Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik stem ervoor dat iedereen zich niet zo moet aanstellen...
het is een forum, het is niet een politieke fractie ofzo. chill out iedereen. commentaar mag best, zolang je het onderbouwd en als je maar niet gaat vloeken enzo dat is niet nodig echte kunstenaars hebben elkaars respect nodig. ltz |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zo
![]() ![]() ![]() Eigenlijk zijn grote delen van het ARTistiek forum slechte persiflages van het Programma Idols. Mensen zeiken anderen af over hun "kunst" om zichzelf beter te voelen, om even te zeiken of puur om entertainment. Ik heb zelf ook veel te maken met verschillende kunst-uitingen en overal waar ik kijk werkt het zo dat mensen die positieve kritiek krijgen, die opbouwend is (lang niet altijd lovend) hun motivatie NIET kwijtraken (sterker nog: meestal meer motivatie krijgen) en zichzelf verbeteren. Als je mensen echter afzeikt (en dan ook nog is niet onderbouwd waarom je dat doet) werkt dat ontzettend averechts. Maargoed dat heb ik in mijn andere topics ook al verteld, ik vraag me af of jullie uberhaupt luisteren en geinteresseerd zijn. (ja voor de echte kanslozen: maak er nog ff een inkoppertje van) Daarnaast hebben de meeste van jullie (en dat is helemaal niet bedoeld als dis of argument, maar meer als analyse) geen volledig beeld van wat kunst is en wat daar allemaal omheen hangt. Bovendien is Kunst subjectief, de een vind het mooi de ander niet. Ik ga mijn tijd niet meer op dit forum verspillen. Mensen die nog graag informatie willen over exposities, tools, kunstcollectieven, fora of opleidingen weten me te vinden. |
![]() |
||
Citaat:
In dat geval: het is heel simpel. Dit is ARTistiek (god knows why) Op ARTistiek post men dingen die enigszins een artistieke sprankel hebben. Met je webcam in de rondte slingeren, daar 45 minuten over doen, en als resultaat een zwart plaatje van 320*240 met wat streepjes erop krijgen, is nu niet iets wat getuigt van die zekere sprankel. Kijk, dan zijn er mensen die je beschermen en subtiel doen 'omdat je nog maar 12 bent', maar ik moet zeggen dat ik dan denk 'och, commentaar, daar wordt je hard van'. Sorry, maar kijk hier eens rond, kijk wat mensen goed vinden, en wat ze bagger vinden, en probeer iets te maken wat in de buurt van die eerste catagorie komt. Heb je dat, post het dan nog eens. ...misschien is het wel omdat ik zelf ook te weinig harde, opbouwende kritiek krijg. Misschien is het omdat ik Iers ben... who knows, right...?
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Steeds meer horeca bedrijven verbieden hoofddoekjes Quincy | 500 | 30-09-2004 19:53 | |
De Kantine |
Skyrise DG | 2 | 30-04-2004 19:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
EU wil boycot van ambassadeur Israël Gatara | 90 | 19-11-2003 17:21 |