiteit |
sex met je ex??? kan dat??? marieke_gekkie | 42 | 09-05-2004 23:40 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |