Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2004, 13:43
TiggeWabbit
TiggeWabbit is offline
kweenie of deze vraag hier hoort of ergens anders, maar goed, is er hier iemand van de dames die ´daar beneden´ een piercing heeft, ik wou gewoon ff heel technisch weten in welke mate ´het gevoel´ veranderd is en of dat positief of negatief was...
bedankt...
Oud 24-01-2004, 14:42
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Nou ik ben natuurlijk geen vrouw, heb geen piercing en ook geen ervaring met piercings. Maar als je een piercing wil in bv je schaamlippen, dan zou ik ook gewoon zeggen dat ze zo heten. Je denkt nu dat je iets wilt, maar datgene durf je niet bij z'n naam te noemen. Voor de schaamlippen gebruik je down south en 'daar beneden', het lijkt op die manier of je over iets spreekt wat ver van je bed is terwijl het toch echt van jou is. Ik denk niet dat je een piercing moet nemen in je schaamlippen als je er op die afstandelijke manier over praat
Oud 24-01-2004, 15:00
TiggeWabbit
TiggeWabbit is offline
schat, ik gebruik de omschrijving ´down south´ omdat er vele variaties zijn die daar uitgevoerd kunnen worden (bekijk anders eens een kut, dan snap je het misschien) (ojee, word ik nu te expliciet?), en ik het liefst van alle dames met ervaring een mening wil horen...
magoed als je het graag gedetailleerd wil hebben mn interesse ging voornamelijk uit naar de clit hood piercing...
happy now??

(en ik wilde dus replies van mensen die er verstand van hebben, ga een ander spammen ofzo)
(en mijn kut en ik zijn hele goeie maatjes, fyi)
Oud 24-01-2004, 15:01
konijntje18
konijntje18 is offline
Citaat:
Ik denk niet dat je een piercing moet nemen in je schaamlippen als je er op die afstandelijke manier over praat
nou dit vind ik dus echt nergens op slaan !!

je kan daar beneden op zoveel plekken een piercing laten zetten en dus niet alleen in de schaamlippen!!!!
ik denk dat ze daarom ook zegt "daar beneden" !!!

enne ik heb er zelf niet een.. maar zat er al wel een tijdje over te denken.. kussies
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 15:58
la femme fatale
la femme fatale is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 24-01-2004 @ 15:42:
Nou ik ben natuurlijk geen vrouw, heb geen piercing en ook geen ervaring met piercings. Maar als je een piercing wil in bv je schaamlippen, dan zou ik ook gewoon zeggen dat ze zo heten. Je denkt nu dat je iets wilt, maar datgene durf je niet bij z'n naam te noemen. Voor de schaamlippen gebruik je down south en 'daar beneden', het lijkt op die manier of je over iets spreekt wat ver van je bed is terwijl het toch echt van jou is. Ik denk niet dat je een piercing moet nemen in je schaamlippen als je er op die afstandelijke manier over praat
Zit niet zo te zeuren joh.
Oud 24-01-2004, 16:17
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Sorrie hoor, maar idd zoals je zelf zegt er zijn meer plaatsen waar je hem kan laten zetten (ik ben heus niet achterlijk dat ik niet weet hoe het er uit ziet). Als je dan aangeeft waar dan kunnen vrouwen met een piercing beter een vergelijking geven.
Oud 24-01-2004, 16:31
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
misschien weet ze dat nog niet ?? misschien vraagt ze het daarom wel ??

ik heb er geen een, het lijkt me best wel geil, maar aan de andere kant hoeft het van mij niet...
Oud 24-01-2004, 16:33
sinsere
sinsere is offline
Ik vraag me dan af hoe zeer dat doet bij het laten zetten.
Oud 24-01-2004, 16:36
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
ik wil het eigenlijk niet weten
Oud 24-01-2004, 16:41
juno
juno is offline
Ik denk aan de mogelijke infecties, geen zin in een zwerende clit!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:43
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 24-01-2004 @ 17:41:
Ik denk aan de mogelijke infecties, geen zin in een zwerende clit!
Je moet niet zeggen dat je iets niet lekker vind als je het nog nooit geprobeerd hebt
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
TiggeWabbit schreef op 24-01-2004 @ 16:00:
schat, ik gebruik de omschrijving ´down south´ omdat er vele variaties zijn die daar uitgevoerd kunnen worden (bekijk anders eens een kut, dan snap je het misschien) (ojee, word ik nu te expliciet?), en ik het liefst van alle dames met ervaring een mening wil horen...
magoed als je het graag gedetailleerd wil hebben mn interesse ging voornamelijk uit naar de clit hood piercing...
happy now??

