![]() |
|
Yo! K weet eigenlijk niet veel te vertellen, maar ik heb deze met de computer (in photoshop 6.0 (legaal)) gekleurd, cg noemen ze dat. Duurde ongeveer 1.5 uur
Ik heb hem GEKLEURD (niet getekent) ik wee niet wie hem getekent heeft, ik vond hem op internet dus zeg niks over de lineart en over de zwaarden, want die moeten ng wat meer "ijzerachtig" lijken ![]() Als je m niet kan zien: http://www.geocities.com/chibiboyct/ridder.jpg wijziging om 20:26: proberen of t plaatje t nu wel doet, ik probeer een txt bestand te showen, zou moeten lukken volgens iemand [Dit bericht is aangepast door Retinite (05-01-2002).] [Dit bericht is aangepast door Retinite (05-01-2002).]
|
![]() |
|
origineel is alleen de Line-Art: check:
http://www.comixmatrix.com/members/w....asp?id=221571 weet ik ook gelijk weer dat dtcdesign de originele maker was ![]() ![]() en thanx to Enola! *wijziging*PS: als je een plaatje krijgt aar opstaat: je moet je wachtwoord veranderen, dan is mn dinges wéér gehacked en probeer dan hetzelfde adres maar ipv ridder.jpg, ditiseentest.jpg*wijziging* [Dit bericht is aangepast door Retinite (05-01-2002).]
||
![]() |
Citaat:
tsja daar hebbik ook altijd moeite mee.. Ik zou zeggen pak een mes uit de keukenla, leg het voor je comp, kijk ernaar, kijk naar je tekening en probeer tezien wat er anders is. Of zoek ff een plaatje op inet dat in de zelfde stijl getekend is als jouwe en kijk hoe ze het daar hebben gedaan. Zo natuurlijk ook voor de rest van de textures die toegepast zijn in de tekening. [Dit bericht is aangepast door Enola (05-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
|
ow, nog ff comment op je inkleurwerk
ik zou de schaduwen op het gezicht veel donkerder maken. zoals de neus, de onderkant is even licht/donker als de rest van de neus, terwijl die juist erg donker moet zijn. en verder, het is wel een mooie combinatie van kleuren, maar je moet echt nog werken aan lichteffecten ed. die knokkels bijv. die moeten echt rond lijken, das veel mooier; de zwaarden kunnen ook veel beter (bewerk ze is zoals ik in me vorige post al schreef, en dan nog met een soort lichtster drbij, zo'n flonkering)
|
skatertjeh, zie stroopwafels post met mijn quote erin
ggerito di mare, hi jheeft geen knokkels, (olgens mij) het zijn plaate stukje metaal op zijn ijzeren handbeschermingsdinges [Dit bericht is aangepast door Retinite (06-01-2002).]
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ethiek Mr.Mark | 71 | 08-12-2010 18:52 | |
Software & Hardware |
[Office] Alternatief voor Word, Excel. Ik wil betere vormgevingsmogelijkheden Verwijderd | 14 | 23-03-2006 17:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
1e tekening ingekleurd met psp GeritoDM | 5 | 09-11-2001 20:36 |