Advertentie | |
|
![]() |
|
Beans is rebelse hiphop en als hij komt, kom ik ook.
||
Citaat:
hahaha het is een streetpunk band uit ede baasje ![]()
||
Citaat:
Ghe lol/.. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
donald, where's your troosers? roamin' in the gloamin' kilt old mrs.cuddy will ye be proud? wild mountain thyme zo.
|
tijd voor een up, want het is overmorgen alweer zo ver
![]() deuren gaan open om 21.00, optreden begint om 21.30. heb d'r al zin in. op de site van de melkweg staat dat het gratis is voor jaarleden. kan je op die avond zelf lid worden van de melkweg, en dan meteen gratis naar binnen? [maw krijg je meteen je jaarabonnement, of krijg je dat later thuis gestuurd ofzo?] of pikken ze dat soort sneaky dingen niet? |
![]() |
||
Citaat:
wild mountain thyme suckt echt aarsch ![]() de rest heb ik al binnen, nu nog luisteren
||
Citaat:
iemand?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
want als je het gewoon meteen meekrijgt en kan doorlopen naar de zaal, zou 't wel erg relaxed zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar een jaarabbonnement kost 14 euro, en een kaartje voor de RMK kost 9 euro. dat betekent dat ik dan nog maar 5 euro "verlies" heb. en die bespaar ik vervolgens gedurende het jaar nog wel op verdere melkwegbezoeken, omdat ik dan geen maandabbonnementen meer hoef te kopen snapt u? ![]() @ birthmark: aah ok.. nah dan gok ik het er maar op. zie het ook wel, 't maakt me niet zo veel uit... maar ik vroeg het me gewoon af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ Lompo, dan mag jij m'n kaartje voor 5 pleuro overkopen!
|
Verwijderd
|
je kan gewoon jaarabo kopen dan, hoe meer jaarabonnee's hoe beter (dat is ook een van de grootste redenen voor hun om die gratis shows te doen) + er zijn aardig wat gratis shows, ik ben gratis naar SKA-P, The Used en Nerf Herder geweest in een jaar dus die 14 euro had ik er zo uit, en nog een groot aantal keer gratis naar crossfader (die nu altijd gratis voor yearmembers is!)
als je meer dan 3 keer per jaar erheen gaat ben je al voordeliger ![]() (mijn jaarabo is al sinds oktober verlopen en ik kom nog steeds binnen ![]() |
![]() |
|
Ik ben gister in Groningen geweest, en ik zie dat me dat toch mooi vijf euro bespaard heeft! VIJF EURO! Zo dan!
Verder vond ik het tof, maar twee jaar terug waren ze er ook, en toen speelden ze veel energieker, langer en enthousiaster. Daarnaast ben ik blij dat wij Beans niet hadden - best aardig hoor, maar een beetje arrogante drollen vond ik ze ooit op de radio bij een comeback van Mr. Lee bij de VPRO, en zo bijzonder is hun muziek ook niet (een beetje een Rancidripoff zelfs). Het verbaast me eigenlijk dat ze nog steeds bestaan. En waarom zijn de t-shirts van de RMK zo lelijk, ik wou er wel een, maar niet met zo'n bigboobiepunkchick erop, getver wat stigmatiserend. Verder niets dan lof. ![]()
|
Verwijderd
|
Real mcKenzies speelde gisteren in ieder geval heel strak en ook hun presentatie vond ik erg vet. Beans speelde ook goed en speelde gelukkig een hoop nummers van C'mon and get it on.
Heb me heel erg vermaakt. Het enige dat jammerlijk was was dat ik vanmorgen om 9:15 uur een afspraak met de conrector had over mijn houding tegenover school en ik daar als een soort wandelend lijk binnenkwam... maakte natuurlijk niet echt een goede indruk ![]() En nu ga ik ontbijten |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Flogging Molly Raix | 37 | 28-09-2003 23:21 |