Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en daarbij, als er al rottende lijken liggen is dat echt heel erg ranzig, dan ruik je de dood echt wel, en die is niet muf te noemen |
![]() |
|
Is het huis soms erg vochtig? Zit er geen schimmel achter het behang? Die aromaverstuivers op electriciteit zijn erg sterk en als je net de verkeerde geur hebt gekocht word je er kotsmisselijk van. Al die andere soorten kamerverfrissers (dus die niet op electriciteit) heb je die al geprobeert?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je spouwmuren hebt, kan het goed zijn dat er iets van puin ertussenzit, waardoor vocht toch in de binnenmuur terecht komt, zonder dat je dit heel goed kan zien |
![]() |
|
Verwijderd
|
In mijn oude huis (waar ik dus ben opgegroeid) is dat ook zo. 't Is een vrij oud huis (bijna 100 jaar, en een 'monument' (jaja, 't komt op de monumentenlijst)), en vooral op de bovenverdieping érg muf. Ik had van die geurzakjes voor de was in m'n kledingkast hangen (dat hielp ook voor de kamer) en verder overdag zo vaak mogelijk een raam open om te luchten. Nooit verwarming aan, dus het was er erg fris (hell, 't vroor er soms zelfs
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Manier om Co2 in lucht te bepalen Annelou | 7 | 09-10-2007 20:49 | |
Lifestyle |