Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2002, 18:53
Apomes
Apomes is offline
Hey, ik heb een vraagske.
- Hoe kan je leren astraal reizen ik bedoel uit u lichaam treden 's avonds?
-Hoe kan je telephatie leren?

Ik zou het apprecieren als er alleen serieuze antwoorden opkomen thnx
greetzz
Oud 28-04-2002, 19:17
Digger3
Digger3 is offline
Het begint eigenlijk bijna allemaal, met meditatie. Waarbij je dus eigenlijk in eerste instantie controlle over jezelf leert krijgen. Vooral concentratie en je bewust zijn van wat je nu eigenlijk allemaal denkt de hele tijd zijn erg belangrijk. Op het astrale vlak zijn je gedachtes namelijk de werkelijkheid, oppassen met wat je denkt is hier dus zeker wel op z'n plaats. Bewuste telepathie is lastig aan te leren en kan mits je het niet helemaal onder controlle hebt ook wel lastige nadeeltjes hebben, als dat je heel gevoelig bent voor gedachten en emoties van anderen. Begin dus eerst maar met meditatie om jezelf te laten groeien de rest komt wel als de tijd daar is. Het is niet de bedoeling dat je je namelijk maar op 1 ding gaat richten om dat te ontwikkelen, dat is, volgens mij, een foute aanpak.
Oud 28-04-2002, 19:26
Apomes
Apomes is offline
thnx man
Oud 01-05-2002, 00:25
Donziewoman
Donziewoman is offline
Ik heb dus telepatie krijgk vaak te horen..
Ik voel wat mensen van me denken..
Ik weet wat mensen denken enzow..
En daardoor benk wel onzeker..
IK denk de hele dag..
En dat is echt kut..
Hoe kan ik mezelf rustig krijgen....
En ja gwoon met die telepathie om gaan..
of ja jullie zullen we begrijpen wat ik bedoel..
Tips zijn welkom
Oud 01-05-2002, 20:41
KiPracticer
KiPracticer is offline
Goedendag mensjes, ook al zıt ık ın turkije (waar het 27 graden is ), ben ık er toch nog om jullie te helpen, aardig he?

Om invloeden van buıtenaf tegen te gaan kan je gebruık maken van een schild, dat doe ik vaak om mn empathie (een beetje) uit te schakelen, anders wordt ık bıjna gek als ık op drukken plekken kom.

Je maakt een schild door je te concentreren en je een schild, wat compleet om je heen zıt, te vısualıseren. geef dıt schıld ook een taak, ın jouw geval: Hou alle gedachten van buıtenaf tegen. Hıer moet je een tıjdje op oefenen, maar het gaat werken, en geloof me, dan ben je er heel blıj mee.
Oud 01-05-2002, 22:08
Isa
Isa is offline
lees het boek 'Uittredingen' van Robert A. Monroe.
hoofdstuk 16 en 17 gaan over zelf leren uittreden.
robert word gezien als een pionier wat uittredingen betreft.
hij is helaas al 7 jaar dood, hij heeft nog 2 andere boeken geschreven na uittredingen, astrale reizen en de ultieme reis, zijn reuzeinterresante boeken imho.

en hij heeft een institutt opgericht dat onderzoek doet naar geluidsgolven op de hersenen, daarmee kun je zonder te leren mediteren zo diepe staten van ontspanning bereiken.
hemi-sync noemt ie het.
ziehier:
www.monroeinstitute.org

hoop dat je er wat aan hebt.
Oud 01-05-2002, 22:10
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
Goedendag mensjes, ook al zıt ık ın turkije (waar het 27 graden is ), ben ık er toch nog om jullie te helpen, aardig he?

Om invloeden van buıtenaf tegen te gaan kan je gebruık maken van een schild, dat doe ik vaak om mn empathie (een beetje) uit te schakelen, anders wordt ık bıjna gek als ık op drukken plekken kom.

Je maakt een schild door je te concentreren en je een schild, wat compleet om je heen zıt, te vısualıseren. geef dıt schıld ook een taak, ın jouw geval: Hou alle gedachten van buıtenaf tegen. Hıer moet je een tıjdje op oefenen, maar het gaat werken, en geloof me, dan ben je er heel blıj mee.
Hebben ze daar in Turkije geen normale "ij" op het toetsenbord zitten?
Oud 02-05-2002, 10:13
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
, ben ık er toch nog om jullie te helpen, aardig he?
.
liiiiiiiiiiieeeeeeeef
Advertentie

Regels voor berichten