![]() |
||
Citaat:
|
Sorrie hoor, maar idd zoals je zelf zegt er zijn meer plaatsen waar je hem kan laten zetten (ik ben heus niet achterlijk dat ik niet weet hoe het er uit ziet). Als je dan aangeeft waar dan kunnen vrouwen met een piercing beter een vergelijking geven.
||
Citaat:
Rustig maar, zoiets raars/vervelends/whatever zei hij toch niet? En nee, geen ervaring...brr |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je em horizontaal of verticaal? Ringetje (staafje?). En voel je het niet erg als je zit of loopt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik zo snel van plan ben om er eentje te nemen (zou noooooit mogen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Lot: zetten doet niet veel pijn, echt alleen een prik.
Moen: Napijn is ook wel te doen, het kan alleen een beetje blauw worden (ja, dat is eng ![]() Seks (al dan niet oraal) is zeker gewoon mogelijk; je kunt het ringetje zeg maar omhoog duwen, zodat het naar boven wijst en dus hoger ligt dan je clitoris. En goed blijven wassen met antibacteriele zeep. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het lijkt me inderdaad zoals jij zegt, best schattig staan nog. Maar ik ben zo bang voor ontstekingen enzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En mocht het écht gaan ontsteken, kun je hem er altijd nog uit laten halen. Laatst gewijzigd op 27-01-2004 om 09:24. |
![]() |
|
Heb er ook eentje sinds oktober. Valt best wel mee qua pijn enzo... De mijne was na een dikke week redelijk goed genezen al en deed enkel nog pijn als ik op een bepaalde manier ging zitten. Heb trouwens een verticaal staafje door men clit hood.
Is fijn om te hebben, maar verbetert de seks niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |