Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 10:56
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik heb al een tijdje een soort van "vriend". We hebben elkaar niks te zeggen en waar het op neer komt, we knuffelen, zoenen en hebben seks, meer niet eigenlijk.
Nou begin ik dat nu wel een beetje zat te worden, ik wil er dus een einde aan maken. Maar eigenlijk wil nog één laatste keer met hem naar bed, als soort van afsluiting.

Vinden jullie dat kunnen? met iemand naar bed gaan en de volgende dag vermelden,"oja, dit was de laatste keer, het is uit"
ik ben namelijk aan het twijfelen of ik het wel moet doen....
Oud 14-03-2004, 11:00
Hagel
Hagel is offline
of je zegt gewoon dat je het nog 1 keer wilt doen om af te leren en er daarna mee stopt.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:25
Verwijderd
Als je dat doet ben je echt een enorme slet. Maar ik denk niet dat hij het erg zal vinden, dus go ahead
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:25
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-03-2004 @ 12:25:
Als je dat doet ben je echt een enorme slet. Maar ik denk niet dat hij het erg zal vinden, dus go ahead
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:28
Verwijderd
En wie zegt dat sletten niet tof zijn?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:52
snoopy
snoopy is offline
Nah... wees dan eerlijk. Dikke kans dat ie heus wel meedoet
Oud 14-03-2004, 12:22
FayLa32
FayLa32 is offline
waarom ben ik dan een slet
Ik wil onze "relatie" afsluiten met hetgeen waar onze "relatie" uit bestaat, is dat nou echt zo vreemd?

Maargoed, opzich snap ik het wel, maar ik wil het ook niet afkappen met zo'n gevoel van "had ik nou maar .."

ik weet het zelf ook niet meer
Oud 14-03-2004, 12:35
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 14-03-2004 @ 13:22:
Ik wil onze "relatie" afsluiten met hetgeen waar onze "relatie" uit bestaat, is dat nou echt zo vreemd?

Maargoed, opzich snap ik het wel, maar ik wil het ook niet afkappen met zo'n gevoel van "had ik nou maar .."

ik weet het zelf ook niet meer
Dezelfde kans bestaat dat je het wel doet en achteraf denkt: had ik het nou maar niet gedaan.

Dus da's de afweging die je moet maken. Is maar net waar jij je prettiger bij denkt te voelen, maar ik vind het altijd wel lullig om niet aan te kondigen dat het de laatste keer gaat zijn terwijl jij het al gepland hebt. Dat komt heel raar over bij hem denk ik. In de zin van dat hij denkt: gister was er nog niets aan de hand, sex gehad en alles, en ineens is het uit. Als ie dan een beetje snugger is bedenkt hij zich ook dat het de beroemde genadewip is geweest, maar vaak als men ondersteboven is van het breken van een relatie denkt men daar niet aan. Dus als je het zou doen, zou ik het van te voren melden en dan nog eens zien of hij er mee akkoord gaat.
Oud 14-03-2004, 12:45
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 14-03-2004 @ 13:35:
.. de beroemde genadewip ..
.. impliceer je hiermee dat je denkt dat veel mensen nog een keer seks hebben als ze het uit gaan maken? ..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 13:53
juno
juno is offline
De laatste keer dat je sex met iemand hebt, en je weet het allebei, is eigenlijk nog emotioneler dan de eerste keer. Het is afscheid nemen, alvast elkaar troosten voor de pijn die gaat komen. Nog even recapituleren, nog een laatste keer van elkaar genieten.

Vaak weet je namelijk allebei dat het de laatste keer is zonder dat je het uitspreekt.

Het is kut hoor, ik moet dan ook echt mijn tranen terug dringen. Maar het is ook mooi, ergens.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:31
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik heb er over nagedacht en ik ga hem in ieder geval vertellen over dat ik het meer zo zie zitten, kan hij meteen vertellen of hij het met me eens is of niet.

Het klinkt misschien sletterig dat ik nog een laatste keer met hem naar bed wil, maar toch wil ik het, inderdaad afscheid nemen, hij heeft toch wel iets voor me betekend en ik wil niet dat ik zeg "het is uit" en dat het daarmee klaar is, alsof het niks is...
Oud 14-03-2004, 15:20
Go
Go is offline
Vertel hem dat de vorige keer de laatste keer was.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:45
Verwijderd
doen wat je wilt........
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:59
Verwijderd
Citaat:
FayLa32 schreef op 14-03-2004 @ 15:31:
Het klinkt misschien sletterig dat ik nog een laatste keer met hem naar bed wil, maar toch wil ik het, inderdaad afscheid nemen, hij heeft toch wel iets voor me betekend en ik wil niet dat ik zeg "het is uit" en dat het daarmee klaar is, alsof het niks is...
Hee, ik bedoelde slet niet negatief hoor, het is hier zo ongeveer een geuzennaam

Ik zou denk ik hetzelfde doen, overigens. Het is niet zo netjes, maar wel heel erg in je eigen belang, en dat is prima.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 16:47
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 14-03-2004 @ 13:22:
Gelijk heb je.

Jullie gebruiken elkaar blijkbaar toch alleen maar voor de mooie dingen in het leven, dus waarom kun je hem dan niet keihard dumpen?
Heel eerlijk gezegd vind ik het wel cool en zou ik het ook doen bij zo'n gast waar ik toch niks 'echts' mee heb.
Oud 14-03-2004, 17:31
Marcade
Marcade is offline
Stomme vraag.

Als je toch al weet dat je 't uit gaat maken, maar toch nog een keer seks wilt hebben, waarom stel je niet gewoon voor gewoon met een seksuele relatie verder te gaan?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:08
Myuki
Myuki is offline
goeje sig...

Oud 14-03-2004, 18:26
FayLa32
FayLa32 is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-03-2004 @ 18:31:
Stomme vraag.

Als je toch al weet dat je 't uit gaat maken, maar toch nog een keer seks wilt hebben, waarom stel je niet gewoon voor gewoon met een seksuele relatie verder te gaan?
Opzich zou ik geen grote moeite hebben met een seksuele relatie, het jammere daaraan is alleen dat we niet zo dicht bij ekaar wonen en we dus soort van gedwongen zijn om bij elkaar te overnachten en therefore vaak met ouders en andere familieleden te maken hebben, en om eerlijk te zijn vind ik dat nou niet ideaal
Het zou een ander verhaal zijn als één van ons op zichzelf woonde...

Aan de andere kant denk ik niet dat ik veel zin heb om door te gaan met liefdeloze seks, die periode wil ik nu achter me laten. Op de één of andere manier lijkt het zo rond te zweven nu, nog één keer seks en dan is het afgelopen...een duidelijk begin en einde...of ben ik nou vaag bezig
Oud 14-03-2004, 18:27
FayLa32
FayLa32 is offline
Citaat:
Myuki schreef op 14-03-2004 @ 19:08:
goeje sig...

zo heerlijk origineel ook
Oud 14-03-2004, 19:19
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 14-03-2004 @ 19:26:
een duidelijk begin en einde...of ben ik nou vaag bezig
Ja je bent imho. vaag bezig. Ga je nou een liefdesrelatie afsluiten of een seksrelatie?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:43
FayLa32
FayLa32 is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-03-2004 @ 20:19:
Ja je bent imho. vaag bezig. Ga je nou een liefdesrelatie afsluiten of een seksrelatie?
Een relatie die er tussenin zit.
Oud 14-03-2004, 20:21
Verwijderd
Hm.... als je eerst een laatste keer sex gaat hebben en het de volgende dag uit maakt, dan vind ik dat wel vrij bot. Als je het eerst uit maakt of iig zegt dat je het niet echt meer ziet zitten, en dan alsnog een keertje sex hebt met 'm, en jij wil dat en hij wil dat ook, dan lijkt het me geen probleem
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:21
Nona
Nona is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 14-03-2004 @ 15:31:
Ik heb er over nagedacht en ik ga hem in ieder geval vertellen over dat ik het meer zo zie zitten, kan hij meteen vertellen of hij het met me eens is of niet.
Stoer plan. Ik raad je wel aan het te vertellen voor die laatste keer zodat hij die keuze ook bewust kan maken. Anders zou ik het lullig vinden denk ik.
Oud 14-03-2004, 22:34
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik ga het hem in ieder geval vertellen, maar nu begin ik te twijfelen of ik wel met hem naar bed zal gaan of niet (als hij het er mee eens is)
Straks vind ik het te leuk en is het nog erger om er een punt achter te zetten
Nu denk ik nog helder na om het zo maar te zeggen, nu zie ik in dat ik deze relatie niet voort wil zetten, maar misschien door die éne laatste keer word alles weer door de war geschopt..o ik ben echt een zeikerd
Vanaf het begin was de relatie voor mij al een gevecht tussen lichaam en verstand...
Ik begin nu weer te neigen naar de kant waar mijn verstand zit...over 5 seconden zit ik weer aan de andere kant, zul je maar net zien.

andere mensen ervaring met dergelijke situaties?
Oud 14-03-2004, 23:18
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
De laatste keer dat ik met m'n ex naar bed ben geweest was een halve maand voordat zij het uitmaakte, daar heb ik gelukkig dus geen ervaring mee.
Ik denk wel dat als je je er beide bewust van bent dat dit echt de laatste keer is het een bepaalde emotionele lading met zich meebrengt die het liefdesspel niet ten goede zal komen.

Ik vind het een lastig probleem om je over te adviseren, als je besluit het wel te doen en het gaat niet zoals je gehoopt had dan zul je altijd zoiets hebben van: had ik het maar nooit gedaan, maar als je het niet doet zul je je blijven afvragen hoe het zou zijn geweest.
Ik denk dat je voordat je je vriend gaat inlichten over jouw gevoelens omtrent jullie relatie een keuze zal moeten maken en daar niet meer van af zal moeten wijken, ongeacht zijn reacties. Mocht je ervoor kiezen wel nog een keer met hem naar bed te willen dien je een eventuele negatieve houding van hem hiertegenover te respecteren.

Verder kan ik je alleen maar heel veel succes wensen.

Persoonlijk zou ik het niet doen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 11:37
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik vin het eigenlijk wel een goed idee. Sex moet niet gezien worden als een 'moetje' en dan kan je er ook een eind aan breien. Maar dan moet je ook sterk genoeg zijn om niet op dat besluit terug te komen.

Ik zou het wel van te voren aankaarten en gewoon die afsluitsex optie aan hem laten. Waarschijnlijk zegt ie daar dan ja tegen maar dan geef je hem nog een klein beetje een keus. Benadruk dan trouwens ook dat die afsluitsex vooral voor hem bedoeld is voor de afsluiting.

Ik vin het trouwens niet zo sletterig eigenlijk terwijl ik toch geloof ik een van de 'conservatievere' figuren ben in het seksforum.

EDIT: ik ben wel benieuwd of het goed af zal lopen. Dus misschien wel interessant om het resultaat van je aanpak te posten.

Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 14:36.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:30
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik heb toch maar besloten om het niet te doen. Het risico is te groot dat ik me weer aan hem ga hechten en dat ik hem des te erger ga missen daarna. Nu ik hem een paar dagen niet gezien heb is de behoefte aan "afsluitseks"( apart woord) zodanig gezakt dat ik nauwelijks meer twijfel.
Als ik het zou doen is er ook nog de kans dat het anders is dan normaal en dat ik dan met een kutgevoel naar huis ga omdat hij afstandelijk deed of iets dergelijks.
Dus... maarre, bedankt iedereen voor de reacties heb er echt veel aan gehad.

(als ik alsnog van gedachte verander, laat ik wel weten hoe het is afgelopen, maar laat ik maar hopen dat dat niet gebeurd)
Oud 15-03-2004, 15:42
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tjah dat weet jij t beste zelf denk ik of dat verstandig is!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:02
Verwijderd
Ik denk dat het wel kan, maar dan moet hij ook weten dat het de laatste keer is. Ik bedoel, als het toch geen 'houden van-'kwestie is, zal hij toch niet beledigt zijn en kan hij er ook een fijne afsluiting van maken. Lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:36
Gwinnie
Gwinnie is offline
vind het niet sletterig.. waarom zou je ineens geen seks hebben, alleen maar omdat je er daarna een punt achter gaat zetten.
wel zo leuk voor hem als hij het ook van tevoren weet trouwens..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:47
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
juno schreef op 14-03-2004 @ 14:53:
De laatste keer dat je sex met iemand hebt, en je weet het allebei, is eigenlijk nog emotioneler dan de eerste keer. Het is afscheid nemen, alvast elkaar troosten voor de pijn die gaat komen. Nog even recapituleren, nog een laatste keer van elkaar genieten.

Vaak weet je namelijk allebei dat het de laatste keer is zonder dat je het uitspreekt.

Het is kut hoor, ik moet dan ook echt mijn tranen terug dringen. Maar het is ook mooi, ergens.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 19:34
Misfit
Misfit is offline
Ik vind dat echt niet sletterig. Als je zonder ruzie uit elkaar gaat waarom niet? Ik bedoel als de seks lekker was? Maakt toch niet zoveel uit
Oud 29-03-2004, 16:04
robby_007
robby_007 is offline
ik zou eerst ff nadenken of je het wel wil je kan er spijt van krijgen.
als je vrienden wil blijven moet je het niet doen want dan gaat het vriendschap over maar ja als je het ceker weet dan moet je het doen maar je hebt kans dat het helemaal verkeert kan gaan dat je zelf zou willen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 16:08
sail fan
sail fan is offline
Als je daarna nooit meer contact met hem hebt, kun je t wel doen

Regels voor berichten