Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wij hebben hier in de buurt een onwijs mooie begraafplaats.. niet alles op een rijtje, maar door elkaar enzo.. een beetje Amerikaans idee.. het ligt vlakbij de duinen maar staat net aan nog in het bos enzo.. en van die beestjes voel ik toch niets
![]() maar mocht ik niet meer hier wonen en er is geen ander mooie begraafplaats in de buurt dan wil ik gecremeerd worden.. gezellig onderwerp trouwens.. |
![]() |
|
aan de andere kant....een begraafplaats kan inderdaad best heel mooi zijn.
Het lijkt me best gaaf dat m'n oude, barstige, bemoste grafsteen, als ik al 100 jaar dood ben, opgemerkt word door een nieuwsgierig fantasievol iemand, die zich afvraagd wat voor iemand ik was. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga voor de crematie. Een archeologische vondst worden vind ik geen succes en al die gassen die ontploffen in mijn lichaam na mijn dood ook niet. Voor de rest interesseert het me niet zoveel waar ik wordt neergezet, gestrooit of weggepletterd. De ceremonie voor rouwverwerking heeft immers al plaatsgevonden.
|
![]() |
|
Gecremeerd.
Ik heb overlaatst nog een aflevering gezien over het rottingsproces van lijken en het zag er niet zo lief uit. Ik wil wel mijn organen en zo afstaan als donor, niet om te testen hoe lang het duurt voor het rot...nogal bwuh. En ook, er zijn al kerkhoven genoeg....ze zouden er beter iets nuttigs van maken. |
![]() |
|
cremeren, al die beestjes die me dan anders opeten *bah*
Dan wil ik wel ergens neergezet worden, in zon muur ofzo zodat ze me toch nog kunnen 'herdenken' Maar aan de andere kant, een begrafenis is ook mooi....nee cremeren toch maar ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() zelfde voor mij trouwens, Alleen moet mijn man ook lief zijn ![]() Ik weet trouwens ook precies hoe mijn begrafenis moet zijn ![]()
|
ik denk toch maar cremeren, want als al die 6miljard mensen begraven willen worden wordt het zoveel, en ik ben dan toch al dood, maar laat ik er voorlopig niet aan denken zeg.Ben nu nog jong enzo, dus eigenlijk zien we t tegen die tijd nog wel weer ns...
|
![]() |
gecremeerd!
Lekker in een kistje liggen en dan opgegeten worden, bah bah.. en nog zonde van het land ook! Nederland is al zo dichtbevolkt.. elke 4kante meter moet goed besteed worden. En aan dode mensen heb je niks. Als je gecremeerd bent, kun je teminste uitgestrooid worden op een plek dat jij graag wilde, of in een urn ergens staan bij mensen die je kent. |
![]() |
|
Verwijderd
|
cremeren en een deel uitstrooien, andere deel mogen m'n man en kinderen hebben (ik ga ervan uit dat ik oud wordt, ga trouwen en kinderen krijg
![]() Uitstrooien... doe dat maar... hmm... mja, geen idee eigenlijk. Misschien over het graf van mijn ouders, maar die zullen zich ook wel laten cremeren... Dus dan maar in een mooi bos ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mals Argensaains vleesch #1531 Trimm Trabb | 500 | 18-10-2011 13:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Donor? Verwijderd | 89 | 23-05-2011 22:05 | |
Psychologie |
Staat jouw begravenis/crematie al op papier? Verwijderd | 56 | 30-07-2007 14:33 | |
De Kantine |
Hoe zou jij de perfecte moord plegen? Thomas | 155 | 23-05-2007 12:49 | |
De Kantine |
Begraven/Cremeren kaarinetjuh | 78 | 16-05-2004 11:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
begraven of cremeren?? sublime | 52 | 24-08-2002 22:43 |