![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hij moet binnen 1/10 sec naar het toilet rennen snap dat dan
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @TS niet zo zeiken, dan moet je maar niet neuken
||
Citaat:
Waarom doen jullie het op deze manier? Tegen zwangerschap? ( erg onbetrouwbaar!) Omdat ze het net als de TS vies vindt?( waarom hebben jullie dan sex?) Omdat het een leuk gezicht is? ( Kan ik inkomen) Omdat ze toch niet klaarkomt dus wat maakt het dan uit? ( in welk geval je nog eens goed moet gaan oefenen) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Voorkomen kan door een condoom te gebruiken (minder leuk) of door hem buiten jou klaar te laten komen (ook niet leuk).
Weghalen kan door wc-papier om je vinger te wikkelen en die vinger in je te steken om het op te zuigen en dit een paar keer te herhalen (hoop gedoe), of door naar de wc te gaan en je spieren aan te spannen alsof je poept en je dan gewoon af te vegen (goed te doen), door er een minitampon in te duwen (duur als je 't vaak doet, en vervelend als je niet van tampons houdt), door de douche op een lauwwarm zacht straaltje te zetten en jezelf af te spoelen met de douchekop in je hand (kost even tijd), of door het op te laten likken door hem (ehm, jah, afgekoeld sperma is niet zo lekker, en ik denk dat veel jongens dat ook geen fijn idee vinden). Accepteren kan door te bedenken dat zijn sperma lekker en geil is, omdat het van hem is, door elke keer als je een druppeltje uit je voelt glijden terug te denken aan hoe hij in je klaarkwam, aan het feit dat jullie seks hebben gehad. En door je te realiseren dat 't nog niet eens zó erg is. Mogelijkheden genoeg, lijkt mij zo. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Morning after-pil paulineeeeeex | 10 | 21-03-2013 15:46 | |
De Kantine |
Een cocksaaimeet! #1690 Verwijderd | 500 | 12-08-2012 12:15 | |
Seksualiteit |
SOA test, of niet? meisje16jaar | 21 | 07-11-2009 22:19 | |