![]() |
|
Hoi mensen!
Omdat ik weet hoe moeilijk het is om als jonge schrijver uitgegeven te worden, had ik dit bedacht: ik geef zelf een boek uit! Het zal natuurlijk in zeer kleine oplage verspreidt worden, maar je krijgt de kans om jezelf gedrukt te zien, altijd leuk toch!! En de rechten houd je zelf, ik doe er verder niets mee. Wie dit leuk vind, moet voor 1 juni zijn verhaal/gedicht bij mij inleveren. Mail dit naar sm_tielens@yahoo.com en je krijgt binnen een week een mail terug of je verhaal geplaatst word of niet. Deze boeken zullen wel wat kosten, niet veel, maar bijvoorbeeld verzendkosten zullen verrekend moeten worden. Verhalen mogen in alle talen, of die nou in het Engels, Nederlands, Frans of Duits zijn; wel zullen de talen Nederlands en Engels de overhand voeren. Ik hoop snel van jullie te horen! Saskia
|
![]() |
|
Ik vraag me af of dit wel zal lukken. Ik heb er niet veel vertrouwen in. Zo makkelijk is het ook weer niet om sponsoren te vinden en waarom zou bol.com mee willen werken? Dat zullen ze alleen doen als zij er ook baat bij hebben.
Daarnaast moet je ook niet alleen drukkosten betalen. Er komt nog veel meer bij kijken. |
![]() |
|
Natuurlijk beoordeel ik ze niet in m'n eentje. Dat lijkt mij wel logisch.
Het is wel te doen, dat bewijst Scrap Paper Press ook, zij hebben het ook gedaan. Je moet niet meteen denken dat iets niet wil. Onderwerp is vrij, aantal woorden, tja, zeg maar iets van max 2 a 3 bladzijdes in Word, het moeten wel korte verhalen zijn. Siyabonga, ja...dat klopt. Verder wil ik ff zeggen dat als je er geen vertrouwen in hebt, je ook niet hoeft te reageren...waarom zou je de tijd nemen een project de grond in te boren? lees het dan gewoon en klik weer weg...
||
Citaat:
Nogmaals: zo makkelijk is het allemaal niet. Maar toch veel succes hoor. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
(kunst)geschiedenis Mashhhh | 47 | 30-05-2006 21:18 | |
Beleidszaken |
scholieren is de best ignatius | 235 | 10-10-2004 21:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |