maar moet ik hem geloven?
-Nee, eigelijk doet et er toch niet toe hoor, weet je waarom? Omdat niets hier ooit IETS betekend, toch niet in de echte waarde van de woorden, dus waarom praten we hier nog?
weet niet, jij bent de prater!
-Nja, ok, aan jou hebben we ook patat hoor!
Ok, gaan we boertig doen jaa?
-Ik zwijg al! Maar wat ik nou wou zeggen...ahja, dat de plaats die wij innemen eigelijk betrekkelijk groot is! Jaja, had je nie verwacht...nee, ik bedoel, alleen al de ruimte die onze gedachten innemen...ons eindeloos gepieker over of we nu bestaan of niet, en wat dat eigelijk is...
Ja, wat is bestaan eigelijk?
-Geen idee.
Zwitsers zakmes, laat me niet lachen!! nou is ie zeker bang?
-Wel, euh, JA, best wel hoor, een mes kan akelig steken!
Hmm, ja, hoor.
-Anyway...je bent wel plots van onderwerp veranderd...enig idee waar de aanleiding van kwam...?
*denkt* nee.
-ok, jee, ik moet dringend gaan!
Oh, ja? Ik geloof er niets van!
-Ok, je hebt me door, haha...
...
-Dus...een kieken is geen mus...
Heb je écht niets beters toe te voegen aan het collectief bewustzijn?! Jee, mens! Ik dacht bijna dat we hier te maken hadden met een entiteit die toch tenminste het denkvermogen van een steen bezit...ik heb me diep vergist...
-Kom kom, geen reden om grof te doen...we zijn allemaal volwassen mensen, kalmpjes aan, je kan dat ook zo hebbe met die zondagsrijders hé?
Zondagrijders! Zwijg me ervan, het zou men dagje zijn als die *&ù#*#)-ers ook alleen op zondag reden!
-Hmm, ik vrees dat we moeten euh, pauzeren even maar, de koekjes zijn op, en de koffie maakt trouwens naar niets...ober!
(Yeah yeah, you change the topic but nothing changes anyway)
|