Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.google.com (eerste hit)
www.download.com of je type gewoon in www.dumeter.com Dat moet niet zo moeilijk zijn :X |
![]() |
|
Verwijderd
|
Statbar is veel handiger.
Statbar Is maar 1,65 mb groot. Hiermee kun je je upload en download in de gaten houden, hoe snel het gaat, hoeveel je vandaag hebt gedownload. Maar er zit meer in, je kunt zien hoelang je pc aanstaat, je hardeschijf status, je kunt winamp beheren en veel meer. Bekijk de site maar. Veel plezier dermee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan vind ik Winbar toch een stuk beter...
Maar om nou met een programma te komen met allemaal functie terwijl hij maar 1 ding vraagt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik nou dat programma zelf gebruik en er dus het internetgebruik mee kan meten en er blijken ook nog andere funties in te zitten kan ik dat toch gerust mededelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
graag gedaan: rechtermuiskop op statbar doen en dan options ofzo en dan kun je daarergens 'winamp controls' bijpleuren. Beetje zelf uitzoeken en niet meteen alles voorgekauwd vragen.
Trouwens weet iemand een programma waarmee je stats per maand enzo kan krijgen? Die zoek ik al een tijdje, maar de meeste zooi meet alleen vanaf dat je je computer restart of alleen je ul/dl op een bepaald moment ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|