Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2002, 20:16
Gleipnur
Gleipnur is offline
maar moet ik hem geloven?
-Nee, eigelijk doet et er toch niet toe hoor, weet je waarom? Omdat niets hier ooit IETS betekend, toch niet in de echte waarde van de woorden, dus waarom praten we hier nog?

weet niet, jij bent de prater!

-Nja, ok, aan jou hebben we ook patat hoor!

Ok, gaan we boertig doen jaa?

-Ik zwijg al! Maar wat ik nou wou zeggen...ahja, dat de plaats die wij innemen eigelijk betrekkelijk groot is! Jaja, had je nie verwacht...nee, ik bedoel, alleen al de ruimte die onze gedachten innemen...ons eindeloos gepieker over of we nu bestaan of niet, en wat dat eigelijk is...

Ja, wat is bestaan eigelijk?

-Geen idee.

Zwitsers zakmes, laat me niet lachen!! nou is ie zeker bang?

-Wel, euh, JA, best wel hoor, een mes kan akelig steken!

Hmm, ja, hoor.

-Anyway...je bent wel plots van onderwerp veranderd...enig idee waar de aanleiding van kwam...?

*denkt* nee.

-ok, jee, ik moet dringend gaan!

Oh, ja? Ik geloof er niets van!

-Ok, je hebt me door, haha...

...

-Dus...een kieken is geen mus...

Heb je écht niets beters toe te voegen aan het collectief bewustzijn?! Jee, mens! Ik dacht bijna dat we hier te maken hadden met een entiteit die toch tenminste het denkvermogen van een steen bezit...ik heb me diep vergist...

-Kom kom, geen reden om grof te doen...we zijn allemaal volwassen mensen, kalmpjes aan, je kan dat ook zo hebbe met die zondagsrijders hé?

Zondagrijders! Zwijg me ervan, het zou men dagje zijn als die *&ù#*#)-ers ook alleen op zondag reden!

-Hmm, ik vrees dat we moeten euh, pauzeren even maar, de koekjes zijn op, en de koffie maakt trouwens naar niets...ober!

(Yeah yeah, you change the topic but nothing changes anyway)

Oud 05-01-2002, 20:17
Gleipnur
Gleipnur is offline
en dan reageerd hij nog niet eens!!
-de schoonen!

HA, vrienden noemen ze dat!

-HA!

Zeg, doe een ander es na?

-Je weet niet wat je zegt, je bent een koffieluit, niets nuttigs komt er ooit uit die gezichtsopening van jou! Jij, jij, jij...MENS!!!!

OHH! Ze noemde me net MENS!!!!!!!

-Bah, appel suckt big time!!

Jah, en klokhuis neemt vervelend veel plaats in. Ik bedoel alle plaats in te veel voor een klokhuis...

*het klokhuis wordt geel van woedde*

-Kijk wat je doet nu! Je hebt hebt het klokhuis boos gemaakt! Wat voor mens ben jij eigelijk??

Laten wa dat even terzijde laten...oh, kijk, nieuwe koekjes, voor bij de koffie die naar niets smaakt!

-Ah ja, dat doet me er aan denken, heb jij daarnet dat rood tapijt opgemerkt? Dat lag over de natte kasseistraten?

Nu je't zegt...

-Ik bedoel daarnet?

Nee, maar nu je't zegt...misschien wel, jah, ik vroeg me al af "wat heb ik misdaan de twijfelachtige eer te krijgen verplicht over een verdronken rode straatvot te moeten lopen waar iedereen zijn vieze pootafdrukken al op besmeurd heeft*

-Hmjaaa...wij hebben best wel veel gemeen.

Weet je wat eigelijk het gevaar is? Van dit? Van wat wij, of beter jij, nu aan het doen bent?

-*wacht in spanning, dit is beter dan TV*

Wel, het gevaar is...dat je op deze manier een tweede persoonlijkheid ontwikkeld...en dat is niet goed, best wel gezellig dnek ik zo...maar nee, niet goed...

-Ach,'t is allemaal een kwestie van openminded zijn of niet!

Mjaa, zo kun je't ook bekijken, maar wat je eigelijk doet is, je brein trainen in twee vanzichzelf afgesplitste ego's te denken, en uiteindelijk ook te handelen...en dan wordt het pas duidelijk voor "de rest", de anderen.

-Hmm, waar eenzaamheid al niet toe kan leiden, is een beetje zoals die vissen die van sexe kunnen veranderen, als er alleen maar vrouwtjes of alleen maar mannetjes zijn...de natuur vind overal wat op!

Heil aan de natuur...het wonder op zich...nogal pervers...maar wel wonderlijk...ach.

-Hoe vertederend, de lammetjes in de wei...de kippen en hun ei...

Weldra versneden en gebakken op ons bord...

-Hmm...

Mmmm....

Oud 06-01-2002, 10:40
Creep
Creep is offline
Hmmm, ingewikkeld te volgen, wel grappig. Misschien kon je namer voor de zinnen zetten. In het begin snapte ik het idee niet helemaal en vond het nogal vaag gelul, werd me pas later duidelijk dat het voorwerpen, of voedsel is wat praat.
Oud 06-01-2002, 17:55
dopehead
dopehead is offline
gheghe hij is leuk.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 17:27
Gleipnur
Gleipnur is offline
hehe, tanx, het is ok maar vaag gelul hoor... improvisatie, dat krijg je ermee...bijna zoals automatisch schrijven, geeft soms echt interessante resultaten!
Reageren

Regels voor berichten