(en ik wilde dus replies van mensen die er verstand van hebben, ga een ander spammen ofzo)
(en mijn kut en ik zijn hele goeie maatjes, fyi)

Rustig maar, zoiets raars/vervelends/whatever zei hij toch niet?

En nee, geen ervaring...brr
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:53
juno
juno is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 24-01-2004 @ 17:43:
Je moet niet zeggen dat je iets niet lekker vind als je het nog nooit geprobeerd hebt
Hmm, ja, misschien is dat kloppen van een zwerend opgezwollen clitje wel heel opwindend....
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 12:16
Choke
Choke is offline
Citaat:
juno schreef op 24-01-2004 @ 17:53:
Hmm, ja, misschien is dat kloppen van een zwerend opgezwollen clitje wel heel opwindend....
ghehe, bahbah..
Oud 25-01-2004, 12:23
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 24-01-2004 @ 17:53:
Bijvoorbeeld!!!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 13:57
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik heb er eentje. Niet door de clitoris heen, maar ietsje erboven. Op zich staat het heel erg mooi, maar erg veel seksuele vooruitgang boek je er niet mee. Misschien moet 'ie er daarvoor wél dwars doorheen, dan voelt het waarschijnlijk anders.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 26-01-2004 @ 14:57:
Ik heb er eentje. Niet door de clitoris heen, maar ietsje erboven. Op zich staat het heel erg mooi, maar erg veel seksuele vooruitgang boek je er niet mee. Misschien moet 'ie er daarvoor wél dwars doorheen, dan voelt het waarschijnlijk anders.
Dat lijkt me vrij pijnlijk voelen ja x_X
Heb je em horizontaal of verticaal? Ringetje (staafje?).
En voel je het niet erg als je zit of loopt?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:55
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 26-01-2004 @ 15:03:
Dat lijkt me vrij pijnlijk voelen ja x_X
Heb je em horizontaal of verticaal? Ringetje (staafje?).
En voel je het niet erg als je zit of loopt?
Ik heb een ringetje, horizontaal. En nee, ik voel er eigenlijk niks van. Het zit totaal niet in de weg.

Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 26-01-2004 @ 15:55:
Ik heb een ringetje, horizontaal. En nee, ik voel er eigenlijk niks van. Het zit totaal niet in de weg.

Ook niet de eerste paar weken? En kun je dan nog wel gewoon (orale)seks hebben?

Niet dat ik zo snel van plan ben om er eentje te nemen (zou noooooit mogen) maar gewoon uit interesse =)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 15:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 26-01-2004 @ 16:06:
Ook niet de eerste paar weken? En kun je dan nog wel gewoon (orale)seks hebben?

Niet dat ik zo snel van plan ben om er eentje te nemen (zou noooooit mogen) maar gewoon uit interesse =)
Mammie, ik wil graag een piercing in m'n klit. (sorry, dat was het eerste dat bij me opkwam toen ik dat las )
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 16:16
Gwinnie
Gwinnie is offline
in je klit ziet je mama m toch niet hoor
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 26-01-2004 @ 17:16:
in je klit ziet je mama m toch niet hoor
Maar als ik aant douchen ben vast wel? We hebben nl. geen slot op de badkamerdeur

