Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2004, 21:15
Krekker
Krekker is offline
Ik ben op zoek naar een programmatje waarmee ik mn internetgebruik kan meten. Dus aantal bytes verzonden, ontvangen etc. Het liefst freeware maar shareware kan ook. Kan iemand mij daaraan helpen?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2004, 21:20
Moonspell
Moonspell is offline
DU- Meter
Oud 23-01-2004, 00:03
Krekker
Krekker is offline
En waar kan ik dat krijgen?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 07:42
Verwijderd
www.google.com (eerste hit)
www.download.com
of je type gewoon in www.dumeter.com

Dat moet niet zo moeilijk zijn :X
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 10:01
Verwijderd
Statbar is veel handiger.
Statbar
Is maar 1,65 mb groot.

Hiermee kun je je upload en download in de gaten houden, hoe snel het gaat, hoeveel je vandaag hebt gedownload.

Maar er zit meer in, je kunt zien hoelang je pc aanstaat, je hardeschijf status, je kunt winamp beheren en veel meer.
Bekijk de site maar.

Veel plezier dermee.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 10:07
Verwijderd
Dan vind ik Winbar toch een stuk beter...
Maar om nou met een programma te komen met allemaal functie terwijl hij maar 1 ding vraagt...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 10:31
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 23-01-2004 @ 11:07:
Maar om nou met een programma te komen met allemaal functie terwijl hij maar 1 ding vraagt...

Als ik nou dat programma zelf gebruik en er dus het internetgebruik mee kan meten en er blijken ook nog andere funties in te zitten kan ik dat toch gerust mededelen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 10:43
Krekker
Krekker is offline
Winbar was iets te ingewikkeld, ik gebruik nu statbar. Ziet er ook iets mooier uit en wat eenvoudiger. Maar volgens mij kan ik daarmee niet de geschiedenis weergeven in een grafiek oid of wel?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 10:54
Verwijderd
Citaat:
w4s4 cr4ft schreef op 23-01-2004 @ 11:43:
Winbar was iets te ingewikkeld, ik gebruik nu statbar. Ziet er ook iets mooier uit en wat eenvoudiger. Maar volgens mij kan ik daarmee niet de geschiedenis weergeven in een grafiek oid of wel?
Ik denk van niet, ik heb dat niet uigeprobeerd.
Denk dus niet dat dat kan.

TIP: Als je Winamp5 gebruikt en je wilt de controls voor winamp in statbar gebruiken dan moet je de winamp 2.XX controls gebruiken, aangezien winamp5 gebaseerd is op winamp2.xx

Greetings,
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 11:01
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 23-01-2004 @ 11:07:
Om nou te reageren met geen andere reden dan dat je baalt van het feit dat hij eerder met Statbar kwam
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 23-01-2004 @ 12:01:
Om nou te reageren met geen andere reden dan dat je baalt van het feit dat hij eerder met Statbar kwam
Huh?
Ik volg je niet?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 14:09
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 23-01-2004 @ 13:41:
Huh?
Ik volg je niet?
Hij bedoelt... dat jij zo'n opmerking tegenover mij maakt omdat je ervan baalt dat ik eerder met STATBAR kwam dan jij.

Snappie??
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 23:08
graag gedaan
graag gedaan is offline
Citaat:
NegativeFreak schreef op 23-01-2004 @ 11:01:
Statbar is veel handiger.
Statbar
Is maar 1,65 mb groot.

Hiermee kun je je upload en download in de gaten houden, hoe snel het gaat, hoeveel je vandaag hebt gedownload.

Maar er zit meer in, je kunt zien hoelang je pc aanstaat, je hardeschijf status, je kunt winamp beheren en veel meer.
Bekijk de site maar.

Veel plezier dermee.
hoe kan je dan hiermee winamp beheeren
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 23:35
Fade of Light
Fade of Light is offline
graag gedaan: rechtermuiskop op statbar doen en dan options ofzo en dan kun je daarergens 'winamp controls' bijpleuren. Beetje zelf uitzoeken en niet meteen alles voorgekauwd vragen.

Trouwens weet iemand een programma waarmee je stats per maand enzo kan krijgen? Die zoek ik al een tijdje, maar de meeste zooi meet alleen vanaf dat je je computer restart of alleen je ul/dl op een bepaald moment
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten