Altijd wel als ik thuis ben of kom. Ik maak altijd wel wat boterhammen, tstis of pak chips of koekjes. Ik kan niet tegen het hebben van een vreetkick en er niet aan toegeven.
19-01-2004, 00:44
Verwijderd
Zo vaak als nodig. Ik kan niet tegen honger, dus als ik een vreetkick heb gaat de frituur echt meteen aan.
Ik heb lange tijd geen vreetkicks gehad, vroeger zelfs maar sporadisch, dus toen ik er pas een had was het een vernieuwende ervaring. Ik heb eraan toegegeven en het moeten bekopen door de nacht niet te kunnen slapen. Als ik t nog eens tegenkom zal ik me inhouden .
altijd. Ik rijd altijd wel naar de snackbar of naar de super de boer als ik een vreetkick heb. ik eet zo 4 grote zakken chips 's middags en men avondeten(zonder over te geven)
Op dit moment een erg grote voorraad cocoladekoeken en ijsthee
19-01-2004, 14:39
Verwijderd
ik rij pizza's rond, dus gratis pizza
nee ik blow niet voor me werk,
maar een vreetkick is echt relax, zoveel eten is heilig
vooral alsje niet dik wordt
ja bijna altijd. Zeker als je dan s'avonds laat thuis komt, dan ben ik zo dood, maar ik moet perse wat eten. Offuh dan is het vet gezellig bij vrienden, maar dan is er geen eten, dan ga ik toch eerder naar huis voor voedsel.
19-01-2004, 18:38
Verwijderd
hm toen ik ff snel 'over' de topictitel heen las, dacht ik dat er stond: hoe vaak bevredig je je na t blowen
Altijd, maar ik ben niet meer zo vaak stoned dus het valt wel mee . Opvallend dat ketchupchips nog niet genoemd is.. Man... ik bevredig eerder het eten daarvan met stoned zijn zeker als je tandvleesch na een tijdje 'verschroeid' aanvoelt