Maar dit is een beetje offtopic
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 16:24
*Madel*
*Madel* is offline
Lijkt me op z'n zachts gezegd nogal *auw* en ook niet echt lekker-gevoel-bevorderend... Maarja, zullen ook beslist mensen zijn die erop kicken en het geweldig vinden...maar ikke niet
Oud 26-01-2004, 16:25
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 26-01-2004 @ 14:57:
Hoeveel pijn doet het zetten?
Oud 26-01-2004, 18:56
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
M|ST schreef op 26-01-2004 @ 17:25:
Hoeveel pijn doet het zetten?
Ik heb het toen bij Neuken Doe Je Zo gezien. Zag er pijnlijk uit... Maar ik ben ook wel benieuwd, *Cayenne*. Ben je er trouwens van plan een te laten zetten M|ST?
Oud 26-01-2004, 18:58
sinsere
sinsere is offline
Ben er wel nieuwsgierig naar. Maar het lijkt me zoo pijnlijk
Oud 26-01-2004, 19:42
Go
Go is offline
Ik zou niet weten waarom je zo'n piercing zou zetten. Mooi? Vrijwel niemand ziet het, alleen jij en je eventuele partner. Volgens mij schiet je er helemaal niks mee op.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 19:52
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
gerwin schreef op 26-01-2004 @ 20:42:
Ik zou niet weten waarom je zo'n piercing zou zetten. Mooi? Vrijwel niemand ziet het, alleen jij en je eventuele partner. Volgens mij schiet je er helemaal niks mee op.
Het is iets tussen jou en je partner, inderdaad. Dat kan toch voldoende zijn? En voor sommigen zal het iets sensueels uitstralen.
Oud 26-01-2004, 21:14
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Lot: zetten doet niet veel pijn, echt alleen een prik.

Moen: Napijn is ook wel te doen, het kan alleen een beetje blauw worden (ja, dat is eng ) en je kunt het beste niet al te strakke broeken dragen.
Seks (al dan niet oraal) is zeker gewoon mogelijk; je kunt het ringetje zeg maar omhoog duwen, zodat het naar boven wijst en dus hoger ligt dan je clitoris.
En goed blijven wassen met antibacteriele zeep.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 21:16
miss-suus
miss-suus is offline
ik heb er geen daar
Oud 26-01-2004, 21:16
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Oh, en Gerwin: het is iets intiems tussen jou en je partner, iets wat heel opwindend en erotiserend kan werken.
Daarbij vind ik het er gewoon sexy uitzien: mooi geschoren, alleen een streepje en dan zo'n subtiel ringetje.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 21:28
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 26-01-2004 @ 22:14:
Lot: zetten doet niet veel pijn, echt alleen een prik.

Moen: Napijn is ook wel te doen, het kan alleen een beetje blauw worden (ja, dat is eng ) en je kunt het beste niet al te strakke broeken dragen.
Seks (al dan niet oraal) is zeker gewoon mogelijk; je kunt het ringetje zeg maar omhoog duwen, zodat het naar boven wijst en dus hoger ligt dan je clitoris.
En goed blijven wassen met antibacteriele zeep.
Blauw dat is wel eng.
Het lijkt me inderdaad zoals jij zegt, best schattig staan nog. Maar ik ben zo bang voor ontstekingen enzo
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 21:48
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 26-01-2004 @ 22:28:
Blauw dat is wel eng.
Het lijkt me inderdaad zoals jij zegt, best schattig staan nog. Maar ik ben zo bang voor ontstekingen enzo
Haha, ja, het was een beetje als een blauwe plek, maar dan 'daar'. Je moet denken, die huid krijgt best wat te verduren op zo'n moment!

En mocht het écht gaan ontsteken, kun je hem er altijd nog uit laten halen.

Laatst gewijzigd op 27-01-2004 om 09:24.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 18:32
Malden
Malden is offline
Heb er ook eentje sinds oktober. Valt best wel mee qua pijn enzo... De mijne was na een dikke week redelijk goed genezen al en deed enkel nog pijn als ik op een bepaalde manier ging zitten. Heb trouwens een verticaal staafje door men clit hood.
Is fijn om te hebben, maar verbetert de seks niet.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 18:09
japan4
japan4 is offline
Citaat:
Malden schreef op 03-02-2004 @ 19:32:
....
Is fijn om te hebben, maar verbetert de seks niet.
hangt er natuurlijk vanaf hoe je er mee omgaat he, je moet dan ook voor de juiste partner kiezen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten